Kiitos. Haluan kiittää...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Purtsi
  • Aloitettu Aloitettu

Purtsi

Tsemppari/Kouluttaja
Tänne voi laittaa jatkossa julkiset kiitokset toiselle pakkislaiselle. On mukava antaa positiivista palautetta, kaiken tämän purnauksen keskellä.

Minun kiitokset lähtevät tänään mxm:lle. Kiitos tästä postista.

Meikä diggaa tuosta sarjasta ihan kybällä, ja kun en osaa niitä mistään imuttaa, pelasti toi mun koko viikon. Löytyy sieltä muutakin kivaa, mutta erityisesti toi Diili lämmittää.

Kiitos mxm. :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Huh mitkä sivut, aika läjä leffojakin :wtf:

^ ...eikös tässä pitänyt kiittää, eikä purnata...?

jto:ta on pakko kiittää viisauden jakamisesta kaikille voimailusta innostuneille. :5:

Komppaan tätä. Ehdottomasti lukemisen arvoisia artikkeleita JTO:lla! Aina sitä tämmöinen tavallinen pulliainenkin oppii. :rock:

Jto:lle Suuret kiitokset monista posteista, joista on löytynyt vinkkejä, apua, yms!

:5:

Kiitokset Jto:lle ja Hulkille tiedonjaosta.

Saako nuihin mitenkään suomenkielistä tekstitystä?

Ei. Koska Pakkiksella kaikki, siis kaikki, osaa vähintäänkin yhtä hyvin englantia kun syntyperäiset englantilaiset. Ja vaikkei osaiskaan niin sitä ei pidä ainakaan myöntää.

Mutta voisin kiittää vaikka Neutraalia hyvistä väittelyistä! :kippis1:

Kiitokset lähtee Integrandin suuntaan. Äijä jeesas kiireellisissä kieliopillisissa asioissa. Vähän viiveellä tulee, mutta tulee kuitenkin.

Kiitos nimimerkille kääpä, autoit minua kännykkämaailman tyhmien kysymysten kerhossa. Kysymykseni koski Motorolan V Razr- puhelimen aiheuttamia ongelmia ja vastasit todella perusteellisesti ja selkeästi. Muistaakseni yksi neuvoista auttoi pulmaan...Unohdin silloin kiittää ja se on aina silloin tällöin tullut mieleen. Joten kiitti vaan kääpä.

Nämä kiitokset tulevat muuten todella viiveellä, mutta löytyipähän paikka missä korjata oma kiittämättömyyteni.

-Hulkille treeneihin ja ravintoon liittyvistä vinkeistä
-NEUTRAALILLE hyvistä väittelyistä ja ysäri-dance-pätkistä:D
-Mikelle tästä koko foorumista:thumbs::5:

JSmithin neuvoilla sain joku vuosi sitten piilarin silmään. Kiitos siitä.

Kaljankin lupasin tuosta neuvosta, enkä ole unohtanut lupaustani.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom