Kiinnostaako Jen Hendershottin leiri Suomessa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faidra
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
IHANAA! Nyt mäkin pääsen mukaan! Tenteistä viis!

Mun makuun maksut niin paljon etukäteen ku vaan mahdollista. Jos peruu, niin rahoja EI takaisin, eli sitovat ilmottautumiset. Muuten siinä käy helposti niin, että ilmottautujia on 1000 ja sitten myöhemmin perujia 999, ja kustannukset menevät järjestäjille tai jos leiri ehditään perua niin kaikki työ menee hukkaan. Eli totta vitussa varmasti tarkoitus onkin ottaa ilmottautumiset ja maksut hyvissä ajoin etukäteen.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Maksujutuissa tullaan käyttämään ilmoittautumis/varausmaksua, joka on tietty summa tuosta kokonaissummasta. Näistä tiedotetaan tarkemmin kun ilmoittautuminen aukeaa.

Zone-sarja -42%
nii tää leiri pidetää helsingissä tietty.... olisko nuista majotusmaksuista mitää tietoo? (ruuat ei vissii sisälly leirin hintaan myöskään)... Osais vähä laskeskella että kuinka paljon laitetaan rahaa sivuun seukki tileistä :D
Tää tulee kyl oleen ihan huippu jutska :) Kissan kokoisin kirjaimin tää kalenteriin ylös :D

Kiinnostaa kyllä kunhan vaan ei fitnessliitto ole mukana...hintahan voi siten nousta pilviin, mutta tuo 250e ei tosiaankaan ole paha hinta tuon tason jutusta...

En kyllä ymmärrä kantaasi, miten niin voi nousta pilviin jos fitnessliitto on mukana?
wacko.gif
Mihin toi perustuu? Siihen, että liitto on pari kymppiä leireistään veloittanut? ..Tuleeko kellekkään joskus ehkä mieleen, että luennoitsijoiden matkat/yöpymiset, tilojen vuokrat(sali, luentotilat) täytyy jostakin maksaa... Mutta se taas ei kuulu tähän aiheeseen ollenkaan, joten jätettäköön nämä liittojutut tästä tredistä kokonaan pois..

Leiri tulee olemaan Lahdessa ja treenit Gym1-salilla. Organisoijana toimin minä ja leirin hinta on täsmälleen se, jonka Jen sille määrittelee (rahoista ei siis Suomessa oteta mitään välistä). Nuo liiton "rahat pois" -spekuloinnit voidaan jättää heti kättelyssä pois.

Hinta tulee olemaan se 250e. Majoitukset jokainen maksaa itse erikseen, hotellin hinnasta ei ole vielä varmuutta (kahden hengen huoneessa varmaankin max. 50e/yö, tuokin arvio todennäköisesti yläkanttiin). Toki voi yöpyä myös tuttavien luona tms.

Ilmoitan kyllä heti tarkemmat tiedot kun asia on järjestyksessä - seuratkaa nettisivuja! :)

Moro taas, mimmit! Leiri ottaa nyt tosissaan tulta alleen ja hommat etenee täällä Suomen päässä hienosti. Promosuunnitelmat alkaa olla valmiina ja ensimmäiset sponsorit on hankittu. Kilautelkaapas niitä euroja säästöpossuihinne ja pitäkää silmät ja korvat auki asian tiimoilta! :)

Tässä muutamia kuvia aiemmilta leireiltä. Kuten näkyy, siellä on ihan tavallisia, fitnessistä ja hyvinvoinnista innostuneita tyttöjä! Ihan takuulla samaan pystytään täällä meidän koti-Suomessakin.
13.jpg

18.jpg

jens%20phatcamp%20012.jpg

12.jpg

Apua! Olen ihan missannut koko leirijutun! Onneksi ilmoittautumiset eivät ole vielä alkaneet! Olen tsekkaillut Jennyn sivuilta Phat Campien aikatauluja ja olin ihan valmis lähteen jenkkeihin saakka. Jes olen mukana!

Minäkin innostuin tästä! Kuulostaa mahtavalta.
Täytyy pistää jo kesätyörahoista sopivasti sivuun, jotta pääsee mukaan.
Vähän pelottaa, kun olen ihan nyyppä näissä hommissa. Mutta ei se pelaa joka pelkää!:whip:
Ja kehittymistähän tässä tavoitellaan; nyt uuden oppimiseen ja uusiin ihmisiin tutustumiseen on oiva tilaisuus.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juh, innostusta ilmassa!
Tämä vaikuttaa kyllä todella hyvältä. Tarttee koittaa saada rahat sivuun ja kerättyä rohkeutta osallistumiseen.

Muakin kiinnostaisi melkoisesti tää prokkis!!Eikä se minusta tunnu edes yhtään kalliilta,kun ajattelee että saisi huipputason ohjausta!Ainoastaan mietityttää, että saisinko leiristä kaiken mahdollisen hyödyn irti, kun englanti ei ole vahvuuksiani. Kuuntelen sujuvasti mutta puhetta ei juuri tule..:nolo:

hihii...sain lahden amk:n matkailun puolelle valintakoekutsun ja toivon mukaan onni nyt tärppää pääsykokeissakin sen verran että pääsen sisään. Halut on kyllä kovat :D Sitte oisin jo valmiiksi siellä lahdessa :D Millonkaha toi ilmottautuminen alkaa... onko sinne muutes joku raja et kui monta ihmistä ne yhdelle leirille ottaa... ois kamalaa jäädä ulkopuolelle ku eka ois hulluna sääsätäny ja oottanu tota juttuu... Tää käy kyl melkein päivittäin tsekkaan noi sivut xD

Terveisiä kaikille tytöille Jen Hendershottilta!

Jen sanoi:
Hey everyone,

Jen Hendershott here and I am super excited that we are working to bring Phat Camp to Finland this year. It takes lots of time and many details, so bare with us while we get it all together to make it happen. Once the details are set and I get there, you will love it. Trust me in America, Canada and in Australia we have such great success and make many memories. Phat camp is something I am very passionate about. I love competing but nothing comes close to changing peoples lives. I hope that I get the opportunity to meet many of you and touch your life in some special way.

Keep posted for more details and hope to see you in November.

Make sure you visit www.jennyh.com or www.GetPhatWithJen.com

All my best ,

JEN Hendershott
Ms. Olympia 2005

PhatCamp Finland ´06 - pysykäähän mukana :) Vielä on hyvin aikaa säästää euroja!

Oivoivoi nyt kyllä tekis mieli osallistua ja lähteä tuonne. Ois aivan ylimahtavaa. Pitääpi katella rahatilannetta ja uskaltautua tuonne. :P

Mua kiinnostais kauheesti lähteä tonne leirille mukaan. Täältä Kouvolan suunnalta ei matkakaan päätä huimais..Ja hinta on ihan toissijainen juttu, kun on ton tasoisesta ohjauksesta kysymys. Vielä kun uskaltautuisi tän "ei niin timmin" kroppansa kanssa liikkeelle...:) Olis tosi kiva nähdä mimmejä keitten kanssa täällä ajatuksia vaihtaa.

Jep, tuo leiri kiinnostaa kyllä hurjasti! Innolla ootan että milloin alkaa ilmoittautuminen. Oli tosi kiva huomata Jenin sivujen Phat Camp-kuvagalleriasta että ei tosiaan tarvitse olla "huippukunnossa" voidakseen osallistua ja pitää hauskaa :)

Moikka mimmit,

Mun täytyy nyt ikäväkseni ilmoittaa, että ainakaan tämän vuoden leiri ei toteudu. Olen vaihtanut viestejä Jenin kanssa useampaan otteeseen tuon viimeisimmän viestin jälkeen, mutta valitettavasti hänen vaatimuksensa leirin suuruudesta ovat muuttuuneet alun 40 tytön vaatimuksesta huomattavasti. Muualla leirit ovat vetäneet 60-70 tyttöä per leiri ja se on paljon enemmän kuin määrä josta alun perin keskustelimme. Tarvitsisimme joko huimasti lisää tyttöjä tai hinnankorotuksen. Kuten olen teille luvannut, niin hintaa ei aleta enää nostamaan. Promoaikaa leirille on enää sen verran vähän, että noin suuren mimmijoukon saaminen kasaan tuolla hinnalla vaatisi enemmän työtä kuin olen valmis tekemään ilman palkkaa. Tältä erää leirin suunnittelu on siis jäissä tämän vuoden osalta. En myöskään halunnut alkaa järjestämään megaisoa leiriä, jolla on ain yksi vetäjä sillä en usko sen enää ajavan sitä tarkoitusta jonka alunperin leirille asetin: kaikki oppivat ja kaikilla on hauskaa.

Olen todella pahoillani, koska varmasti moni odotti tätä juttua kovasti. Myös minua itseäni harmittaa kovasti kun suuren puheen jälkeen asia jää tähän. Tällä kertaa keskustelut eivät kuitenkaan tunnu vievää asiaa mihinkään suuntaan, sillä toisesta suunnasta ollaan joustamattomia. :(

t. Kaisa / Faidra

Back
Ylös Bottom