Niin jos tekijät miettineet et tuo kaveri ei ainakaan juoksemalla saa kiinni
Lähinnä meinasin ilkivaltaa jota aika monet julkisuuden henkilöt joutuvat kokemaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin jos tekijät miettineet et tuo kaveri ei ainakaan juoksemalla saa kiinni
V**tu, mikä nero....... Varastetun skootterin arvoa ei nosta vaikka sillä olisi ajellut itse Jeesus, ei edes se että on Killen. Jos olisi tiennyt niin olisi saattanut jäädä nakittamatta, sillä Killellä on sen verran iso verkosto ympärillänsä, että sana kulkee varmasti paremmin kuin Pertti Perusinsinöörillä. Ei tuolla kukaan uskalla ajella kuin jotain kilsan mökkipätkää, sillä julkisillä teillä on satavarmastikin joku jolle on tieto levinnyt asiasta...Suomessa voi olla vahvat pimeät markkinat lähes kaikkien tuntemien kehonrakentajien skoottereille.
Sarkasmin ymmärtäminen ei taida olla sun parhaita puoliaV**tu, mikä nero....... Varastetun skootterin arvoa ei nosta vaikka sillä olisi ajellut itse Jeesus, ei edes se että on Killen. Jos olisi tiennyt niin olisi saattanut jäädä nakittamatta, sillä Killellä on sen verran iso verkosto ympärillänsä, että sana kulkee varmasti paremmin kuin Pertti Perusinsinöörillä. Ei tuolla kukaan uskalla ajella kuin jotain kilsan mökkipätkää, sillä julkisillä teillä on satavarmastikin joku jolle on tieto levinnyt asiasta...
Sarkasmin ymmärrän kun sitä on tarjolla....Sarkasmin ymmärtäminen ei taida olla sun parhaita puolia
Sitaisen ensi kerralla nimilapun ja kauniin rusetin ympärille.Sarkasmin ymmärrän kun sitä on tarjolla....
Ihan niinkuin jo mainittiin , ei ole sun parhaita puolia huh huhSarkasmin ymmärrän kun sitä on tarjolla....
Viivi pääs mun käsittääkseni koulujen jälkeen varsinaiseen vakiduuniin terveysalalle ja aika on enemmän kortilla videoiden osalta.Jokohan ne parisuhdebodaukset on taputeltu kun ei ole aikoihin tullut sieltä materiaalia ainakaan tubeen? Oli viihdyttävää seurattavaa kyseiset videot.
Se on kova. Vielä kun yrittäs vetää vakuumia siinä nii efekti ois tapissaa.Rintasivulta taitaa olla killen paras pose.