BB PRO Kille Kujala

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Itse uskon etta nailla evailla sijoitukset paranee

- lisaa kokoa ojentajiin ja hauiksen huippuun kokoa
- lisaa massaa selkaan
- vari paremmaksi ja hieman nesteita pois

Harmi etta Kille sai viimeisen pointin korjattua hieman liian myohaan. Nayttaa todella kovalta noissa kisan jalkeisissa kuvissa! Kun ottaa huomioon uskomattoman kehityksen viime vuoden aikana, uskon kylla etta seuraavassa pro kisassa paketti tulee olemaan huomattavasti kovempi. Oli sijoitus mita oli, kylla tama oli aivan kelpo debyytti

P.S. Aika jarjeton friikki tuo Nathan DeAsha
Eikö se seuraava kisa oo jo viikon päästä? Lihasta ei ainakaan kilokaupalla ehdi siihen takoa, tai jos ehtii nii melkoinen taikuri on.

Vähän huomaamaton Kille tuolla rivissä mutta onhan tuo jumankauta tajuttoman siistiä että suomalainen seisoo tuollaisten ukkojen vieressä.

Voin vaan kuvitella miten hienolta Killestä on tuntunut olla lavalla

Huomaamaton juu, mutta se mikä on hienoa on nimenomaan ettei erotu joukosta huonolla tavalla, mikä on suomalaisittain poikkeuksellista ja saavutus jo itsessään.

Ja työllä sitten saa sitä positiivista erottuvuutta, mitä se sitten tarkoittaakaan, erottuvuutta (lol) tai massaa lisää. Kille miettii lääkkeet (taas lol) tulevaisuuden menestykselleen.

En sanonut etta Kille oli huonoin koska aivan varmasti ei ollut. Mutta sijoitus on viimeinen, jaettu monen kilpailijan kanssa. Noin on parempi ajatella kuin etta toteaisi sijoittuneensa kuudenneksitoista. Se kuulostaisi silta etta 11 kisaajaa jai taakse. Parempi olla nalkainen.

Yleensä urheilussa on tapana ilmoittaa tämä siten, että sijoitus oli 16-27.

Erityisesti turnausmuotoisissa lajeissa, joissa kahdesta kilpailijasta toinen aina tippuu pois, on tyypillista että kilpailijoiden sijoitukset ovat 1, 2, 3, 4, 5-8, 9-16, 17-32 jne. eikä noita aiemmissa vaiheissa karsiutuneita laiteta järjestykseen.

Killestä juttua tämänpäiväisessä iltalehdessä.

View: https://www.facebook.com/Iltalehti.fi.urheilu/posts/1960336634010657
32807827_10155825181569495_7151250234377502720_n.jpg

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ei siihen vyötäröön nyt ole montaaa senttiä tullut ja Kille on tämän hetken "se" kehonrakentaja.
Se, joka on aktiivinen netissä ja antaa aikaa faneilleen ja kisaa pro-ukkojen kanssa.
Ja kehitys vuodessa on ollut hillitön, tämä uusi valmentaja mauro taitaa olla melkoinen asiantuntija myö anabolic chikenien kanssa. :hyper:

No
Siin muuta oo huonosti ku et oikea puoli on ylempänä ja vähän eri asennossa, saa latsit yms muut aukeamaan erilailla.
No mutta miksi posettaa tuplat takaa noin että näyttää toispuoleiselta? Löytyisko kuvaa jossa ei olla noin vinkurassa ja selkä on symmetrinen? Samoin etuposeissa se vatsanvenyttely ei vaan tee hyvää tuolla rakenteella. Itse olen kyllä sitä mieltä että 95kg Kille näyttää paremmalta noissa kuvissa.

Oikeeta olkapäätä on saatava alemmas keinolla millä hyvänsä. Takatuplis pistää silmää joka kerta. Eli tuota täytyisi hio avustajan taikka kattavan peilihuoneen kautta. Ja kenties käydä jollakin naksauttajalla jos liikkuvuus prakaa noin toispuoleisesti.

Mun silmään 95kg näyttää myös paljon paremmalta. 109kg kuvassa vyötärö on jo persettäkin isompi mikä ei omasta mielestä näytä hyvältä. Toivottavasti tuo vyötärö pysyy aisoissa kun kille vielä hankkii lisää massaa.

Ja samaa mieltä tosta vatsan venytyksestä etuposessa. Mut ehkä se venytys tehdään siksi ettei keskivartalo näytä niin paksulta ku vaikka vatsat jännitettynä ?

Voi hyvin olla että juuri siksi vatsaa venytetään. Tuo vaan karusti esiin tuon rakenteen. Takaahan torso ei näytä pitkältä mutta kumma on jos tuosta epäsymmetrisestä kenotuksesta ei rangaista. Vaikka massaa on saatu hyvin lisää niin onhan tuossa matkaa sinne finaaliukkojen tasolle varsinkin kun rakenne ja lihasten kiinnitykset ja malli ei ihan optimaaliset ole. Poseeraamalla tuohon voisi vaikuttaa kyllä jonkun verran.

No

No mutta miksi posettaa tuplat takaa noin että näyttää toispuoleiselta? Löytyisko kuvaa jossa ei olla noin vinkurassa ja selkä on symmetrinen? Samoin etuposeissa se vatsanvenyttely ei vaan tee hyvää tuolla rakenteella. Itse olen kyllä sitä mieltä että 95kg Kille näyttää paremmalta noissa kuvissa.
Kuva jossa ei olla vinkurassa löytyy sivulta 175

Nyt täytyy kysyä kun en ole mikään bodauksen asiantuntija, että mikä mahdollisti tuon 14 kilon lihasmassan tekemisen n. Vuodessa? Kille siirtyi juu ammattilaiseksi mutta eikö hän treenannut ammattimaisesti jo ennenkin? Ei tainnut päivähommissa olla?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom