BB PRO Kille Kujala

Itse sain juuri katsottua tuon ja tykkäsin kovasti. Yllättävän nopeasti tuo aika sitten vierähtikin, vaikka alkuun sitä vähän katsoi, että onpas pitkä video.

Suurkiitos vain Killelle kaikista vastauksista.

Kille saisi minun puolesta olla vieläkin enemmän esillä näin videoiden muodossa!

killeri.webp

Onhan se kasvua tehnyt viimevuodesta. Kädet nimenomaan näyttää kovemmilta.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Älä Mika vielä tuomitse, mulla on sm:iin seittemän viikkoa aikaa kiristyä ;) :D :D :D

Hyvä hyvä! :D Iso vaihde silmään ja menoksi! Vedät sitä cardiota niin että varpaankynnet sinkoilee. Posettelet joka päivä sen tunnin vielä siihen päälle. Nyt on tultava parasta Killeä lavalle koskaan!! Jengi tulee katsomaan teidän isojen poikien taistelua muskeleiden herruudesta! Itsekin olen yleisössä hurraamassa! Pistäkää mahtava show pystyyn. :D

Nyt alkaa olee oikee pre contest meininki. Mike pönkittää Peterin ketjua "Game over" ja Mika iskee tänne "Jätän tämän vain tähän! Eiköhän kisat ole taputeltu raskaan sarjan osalta?" Luodaan vähän eloa tähän muuten semi tylsään lajiin. Vastakkainasettelun aika ei ole ohi?!

Peterin side chestiä odotellessa... :rolleyes: Kuulun kyllä edelleen camp W:hen, mutta pakko kyllä ihmetellä tuota paksuutta varsinkin sivuposeissa.

Musta ihan kiva tällainen vastakkainasettelu. Tietty ihan kunnioitettavaa että miehet nöyristelee, mutta kyllä tää laji tosiaan kaipaa vähän tollasta duel-henkeä.

Mun mielestä peterillä on kuvissaan ''etuna'' se, että sehän on nyt jo tyyliin kisakunnossa ja kisoihin aikaa mitä 6-7 viikkoa? Et eiköhän se killekin sen kunnon ajoita sinne minne se kuuluu ajoittaa… Jos tosta repis säikeet esiin samallaillla ni ois vielä enemmän äänet killen puolella

Jätän tämän vain tähän! Eiköhän kisat ole taputeltu raskaan sarjan osalta? ;)

katso liitettä 119440

Paksuuden ja kireyden täydellisellä synergialla ne viedään tänä vuonna. Kille on tällä paketillaan ehdoton ykkösnimi sillä listalla. Killestähän ei muuten nämä teaser -kuvat ole mitään muokattuja kuvia kuten Wileniuksesta kaikki ulos puskettu kuvamateriaali on vähintäänkin jonkun filtterin läpi käyneitä.

kyllä Kille näyttää raskaan sarjan mestarilta. peterkin saa paksuutta vuosien varrella lisää mut ei riitä vielä. ei sitä roomaakaan päivässä rakennettu ;)
lavallahan noi ratkastaan mut Kille tosta vielä kiristyy on sillä hurjan näkönen paketti.
Paksuuden ja kireyden täydellisellä synergialla ne viedään tänä vuonna. Kille on tällä paketillaan ehdoton ykkösnimi sillä listalla. Killestähän ei muuten nämä teaser -kuvat ole mitään muokattuja kuvia kuten Wileniuksesta kaikki ulos puskettu kuvamateriaali on vähintäänkin jonkun filtterin läpi käyneitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom