Kiinnostaako Jen Hendershottin leiri Suomessa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
WAU :hyper: Kyllä tämä tyttö on mukana touhussa jos vaan raha-asiat ym. on vaan kunnossa. Piti kyl miettii onks tänää aprillipäivä tai jotain muuta ku luin tän :D kiitos Faidra :worship:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ei voi väittää etteikö kuulostaisi ihan mielenkiintoiselta!
Myrkyllisen kallistahan toi on, jos ei ole töitä, mut onhan täs aikaa pedata asiansa :)

Wautsi!!! Olis kyllä ihan uskomaton ja ainutlaatuinen tilaisuus!!!
Tämä tytsi on kans ihan varmasti mukana!!!:hyper:
Toivottavasti asiat etenee ja leiri saataisiin toteutettua!!:)

Oho!! Olen noista lukenut, aikamoista olisi jos Hendershotti tulisi Suomeen!! Jos muihin leireihin on ihmiset matkustaneet pitkalta, muista maista, olisi hyva jos Suomeenkin tulisi muun maan edustajia paljolti, kai sita jotenkin mainostetaan sitten mainostetaan rajojen ulkopuolellekin!
Itselleni kun tulee ensimmaiseksi mieleen se, miten hurjan epakohteliaita voisimme olla jos leirilla on pelkastaan Suomalaisia puhumassa Suomea keskenaan eika kansainvalisempaa kielta. Nuo aikaisemmat leirit joista mainittiin olivat Englanninkielisissa maissa. Kokisin sen erittain huonoksi asiaksi jos leirilaiset puhuvat keskenaan kielta jota vetaja ei ymmarra, joten kansainvalisyys olisi mainio asia!
Jokatapauksessa olen mukana :)

Naenen viestistä tuli mieleen että voisin kysellä kiinnostusta Ruotsin foorumeilla olevilta mimmeiltä... Olisikohan sellainen idea OK?

Muumineito sanoi:
Naenen viestistä tuli mieleen että voisin kysellä kiinnostusta Ruotsin foorumeilla olevilta mimmeiltä... Olisikohan sellainen idea OK?
Ilman muuta, se olisi LOISTAVAA! Samoin muut mimmit, jos teillä on jotain kytköksiä muiden maiden palstoille yms. niin viestiä vaan menemään. Jollain halpislennoilla kun voi päästä varmaan Suomeen halvemmalla kuin Suomen toisesta päästä junalla. :D

Mä olen itsekin aivan innoissani tästä. Mitä noista leireistä oon lukenut, niin tuntuu osallistujat olleen todella tyytyväisiä. Ja onhan siinä tosissaan ohjelmaa kahdelle ja puolelle päivälle, ei paljon laiskotteluaikaa jää!

Mahtavaa! Saatanpa osallistuakin jos se nyt on sitten kesällä 2006, kun olen viimeinkin 18 :) Antaa asian hautua. Hyvä Faidra :)

Zone-sarja -42%
Voi daami:hyper: Muumineito upeaa, että pistit threadia pystyyn Ruotsin foorumilla!:thumbs: Koskaanhan ei voi olla varma, mihin se elämä nakkaa, mutta jos pää ja muut suhteellisen tärkeät ruumiinosat on tallella, niin olisin kans äärimmäisen kiinnostunut tulemaan mukaan:) Tällanen on täällä maailman kolkassa sen verran ainutkertainen herkkujuttu, että MEHÄN PISTETÄÄN SE TOTEUTUMAAN! Hirmuisesti vaan tyttöjä mukaan, karmivalla rohkeudella! Tehdään siitä menestys! Kiitokset Faidralle aktiivisuudesta asian tiimoilta, minäkin voin auttaa kaikessa mahdollisessa, jos tartteepi.

