BB PRO Kille Kujala

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
pitää hankkia se fanien huomio paljon enemmän harjoittelemalla ja muulla oheistoiminnalla

Myönnän, että juoksija-bodari vastakkainasettelu oli ihan hatusta heitetty sen enempää ajattelematta, mutta varmasti ymmärsit pointin. Ei sen harjoittelemisen pidä kumminkaan olla niin dramaattista mitä nimimerkki Antsukkakin toi esille ylempänä, että ihan sotaan oltaisiin menossa(tai tappamaan harjoitus:cautious:) vaikka kumminkin mennään tekemään se rutiininomainen treeni, kuten joka ikinen viikko ennen sitä.
Ymmärrän myös, että tälläiset termit ovat ehkä hyvää markkinointia mutta silti...please.

View: https://www.youtube.com/watch?v=BpaVRf8SnzY&t=315s
Tässä videossa Dave Tate ottaa kantaa kyseiseen aiheeseen 1:30 - 4:00

Lisäksi on myös näitä ''i'll crush my workout'' ''killed my workout'' ''killed my back'' ''chest is crushed and killed'' ''time to kill my legs''

En ole itse ainakaan nähnyt esim. juoksijoita jotka menisivät tappamaan tai murskaamaan aina jotain.:whistle:
Näkyyhän tuo asenne pakkiksellakin, vaikka jossain keskustelussa treeni volyymistä ja erikoistekniikoista. Vedä pää seinään ja pallit perässä tai et ole mitään.

Ymmärrän myös, että tälläiset termit ovat ehkä hyvää markkinointia mutta silti...please.

Niin? Ne on tehty markkinointimielessä, mutta sen lisäksi myös boostaamaan omaa motivaatiota. Jos et pidä niistä, niin vittuako katsot niitä? Jos sä et pidä jostain, niin miksi se pitää aina kertoa? En minäkään pidä sun nimimerkistä, todella typerä. Please.

Niin? Ne on tehty markkinointimielessä, mutta sen lisäksi myös boostaamaan omaa motivaatiota. Jos et pidä niistä, niin vittuako katsot niitä? Jos sä et pidä jostain, niin miksi se pitää aina kertoa? En minäkään pidä sun nimimerkistä, todella typerä. Please.
Nimenomaan.. Mä en tajuu ihmisiä, jotka joka saatanan kerta valittaa jostain joutavasta.. Iltalehtee ku lukee netistä, ni joka keta meen kattoo kommentit ihan vaan, että nään sen saman tekstin varmaan 10 eri ihmiseltä: "olipas taas turha uutinen".. Niin varmaan oliki, mutta vittuako se sulta on pois?

Nyt mä valitan, ku ihmiset valittaa.. Täst ei tuu loppuu ikinä :D

Jos et pidä niistä

En ole sanonut ettenkö pitäisi niistä.

En minäkään pidä sun nimimerkistä, todella typerä. Please.

Miten mun nimimerkki liittyy mitenkään keskusteltavaan aiheeseen?

Mä en tajuu ihmisiä, jotka joka saatanan kerta valittaa jostain joutavasta

Olenko sanan merkityksessä valittanut jostain? Ilmaisin mielipiteeni siitä, kuinka jostain salilla käymisestä tehdään jäätävä draama. Herranjumala, kun ei saa mielipidettään tuoda ilmi asiasta.(n)

Miettikääpä että saisitte palkankorotuksen siitä hyvästä, että postaatte dramaattisia salikuvia, niin tekisittekö sitä sitten? Koska juuri tästähän on kyse ammattiurheilijan somenäkyvyydessä.

Varmasti tekisin, jos minulle siitä maksettaisiin. Lähinnä kommentoin koko alalla vallitsevaa kulttuuria, jossa kaikesta tehdään jotenkin niin dramaattista. Treenit ja ateriat muuttuvat sodiksi, taisteluiksi ja uhrauksiksi. Ehkä tämä liioittelu on tarpeellista sen takia, että itse treeni ja arki muutenkin fysiikkalajeissa on niin tylsää ja yksitoikkoista. Koripalloilija voi aina postata heitto- tai donkkauskompilaation, mutta kehonrakentajan tuntumapumppaustreenistä on hankala saada mitään kovin mielenkiintoista sisältöä.

Lähinnä kommentoin koko alalla vallitsevaa kulttuuria, jossa kaikesta tehdään jotenkin niin dramaattista. Treenit ja ateriat muuttuvat sodiksi, taisteluiksi ja uhrauksiksi. Ehkä tämä liioittelu on tarpeellista sen takia, että itse treeni ja arki muutenkin fysiikkalajeissa on niin tylsää ja yksitoikkoista. Koripalloilija voi aina postata heitto- tai donkkauskompilaation, mutta kehonrakentajan tuntumapumppaustreenistä on hankala saada mitään kovin mielenkiintoista sisältöä.

Asiaan voi vaikuttaa myös se, että kehonrakennuskilpailuissa se tuska ja kärsimys ei tule samalla tavalla esille kuin suorituslajeissa. Esim. kestävyysurheilussa katsoja näkee paljon konkreettisemmin urheilijan tappelemisen happoja ja hyytymistä vastaan. Lisäksi yleensä muissa lajeissa rääkkitreenit palvelevat sitä, että kilpailussa saataisiin vielä enemmän irti.

Ei sillä, etteikö muissakin lajeissa puhuttaisi tappotreeneistä tai eläimellisen kovista vedoista, mutta bodaus- ja fitnessmaailmassa tuo tuntuu korostuvan etenkin somessa. Onko kyseisten lajien kilpailijoilla mahdollisesti tarve todistella lajinsa kovuutta?

Onko kyseisten lajien kilpailijoilla mahdollisesti tarve todistella lajinsa kovuutta?

Ai että onko?

Onhan se kieltämättä huvittavaa kun aikuiset miehet saavat salilla käynnistä ja kanan syömisestä aikaan kuvan että oltaisi lähdössä kolmanteen maailmansotaan jättäen itkevä perhe ja kaikki ystävät taakseen kun suunnistetaan armotta ja urhoollisena kohti voittamatonta vihollista. Nämä #SACRIFICE ja muut #DEDIKEIT!! -hashtagit sopisivat oikeassa elämässä ehkä enemminkin YH-mutseille ja matalapalkka -alalla toimiville ihmisille.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Hienosti on Kille tehnyt lihaa. Kuntokin on hyvällä tasolla. Tosin nyt kun se homma on mallissa niin porukka alkaa rutisee jostakin kuvista tms :) Mikään ei ole hyvä :whistle:

Hahha :) . Itsekin usein mielessäni hymistelen näille hashtageille ja älytttömän kuulosille teksteille ja asenne latauksille.
Harvemmin ne vituttaa, useimmin huvittaa. Olisi kyllä kiva nähdä tämän asenteen kantavan loppuun asti hedelmää, viimeisen päälle suoritettujen poseerausten ja loppuun saakka hierottujen vapaaohjelmien muodossa.

Näytä sä Kille sitä lavalla seuraavaksi, kehonhallintaa ja kaunista poseerausta. tsemppiä ja menestystä!

Hienosti on Kille tehnyt lihaa. Kuntokin on hyvällä tasolla. Tosin nyt kun se homma on mallissa niin porukka alkaa rutisee jostakin kuvista tms :) Mikään ei ole hyvä :whistle:
Kyllä noista viimesistä IG tarinoista näkee että Kille on saanu hyvin lihasta ja on kireä, mut keskikroppa...
30411724_10215939280660822_637474280321318912_n.jpg

Tai ei sitä tiedä jos tuosta lähtee jotain vielä pois :)

Oho, nyt näyttää kyllä siltä että on otettu askelia oikeaan suuntaan! (y) Mielenkiintoista nähdä sitten lavalla.

Vähän kieltämättä huvittaa nämä kuvat jossa on monster mode on, killer mode, beast mode, vieläkö näitä on?. Miksi pitää bodauksesta tehdä niin helvetin dramaattista..

E: Ja joo ''killer mode'' todnäk viittaa Killen lempinimeen, mutta cmon

Kyllä tuo pientä twistiä lajiin joka on ulkopuolisen silmissä muuten ehkä suhteellisen tylsää seurattavaa. Ja tottakai kun on kehonrakennus maailmassa kuten missä tahansa lajissa jotenkin isoa nimeä niin alkaa todennäköisesti tulla yhteistyötä ja sponsoria joten pitää brändätä itseään/mainostaa sponsoria tms.. Ihan ymmärrettävää että bisnes liikkuu myös kehonrakennus maailmassa.

Mulle tuli mieleen että jos shakin pelaajat käyttäisi hahstageja ig tileillään millaisia ne olisi? #kingofchessboard #brutalattack #knightmode #bishopmode

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom