BB PRO Kille Kujala

Olin kyllä vähän epäileväinen näiden videoiden suhteen, mutta koukkuun jäin :hyvä: todella mukavan oloinen kaveri, tsemppiä reeneihin!!

Hyvä video, jonka jaksoi katsoa alusta loppuun. Mielummin kattelen tällasia yhden kun 20 Wilenius Vlog tyylistä reenivideoo, jotka alkavat toistaa itseään aika nopeesti. Tsemppiä Killelle.

Hyvä video, jonka jaksoi katsoa alusta loppuun. Mielummin kattelen tällasia yhden kun 20 Wilenius Vlog tyylistä reenivideoo, jotka alkavat toistaa itseään aika nopeesti. Tsemppiä Killelle.

Sää et vissii osaa edes kehua ilman että annat negaa johonki suuntaa. Onks paha olo

Paljonko Kille perii noista treenitunneista?
Farmilaisilla omat hinnat, muuten 60€ :)

- - - Updated - - -

Se tässä vaikeeta onki että sais aina uutta tavaraa, sillon jos tuotetaan jatkuvasti materiaalia ni loppuu tässä bodaus maailmassa äkkiä jutut kesken. Mun mielestä on hyvä et ukot tykittää sitä kuitenki paljon ku monia se kiinnostaa (y) Mä koitan saada vähän jotain erilaista ni ei mee matkimiseksi :)

Se tässä vaikeeta onki että sais aina uutta tavaraa, sillon jos tuotetaan jatkuvasti materiaalia ni loppuu tässä bodaus maailmassa äkkiä jutut kesken. Mun mielestä on hyvä et ukot tykittää sitä kuitenki paljon ku monia se kiinnostaa (y) Mä koitan saada vähän jotain erilaista ni ei mee matkimiseksi :)

No näinhän se on :) Itse vaan tykkään enemmän just tällaisista dokumentti tyylisistä pläjäyksistä, joissa kuvataan myös muuta kun reenausta. Toki oma kohderyhmänsä on myös reenivideioille. Hyvät syksyn jatkot sinne Tampereelle.

No näinhän se on :) Itse vaan tykkään enemmän just tällaisista dokumentti tyylisistä pläjäyksistä, joissa kuvataan myös muuta kun reenausta. Toki oma kohderyhmänsä on myös reenivideioille. Hyvät syksyn jatkot sinne Tampereelle.

Ja mikä tahansa alkaa toistamaan itseensä jos tarpeeksi tehdään. Vaihtoehtona on materiaalin lopettaminen kuten Gymlogille kävi. Eikä jengi ollut kyllä yhtään mielissään, että se lopetettiin. Ei se ole mistään pois, että matskua tulee jos jonkinmoista. Sun pitäis katsoa Becoming a championin kaikki tulleet jaksot.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€

Komp.

Ois mukava nähdä Kille rääkkäämässä pakkiksen junnulupaus SikaMiskaa, nyt ku kerta samalla salillakin treenaatte ;)

Musta on ainekin helvetin hienoa, että täällä meidän pienessä suomi nimisessä maassa porukka jaksaa tehä nettiin näitä videoita. Itse katselen suurelle mielenkiinnolla niin Wileniuksen, Killerin kuin Nyyssölänkin videot. En ymmärrä tota kitinää siitä, että joku toistaa itseään. Onko se sitten parempi ettei kukaan tekisi mitään videoita yhtään mihinkään ettei vaan tulisi toistoa ja paha mieli? Killerin video oli pirun hyvä ja mukavasti vähän erilainen kuin Wileniuksen Ja Nyyssölän pätkät.

Joo tosiaan...Pakkotoisto, jossa oman mielipiteen ilmaisu on negatiivista höpinää ja itkemistä :) Jos mä tykkään enemmän tollasista päiväni bodarina / lätkähemmona / futaajana / voimamiehenä jutuista ei tarkoita sitä, että joku muu ei sais tykätä reenivideioista. Jokaiselle jotakin ja respektit kaikille, jotka jaksavat videoita tehdä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom