BB PRO Kille Kujala

Eikös Kille ole kertonut olevansa Vaasasta kotoisin? Komeet on massat tosiaan!!

Kyl tää Kujalan Kille on selvää pro ainesta, helvetin paksuu lihaa ja tuntuu kehittyvän karseeta vauhtia. Blogi myös varsin mukavaa luettaa. Tsemiä vaa treeneihin ja toivotaa et paikat kestää !

Killen blogi on ainoa jota jaksaa jatkuvasti seurata, ei sentään ole kaikki blogipostit pelkkää mainontaa niinkuin muilla tuppaa olemaan.

Hyvältä näyttää, ei taida muut suomalaiset pysyä mukana Killen kasvuvauhdissa. Potentiaalisin suomibodari kansainvälisiä kisoja ajatellen Wileniuksen ohella, jos multa kysytään.

Mistä oot Kille Tampereelle muuttanut? Murre on niinku normaaleilla ihmisillä :D
Kiitoksia kovasti! Hyvä jos jollain muullaki riittää uskoa meikään :)
Ite en tosiaan vertaa enää itteäni muihin ja oikeesti toivon että saatais suomibodauksen taso korkeemmalle tasolle ihan yleisesti. Ja hyvältähän tuo tulevaisuus näyttääki ku nykysissä on Antti, Ilkka ja Mikko ainaki tonne ulkomaan estraadeille menossa. Varmaan muitaki mut näitä tulee itellä seurattua.
Ja junnujen taso noussu kovasti, sieltä nousee varmasti bodaukseenki kovia ukkoja!

Mä oon tosiaan kotosin lapista, Utsjoelta, noin 700 asukkaan kylästä ja muutin sieltä Vaasaan 2004. Tampereelle siirto tuli vasta viime kesänä ni oikeen muuta ei oo vielä tarttunu ku mää ja sää :)

1493462_475158989276862_1943714797_o.jpg

Kille on ainoa suomalainen, joka voi siitä pro-kortista edes haaveilla. Muut eivät pysy tuossa Killen kasvuvauhdissa perässä.

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
Sua nyt ainakin, kehitykssä tarkotin.

- - - Updated - - -

Killehän on kisannu tai alottanu kisaamisen 2010 noviiseista -90kg sarjassa ja antti alotti samana vuonna samassa kisassa -80kg sarjassa, ja kille oli viimesyksynä arnoldissa alle 90kg kilosena ja halmon antti oli viimeviikon torstaina tasan 100kg puntarilla arnoldissa. Että halmo ainakin pysyy kehityksessä perässä ja vähän enenmmänkin.

Kyllä on Kille isossa ja suht kireässä kunnossa.Pituus ei ehkä ole mikään viikinkimitta mutta leveyttä löytyy senkin edestä :) Käyn Wolffilla 5 x viikossa aamuisin ja lähes aina Kille on siellä treenattavansa kanssa, reenikaverin kans päiviteltiin että on perkele paksu hanska miehellä..En ihmettele laisinkaan miksi valita tämä kaveri PT:ksi kun se työ näkyy omassa kropassa noin ja paljon on asioita tehty oikein kun se eväs näyttää tarttuvan sinne minne pitääkin.

Jos Kille itse luet palstaa, niin millaista treeniä teet olkapäillesi? Ei ole viitsinyt tulla kyselemään salilla kun olet siellä valmennettavasi kanssa.Ei muuta kuin hyviä ja rankkoja treenejä, miehessä on vahvaa potentiaalia kärkisijoille niin koti- kuin ulkomaillakin, ihan sinne korkeimmalle saakka!:)

Ja Pakkotoisto.com:in foorumilaisille, todella asiallista meininkiä täällä ja hyvää keskustelua, trolleja toki on kaikilla foorumeilla mutta täällä se ei riko järkevää ajatustenvaihtoa.Aloitin itse taas säännöllisen voimaharjoittelun 8v.tauon jälkeen ja nyt sitä imee tietoa mielellään tälläisistä lähteistä ja vaihtaa ajatuksia muilta treenaajilta.Thanx ja hyvää alkanutta kevättä kaikille :D

Tampereelle siirto tuli vasta viime kesänä ni oikeen muuta ei oo vielä tarttunu ku mää ja sää :)
Koita pitää oma alkuperäinen murteesi oikeasti. Tampereen murre on ehkä kamalin missään koskaan. Huomasin ite miten kamala se on kun muutin stadiin ja sitten harvemmin juttelin kotipaikkakunnan kavereiden kanssa.

Sua nyt ainakin, kehitykssä tarkotin.

- - - Updated - - -

Killehän on kisannu tai alottanu kisaamisen 2010 noviiseista -90kg sarjassa ja antti alotti samana vuonna samassa kisassa -80kg sarjassa, ja kille oli viimesyksynä arnoldissa alle 90kg kilosena ja halmon antti oli viimeviikon torstaina tasan 100kg puntarilla arnoldissa. Että halmo ainakin pysyy kehityksessä perässä ja vähän enenmmänkin.

Kyllä Antti kehittyy kans kovaa vauhtia! Mulla on tullu n 10 kiloa vuodessa ja viime vuosi oli eka ku pääsin lähelle oikeesti kireetä kuntoa eli noilla aikasemmilla painoilla ei juurikaan oo merkitystä ku olin paskassa kunnossa. Viime arnoldiin vedin alle ysiin ku kp oli sitä mieltä että se on oikee sarja, ja niinhän se tais ollakki vaikka sm:ssä paino oli puntarilla 98kg.

Tänä aamuna painoin 121,6kg ja jos joku osaa tuolta facesta napata tas kuvan ni näkee pikkusen kondista. Eli kyllä tästä pitäs sinne satkuun saada se lava paino vielä kireempänä ku viimeks :)

Muistakaa nyt kuitenki että sillä painolla ei oo niin suurta merkitystä, nyt jenkkilän arnoldin overalin vei alle ysin ukko ;)

Se pittää vielä sanoa että Antti teki tosi kovan suorituksen ku oli 8:s! Selkä on hieno ku mikä!

- - - Updated - - -

Kyllä on Kille isossa ja suht kireässä kunnossa.Pituus ei ehkä ole mikään viikinkimitta mutta leveyttä löytyy senkin edestä :) Käyn Wolffilla 5 x viikossa aamuisin ja lähes aina Kille on siellä treenattavansa kanssa, reenikaverin kans päiviteltiin että on perkele paksu hanska miehellä..En ihmettele laisinkaan miksi valita tämä kaveri PT:ksi kun se työ näkyy omassa kropassa noin ja paljon on asioita tehty oikein kun se eväs näyttää tarttuvan sinne minne pitääkin.

Jos Kille itse luet palstaa, niin millaista treeniä teet olkapäillesi? Ei ole viitsinyt tulla kyselemään salilla kun olet siellä valmennettavasi kanssa.Ei muuta kuin hyviä ja rankkoja treenejä, miehessä on vahvaa potentiaalia kärkisijoille niin koti- kuin ulkomaillakin, ihan sinne korkeimmalle saakka!:)

Ja Pakkotoisto.com:in foorumilaisille, todella asiallista meininkiä täällä ja hyvää keskustelua, trolleja toki on kaikilla foorumeilla mutta täällä se ei riko järkevää ajatustenvaihtoa.Aloitin itse taas säännöllisen voimaharjoittelun 8v.tauon jälkeen ja nyt sitä imee tietoa mielellään tälläisistä lähteistä ja vaihtaa ajatuksia muilta treenaajilta.Thanx ja hyvää alkanutta kevättä kaikille :D

Nyt on tullu tehtyä ihan perustreeniä, aika paljon sarjoja varsinki sivulle ja punnerruksia pääasiassa smithissä. Välillä hevimpää, sinne 4-6 toiston luokkaan ja sit välillä pitempää :) Ei mitään kovin erikoista siis :)

Ja tervetuloa vaan jutteleen jos oon siinä vapaalla!

Katos, alkaa mies oleen sen näköinen, että Suomen rajat alkaa kohta käymään ahtaaksi. Ja silloinhan se on taottava, kun rauta on kuumaa. :thumbs:

On se isossa kunnossa!! Kyl Killestä kuullaan vielä isommallakin lavoilla.. Ja kun foorumia luet niin tsemppejä treeneihin ja kiitos blogista mahtavaa luettavaa! :)

Koita pitää oma alkuperäinen murteesi oikeasti. Tampereen murre on ehkä kamalin missään koskaan. Huomasin ite miten kamala se on kun muutin stadiin ja sitten harvemmin juttelin kotipaikkakunnan kavereiden kanssa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom