4e/kk näköjään maksaa.
Ja mitä tolla saa? Muuta ku "exclusive" videoita.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
4e/kk näköjään maksaa.
Hyvä kysymys. Copy paste:Ja mitä tolla saa? Muuta ku "exclusive" videoita.
Ois kova jos ois 83kg natikka.. No ei sentää mut mut muistaakseni 83kg sarjassa IPF kaverit veti 315kiloa tjsp.
Viitaten tohon ”when i become lazy and old i turn to powerlifting”. No vitsi se oli munkin heittoni
IPF 83kg avoimen maailmanennätys tällä hetkellä 345
Juu ja nyrkkeilijä tiputtaa botarin yhdellä lyönnillä ja kylän pelimiehillä on isompi kulli. Lahjattomat veivaa punttia kun ne ei muuhun kykene.Ois kova jos ois 83kg natikka.. No ei sentää mut mut muistaakseni 83kg sarjassa IPF kaverit veti 315kiloa tjsp.
Viitaten tohon ”when i become lazy and old i turn to powerlifting”. No vitsi se oli munkin heittoni
Juu ja nyrkkeilijä tiputtaa botarin yhdellä lyönnillä ja kylän pelimiehillä on isompi kulli. Lahjattomat veivaa punttia kun ne ei muuhun kykene.
Ehkä nyt kuitenkin se, että joku sanoo tota vetoa kovaksi, olisi syytä asiaa katsoa asiayhteydessä. Kyseessä on kehonrakentaja, jonka päälike ei tässä tapauksessa ole ollut maastaveto. Sikäli ihan kova teko, että ton verran vetää vaikka ei sitä treenaa. Mutta koska et tajua, niin vertaat nimenomaan maastavedossa kilpailevaan. Jos ajattelet asian toisinpäin, eli 83 sarjassa nostava voimanostaja olisi poikkeuksellisen lihaksikas ja mallikas, niin sitä katsottaisiin kehonrakennuspiireissä hyvin positiivisesti. Ei sinne kukaan tulisi sanomaan "olis kova jos olis 60kg kisaaja"Haha. Punttiahan se voimanostajakin veivaa, vai? En oo ihan varma oliko sulta huonosti muotoltu ja hieman epäonnistunut vittuilu yritys vai oliko toi toteamus...
Ehkä nyt kuitenkin se, että joku sanoo tota vetoa kovaksi, olisi syytä asiaa katsoa asiayhteydessä. Kyseessä on kehonrakentaja, jonka päälike ei tässä tapauksessa ole ollut maastaveto. Sikäli ihan kova teko, että ton verran vetää vaikka ei sitä treenaa. Mutta koska et tajua, niin vertaat nimenomaan maastavedossa kilpailevaan. Jos ajattelet asian toisinpäin, eli 83 sarjassa nostava voimanostaja olisi poikkeuksellisen lihaksikas ja mallikas, niin sitä katsottaisiin kehonrakennuspiireissä hyvin positiivisesti. Ei sinne kukaan tulisi sanomaan "olis kova jos olis 60kg kisaaja"
Mun täytyy tunnustaa että en ole koskaan kuullut raskaansarjan bodareiden arvostelevan vähättelevästi pienempiä kavereita. Kyllä se suurimmilta osin menee niin, että pienemmät ja heikommat arvostelee isompi ja vahvempia. Huonommat arvostelee aina parempiaan, harvemmin toisinpäin.Ookkei...Kyllä mä tajusin sen... Ja jos nyt tosissaa haluat verrata tilannetta toisin päin, niin eiköhän sietä aina löytyis joku siika123 kaltainen vääräleuka, joka ottais kantaa huonosti kehittyneisiin olkapäihin tai hauisten huonoihin kiinnityskohtiin...
No joo, pakko myöntää olleeni hieman provokatiivinen. Voishan sitä itsekin välillä miettiä ennenkun provosoituu jostain, puolihuolimattomasti heitetystä instagram tekstystä.. haha. Kuulostaa muuten fiksulta kun sen nyt lukee itse kirjoittamana
Hyvä kehonrakentaja hää on!
Tämän olen huomannut itsekin. Kilpailevat kehonrakentajat myös arvostavat kaikkien lajien huippuja, sillä tietävät itse, mitä se kilpailuihin valmistautuminen on ja etenkin, että mitä se urheilijalta vaatii menestyäkseen.Mun täytyy tunnustaa että en ole koskaan kuullut raskaansarjan bodareiden arvostelevan vähättelevästi pienempiä kavereita. Kyllä se suurimmilta osin menee niin, että pienemmät ja heikommat arvostelee isompi ja vahvempia. Huonommat arvostelee aina parempiaan, harvemmin toisinpäin.
Hyvin poikkeuksellista se on, kun taas on suorastaan ylitsevuotavan tavallista, että missä tahansa paremmin menestyneitä arvostelee vähemmän menestyneet, eikä toisinpäin.Jos en ihan väärin muista, sanoi Wilenius joskus videolla harrastaneensa jalkapalloa ja jääkiekkoa, eli lajeja joita ei enää arvosta yhtään. En muista tarkkaa sanamuotoa, mutta suunnilleen noin se meni. Eli on aika lapsellista väittää, että kisaavat kehonrakentajat suhtautuisivat muihin lajeihin poikkeuksellisen kunnioittavasti.