Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On muuten aika paljon samaa Killen fysiikassa, kuin Bullin 2012 fibo fysiikassa.
Kaikella kunnioituksella Bullia kohtaan jne., mutta omasta mielestä Kille on valovuoden edellä jo nyt Jarin parhaasta kunnosta.
Eikös Killellä ole ennenkin ollut epäsymmetriaa selkäpuolella, vai sekoitanko johonkin toiseen kisaajaan(?).Selkä ei vielä näytä kireältä, sekä aika isoa epäsymmetriaa bongattavissa,eiks tota voi vähän pose asennolla paikata ettei näkyis tuommosta eroa ? Onkon oikea olkapää ylempänä ja siitä tuo roima ero tulee ?
Kommenteissa taas taattua IL-laatua:
View: https://www.facebook.com/Iltalehti.fi/posts/10156416378492430
Itse olen ihmetellyt tätä muillakin kehonrakentajilla joskus.. Cbb miehillä en ole tätä havainnut.Miten on fyysisesti mahdollista, että Killellä on kaksoisleuka, vaikka hän muuten on todella tiukassa kunnossa. Jos katsoisi pelkkää naamaa, niin luulisi pikemmin voimanostajaksi kuin kisakunnossa olevaksi kehonrakentajaksi. Kroppaahan ei arvostella kaulasta ylöspäin, joten tämä ei kai ole ongelma pärjäämisen kannalta, mutta ihmettelen miten tuo on mahdollista.
Itse olen ihmetellyt tätä muillakin kehonrakentajilla joskus.. Cbb miehillä en ole tätä havainnut.
Joku aiemmin mainitsi nuista sääristä, että valotus tekisi niistä noin valkoiset, mutta eikö valon tulisi taittua kumminkin jossain suhteessa, kun liikutaan? Viime videota katsellessa sama alue pysyi kyllä kokoajan yhtä valkoisena. Niinkö ois viivottimella vedetty raja mistä valkenee.
Valaistuksesta se johtuu. Eiköhän noissa jaloissa verenkierto ole aivan kunnossa :DPitääkö olla huolissaa, kuuluu kysymys?
Puolihuolimattomasti tullut Killeä seurailtua, hieman tyyliin "onhan se ihan kova", mutta siis kun näitä kuvia nyt katsoo... Killehän on ihan sairaan kova. Potentiaalisin raskaansarjan pro-ukko sitten Savolaisen.
Valaistuksesta se johtuu. Eiköhän noissa jaloissa verenkierto ole aivan kunnossa :D
Miten on fyysisesti mahdollista, että Killellä on kaksoisleuka, vaikka hän muuten on todella tiukassa kunnossa. Jos katsoisi pelkkää naamaa, niin luulisi pikemmin voimanostajaksi kuin kisakunnossa olevaksi kehonrakentajaksi. Kroppaahan ei arvostella kaulasta ylöspäin, joten tämä ei kai ole ongelma pärjäämisen kannalta, mutta ihmettelen miten tuo on mahdollista.