Kiitos. Haluan kiittää...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu
Mikelle kiitokset hyvin hoidetusta palvelusta ja nopeista vastauksista kysymyksiin liittyen. :5: Hyvin sujahti huppari päälle, mutta jos vielä kauheasti kasvanee niin pitää suosiolla hommata XL.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kiitos kaikille, jotka jaksoivat tukea kirjoituksillaan mua vuosi kaksi sitten avautuessani foorumille elämäntilanteestani. Nickit ovat suurella varmuudella osalla jo vaihtuneet, mutta jos joku muistaa kuitenkin.

Haluan kiittää Ultimeciaa avatarinsa vaihdosta niin paljon ettei sitä voi sanoin edes ilmaista. Painajaiset ja jokapäiväinen vitutus on tiessään, voi kiitoksia vielä kerran Ultimecia, kiitos niin kauheasti!!!

Hoho, mä en edes yleensä lue tätä ketjua. Joku telepatia vissiin. Eipä kestä.

Mä kyllä tykkäsin siitä, tuli ihan ikävä. Kuka muuten tuossa uudessa on? (Joko tämä televisiottomuus alkaa kostautua? Heh..)

Daphne Frasierista, eli Jane Leeves. Täällä on dvd-uusintakierros meneillään. Margaret palaa varmaankin talviaikana taas, nyt vedetään kesämielellä.

Kiitos kaikille jotka ovat auttaneet aloittelijoiden osiolla, ja vastanneet outoihin kysymyksiini :P

Kiitos nopeasta vastauksesta! Kyllähän tuo on tuttu, tullut katsottua aikoinaan.

Isä-Jto:lle kiitos todella ahkerasta ja asiantuntevasta panoksesta voimailupuolelle, palstan tuottama treenaukseen liittyvä informaatio laskisi varmaan kolmanneksella, jos jto:n auttamishalu ei olisi noin ihailtava.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom