Kiinteytysohjeita?/Kotijumppaohjeita?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Heissan,

olisiko kenties netissä jtn jumppaohjelmaa/kiinteytysohjelmaa millä saisi itteään kiinteämmäksi ja noita kiloja kuriin?
Olen yrittäny ehtiä mutta en tunnu löytyvän :wall:
Kuntosali on niin kaukana(40km) päässä niin kotona olisi mahdollista jotnekuten treenailla. Käytössä esim. jumppapallo, 1kg käsipainot + 1kg rannepainot, ''punttilaite'' jolla pystyy jtn ''perusliikkeitä''.. kuntopöyrä.. :wanha: :wall:

Noin yleisen tason kysymyksiin ei oikein helposti voida tällä lailla vastata. Luet nyt aloittelijoiden osiota niin opit jotakin. Sen voin sanoa suosista, että 1 kilon käsipainot voit heittää vaikka mereen.

Hakukonettakin voit käyttää. 'Haku' tuossa mustassa palkissa tässä yläpuolella. Hae vaikka sanalla 'Kotitreeni'.

Ja Emmahin linkin takana oleva tredi on mitä parhain! Opiskeluintoa. :thumbs:

Mulla toimi tämmönen kotikiinteytys ;)

Noin vuosi takaperin minäkin halusin kiinteytyä. Tykkään heilua musiikin tahdissa, joten keräsin listan hyviä biisejä ja laitoin sen soimaan. Sen jälkeen aloin jumpata musiikin tahdissa koko ajan improvisoimalla uusia liikkeitä. Olin käynyt bodypumpissa ja step-aerobickeissä yms, josta napsin liikkeitä. Lisäksi kehitin omia. Mukana oli 3 kilon käsipainot ja kuminauha. Suurimmassa osassa liikkeistä kuitenkin vastuksena oma paino. Soivasta kappaleesta riippuen tein joko aerobista (hallittuja hyppyjä, juoksua yms..) tai lihaskuntoliikkeitä, vuoronperään.

Tämä oli äärimmäisen hauskaa ja kiinteytymistä tapahtui yllättävän nopeasti (rasvaa paloi, ja lihakset muotoutuivat). Myös aineenvaihdunta kasvoi ja mieli virkistyi. Yksi riehujumppa (niinkuin tämän nimesin) kesti n 45min-1h. Suosittelen erityisesti niille jotka tykkää esim tanssia baareissa tai muuten heilua musiikin tahdissa. Hieman täytyy itsekuria löytyä ettei lopeta kesken ja että tekee liikkeet kunnolla eikä vähän sinne päin. Ajatukset jumppaan ja rasitettavaan lihakseen! Oli se niin kivaa että välillä tuli vedettyä ehkä liiankin piippuun :rolleyes:

Ai miksikö en enään sitä tee? Siksi koska pelaan nykyään kilpalentistä ja käyn salilla, joka vie 5-6 iltaa viikosta, joten ne muutamat vapaaillat lepäilen :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom