Kiinnostaako Jen Hendershottin leiri Suomessa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
millos leiri sit mahd. varmistuu..?
Olen kans edelleen messissä, jos pidetään.Mitäs se hinta suunnilleen olis..?
Asun myös "suht" lähellä helsinkiä (pk-seudulla) eli voin kans majoittaa 1-2 tyttöä olohuoneeseen, jos on kauempaa tulijoita:)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nyt vasta huomasin tämän threadin... Toivottavasti vielä mahtuu mukaan??

Leirihän on edelleen suunnitteluasteella, tehdään tässä hiljalleen järjestelyjä. Pitää saada salit, sponsorit yms. sovittua. Ilmoittelen lisää kunhan tiedän jotain, tämä on ollu tämmöistä alkukartoitusta vasta. :)

Miia-Maria sanoi:
..Puhutaanko siellä suomea?..:hyper:
Jen on amerikkalainen, eli leiri tulee olemaan englanniksi. Asiaa on varmasti niin paljon, että kaiken tulkkaaminen olisi melkoisen raskasta kuunneltavaa ja hidastaisi myös tahtia. Jen myös ensimmäisessä mailissaan halusi tietää, että puhuvathan leiriläiset englantia. Jos sulla on ystävä joka sulle voi kääntää sen mitä et ymmärrä, niin se on hyvä. Jos ei, niin sitten kannattaa itse harkita kuinka paljon olettaa saavansa leiristä irti jos ei ymmärrä kieltä.

Ja tänne voi edelleen kirjoittaa kiinnostuksesta, hyvä vaan jos tulee lisää tyttöjä. Ei olla vielä sovittu mitään lukkoon - minun on hankala täältä USA:sta hoidella sali- yms. asioita joten jätän ne suosiolla siihen kun palaan Suomeen.

Ruotsissa on kiinnostuttu nyt perustamaan kokonaan oma leiri ruotsalaisille ja olen ollut melkein päivittäin yhteydessä mieheen, joka leiriä siellä puuhaa. Mielestäni tämä on ihan hyvä juttu. Ainoa ongelma voi tulla siitä, että jos Ruotsissa järjestetään oma leiri, ei meidän leirimme tule täyteen. Olisikin siksi nyt tosi tärkeää, että kaikki edes leiriä harkitsevat kirjoittaisivat tänne, koska se 35-40 tyttöä leirin järjestämiseen tarvitaan joka tapauksessa. :)

Faidra sanoi:
Ruotsissa on kiinnostuttu nyt perustamaan kokonaan oma leiri ruotsalaisille ja olen ollut melkein päivittäin yhteydessä mieheen, joka leiriä siellä puuhaa. Mielestäni tämä on ihan hyvä juttu. Ainoa ongelma voi tulla siitä, että jos Ruotsissa järjestetään oma leiri, ei meidän leirimme tule täyteen. Olisikin siksi nyt tosi tärkeää, että kaikki edes leiriä harkitsevat kirjoittaisivat tänne, koska se 35-40 tyttöä leirin järjestämiseen tarvitaan joka tapauksessa. :)

Ohoh, tästä minulla ei ollut aavistustakaan. Ihan hyvä juttu joo, kunhan se ei tarkoita ettei meidän leiri toteudu. Kuten Annie, minäkin olen hieman utelias kuulla kuka tämä mies on.

Montako suomalaista punttimimmiä löytyy listalta tällä hetkellä? Ja kerro Faidra ihmeessä jos voin olla jotenkin avuksi.

Siis tämä herra otti muhun yhteyttä messengerillä, ja juttelinkin jo Annien kanssa asiasta - siksi en ole postannut tänne mitään. Tuntui kovasti tuntevan median edustajia ja sanoi että saa leirin järjestettyä Ruotsissa helposti. Toivotaan että näin käy... pistätkö mulle vaikka privaa, Muumineito, niin voidaan jaaritella tosta Ruotsin leiristä enemmän. Tai jos sulla on messenger, niin mulle voi pistää viestiä faidra6@hotmail.com. :)

Uusi mimmi ilmaisee ehdottomasti kiinnostuksensa, vaikka onkin vaan puolivakavissaan punttaava harrastelija! Uutta potkua treeniin kyllä kaipaisi, kun helposti kulkee vaan niitä samoja uria...

PK-seutu kyllä rulettaa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
byääh, kiinostusta olisi mutta köyhä kuin perkele!

No niin, hiukan päivitystä tilanteeseen. Eli tässä käydään nyt keskusteluja Motivuksen kanssa, saataisiinko leiri järjestettyä Kampissa. Mikäli tämä ei onnistu, pitää yrittää muita saleja (esim. Töölö Gymiä). Asiasta vastaava ihminen on nyt lomalla, joten odottelen vastausta ainakin vielä viikon, pari. Ongelmana on se, että Jen haluaa saada salin meille ilmaiseksi käyttöön ja sehän ei Suomessa ole kovinkaan helposti toteutettavissa. Yritän kuitenkin parhaani. Voitte vaan kuvitella miten nöyränä saa olla kyselemässä tällaisia juttuja. :)

Hotelliasian olen jo hoitanut. Mikäli leiri toteutuu, halukkaat voivat majoitua Scandic Hotel Simonkentässä joka on Kampissa, käytännössä Motivuksen yläkerrassa. Ryhmävaraus on tehty 20 kahden hengen huoneesta (tämän voi vielä perua täysin ilman kuluja). Kahden hengen huoneen hinta on 89e/yö ja lisävuode huoneeseen maksaa 20e. Huoneissa voi siis majoittua 2-3 tyttöä.

Jos sali varmistuu, niin sitten tarvitaan enää:
- 40 innokasta tyttöä, jotka pystyvät tekemään sitovan paikan varmistuksen ajoissa (päivämäärä ilmoitetaan)
- mahdollisia sponsoreita

Joten nyt sitten pistämään niitä euroja säästöpossuun, että päästään leirille! :)

Faidra sanoi:
- mahdollisia sponsoreita

Kyseessä olisi kai että sponsorin nimi olisi jossain esillä tilaisuudessa ja näkyisi vaikka lehtijuttujen kuvissa? Näytteitten jakamisesta tms varmaan pitäs sopia erikseen? Faidrako olet ensisijainen yhteyshenkilö, jos joku löytää tarjokkaan?

Jos 250 € x 40 nenää = 10 000 € niin pelkkä tonni olisi luokkaa 10% tai vaikka ihan kohtuullinen ateria koko sakille (sisällön varmaan saisi isolle sakille aika tarkkaan sanella). Mikä summa olisi sellainen, että siitä olisi hyötyä?

Oho, sorry! Olen unohtanut vastata KatiP:n viestiin ihan tyystin...

Eli siis haen ihan kaikenlaisia sponsseja leirille. Ensisijaisesti Jen kuitenkin toivoo, että sponsorirahoilla katetaan kuluja joita hänelle+assistentilleen tulee matkustamisesta, järjestelyistä yms. Ironbuttin kanssa olemme kuitenkin alustavasti jutelleet, että pyrkisimme saamaan sponsseja sen verran, että kaikki ei menisi Jenille vaan saisimme myös suoraan leirille osallistuville tytöille jotain mukavaa. Jenin pyyntö oli hankkia muutama sponsori, jotka sponssaisivat 500-2000e verran per sponsori. Toki joka ikinen lahjoitus otetaan vastaan, oli summa/lahjoitus mikä hyvänsä! :)

Yritän saada nyt ensin varmuuden tuolle leiripaikalle jne. ja sitten aloitan aktiivisesti sen sponsoreiden haun. Mikäli teillä tytöillä on hyviä kontakteja, mulle voi pistää privaa tai mailia osoitteeseen faidra6@hotmail.com.

Zone-sarja -42%
Ai hitto, että kuulostais hyvältä tuollanen leiri... Ja 250€ on just hyvä summa sijoittaa itseensä. ;) Mä olisin kans hyvin kiinnostunut, varsinkin kun tuolloin asun jo Tampereella ja matkustaminenkaan ei siis ois homma eikä mikään.

Paitsi, että treeniä pitää ehkä tiukentaa x 1000, että kehtais saapua paikalle. :)

Odottelen edelleen tietoa Motivukselta, eivät ole soittaneet sieltä takas. Pitää huomenna soittaa itse perään.

Ei kannata ajatella, että kehtaako leirille lähteä ja onko riittävän hyvässä kunnossa lähtemään mukaan. Jenkeissä leireillä on ollut sellaisiakin, jotka hädin tuskin ovat aiemmin liikkuneet... sieltä se inspiraatio vaan on löytynyt. Joten kaikki mukaan taustoista ja aktiivisuudesta riippumatta! :) Tämmöisiä tilaisuuksia ei Suomessa sitten ihan joka viikonloppu tule. Toivon oikeasti koko sydämestäni että saadaan tämä leiri järjestettyä. Kunpa nuo salien omistajat olisivat samaa mieltä...

Tämän leirin hinta menee siis suoraan Jenille, hintaa ei siis tuosta voi sen vuoksi pudottaa. En halua itse ottaa mitään ylimääräisiä maksuja tai tehdä voittoa sillä, että tämmöisen järjestän. Sponsoritulot menevät myös Jenille ja osaksi leirille osallistuville tytöille (esim. tuotesponsoroinnit). Mulla on itselläni palava halu osallistua tällaiselle leirille ja sen vuoksi teen mielelläni kaiken tähän liittyvän ihan huvin vuoksi ja omasta halustani. Toivotaan ettei huvin vuoksi touhuilu mene hukkaan. :)

Onko Fitnessliittoon oltu mienkään yhteydessä? Mun on suorastaan mahdonta kuvitella, et Suomen johtavat fitnessihmiset ei olis tällasesta kiinnostuneita?! Itse kyl siis oon! ihan vaan oma näkemys, mut luulen et aika moni osallistujista on dietillä eli yhteinen ruokailu voi olla vähän hankala järjestää tai jää ainakin monelta käyttämättä,

Ärrä: En ole ollut liittoon yhteydessä, sillä haluaisin että tytöt pääsevät leirille mahdollisimman edullisesti. En usko, että liitto järjestäisi ilmaiseksi tällaista tapahtumaa niin että kaikki tulo menisi suoraan Jenille. Sen vuoksi ainakin näin alkuun haluan nähdä kuinka pitkälle tämmöistä juttua voi järjestellä ihan harrastuspohjalta. :)

Faidra sanoi:
Ärrä: En ole ollut liittoon yhteydessä, sillä haluaisin että tytöt pääsevät leirille mahdollisimman edullisesti. En usko, että liitto järjestäisi ilmaiseksi tällaista tapahtumaa niin että kaikki tulo menisi suoraan Jenille. Sen vuoksi ainakin näin alkuun haluan nähdä kuinka pitkälle tämmöistä juttua voi järjestellä ihan harrastuspohjalta. :)

Äääh, ei tähän mitään liittoja kaivata! Faidra puhuu asiaa! Tuskinpa puheenjohtajan sana paljon sen enempää painaisi näissä järjestelyissä. Hinta olisi ainakin vaan huomattavasti korkeampi! Tämän enempää en ainakaan itse ole valmis projektiin sijoittamaan, joten toivottavasti kaikki menee niin kuin on suunniteltu :kippis1:

No niin, sain vihdoin Motivukselta selvitystä asiaan. Johan sinne on joka viikko soiteltukin kolme kertaa... eli ei päästä sinne jumppailemaan. Kuulemma elokuu on niin kiireistä aikaa, että eivät voi ottaa noin suurta ryhmää kerralla. Nyt sitten katsotaan tärppääkö muilta saleilta. :)

Back
Ylös Bottom