Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:jahas::jahas:weakkia ja sahaajaa kun vittu meni otta pois wtf thredin:jahas::jahas:
Kyllä se olen edelleen minä.e: Sahaaja ja Weak ovat nyt virallisesti pakkiksen paskat jätkät. :I
Ai hitto. Ironbuttia pitää kiittää ehkäpä parhaista pikkujouluista (2006) ewah! Noh, tuohon vaikutti moni muukin tekijä ja henkilö mutta huippua oli. Parhainta ja hienointa, upea porukka, paitsi virtamo. Ehkäpä 2009 uudelleen!
Ens vuonna pistetään paikat kunnolla sekaisin. Risteilyä tai jotain.Kiitos Salakerhon jäsenille, jotka osallistuivat miittiin (Columbu, Dinho, Reinzell). Ens vuonna nostetaan rimaa, kun pähkäillään sitä Hesan hommaa ja toivottavasti saadaan uusia naamoja mukaan.
Kiitos Salakerhon jäsenille, jotka osallistuivat miittiin (Columbu, Dinho, Reinzell). Ens vuonna nostetaan rimaa, kun pähkäillään sitä Hesan hommaa ja toivottavasti saadaan uusia naamoja mukaan.
Kiitos kaikille keijoille, myös minun puolestani.:DEns vuonna pistetään paikat kunnolla sekaisin. Risteilyä tai jotain.
Kiitokset takas myös Stondikselle (Alessandra on hotimpi), ynnä Dinholle (sun kämpän kylpyhuoneen lattia :haart ja Reinzellille (lapiomies villitsi + "Noh, lentääkö laatta?")!