Tuolta naapurimme foorumilta tuli kysymystä, että otetaanko leiriläisiä mukaan ns ilmottautumisjärjestykessä, vai pääsevätkö kaikki maksaneet mukaan.(ts. onko max määrää)? Ja vielä sellaista, että mihin mennessä viimeistään pitäisi päättää..?

Annie Stark sanoi:
Koskaanhan ei voi olla varma, mihin se elämä nakkaa, mutta jos pää ja muut suhteellisen tärkeät ruumiinosat on tallella, niin olisin kans äärimmäisen kiinnostunut tulemaan mukaan:)

Aika lailla näin, iso epävarmuustekijä tosin issellä on leikkelyuhka epämääräisenä ajankohtana.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Annie Stark sanoi:
Tuolta naapurimme foorumilta tuli kysymystä, että otetaanko leiriläisiä mukaan ns ilmottautumisjärjestykessä, vai pääsevätkö kaikki maksaneet mukaan.(ts. onko max määrää)? Ja vielä sellaista, että mihin mennessä viimeistään pitäisi päättää..?

Jep, eli pari kiinnostunutta löytyi heti :) Pistän heille nyt lyhyeksi vastaukseksi että deadlineista tulee varmempaa tietoa myöhemmin. Onhan tässä vaiheessa vielä kysymys siitä järjestetäänkö leiri vai ei.

Ja ok... Bodyn Anne olikin sitten sinä Annie :D

Tässä on Oxygenissä pari kuukautta sitten julkaistu PhatCamp-artikkeli. Aika isoja kuvia, mut aattelin että näkyypähän teksti ihan varmasti. ;) Jos leiri onnistuu, vois vihjata tuonne Oxygenille että kyllä meillä pikkuruisessa Suomessakin osataan!

Söpö tuo Ruotsin Anna Larsson, joka on fitnessmallina tuossa artikkelissa. :)

Liitteet

• IMG_2255.webp
    IMG_2255.webp
    118,6 KB · Katsottu: 153
  • IMG_2257.webp
    IMG_2257.webp
    165,1 KB · Katsottu: 156
  • IMG_2258.webp
    IMG_2258.webp
    109,5 KB · Katsottu: 149
  • IMG_2259.webp
    IMG_2259.webp
    91,1 KB · Katsottu: 152
  • IMG_2260.webp
    IMG_2260.webp
    113,3 KB · Katsottu: 166
Mä oisin kans innoissaan lähdössä, jos vaan pääsen tästä "olen liian pieni"-tunteesta eroon ja kehtaan tulla... no, tohon on aikaa, joten salille kasvamaan :)

Täältä löytyy kans kiinnostusta. Hinta hiukan huimaa, mutta ajattelen asian niin, että toi on yks parhaista sijoituskohteista, mitä voi vaan olla. Ens vuoden aikatauluja ei vaan tiiä, saatikka sitä missä silloin asustaa tai työskentelee. Mutta alustavaa kiinnostusta siis löytyy. :)

On aika ainutkertainen tilaisuus että saadaan noin upea täti tänne härmän perukoille.. saattaisi melkein kaduttaa jos missaisi sen.. Eli alustavasti olisin kiinnostunut, jos vain ollaan hengissä ja tässä maassa silloin.

Näyttää aika hyvältä! Ruotsista ollaan saamassa porukkaa mukaan, ilmeisesti ainakin kymmenen mimmiä on jo suht varmoja tulostaan. Viesti on pistetty myös Viron palstalle, fitness.ee:hen ja sieltäkin olen saanut postia. Ehkäpä saadaan leirin myötä vielä kansainvälisiä punttimimmiystäviäkin. Mikäs sen hienompaa. :)

Aika harvoin tulee keskusteluun osallistuttua saati sitten miitinkeihin mutta tätä ei voi ohittaa. Ehdottomasti mukana. Saapi hurjasti motivaatiota talven treeneihin ja kevään sulatteluihin. Aivan loistavaa toimintaa!!

Latest posts

Back
Ylös Bottom