Kiekko.tk - Koukuttava nettipeli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PeKsE
  • Aloitettu Aloitettu
Ai täällä on porukka ruvennut taas hutkimahan. Ite olen tota pelaillut tän viestiketjun aloituspostin innoittama siitä asti. Meneepi duunipäivät nopiasti.
Kutsukee nimm. HÄKKI

Häkki kutsuttu

Onkjo mut jo kutsuttu nimellä Timpsu12? Poistin ton joukkueen, missä olin master, kun ei siinä ollut enää ketään muu, ja rastitin kohdan, haen joukkuetta. Voiko joku koittaa uudelleen jos onnistuisi? :) :)

Onkjo mut jo kutsuttu nimellä Timpsu12? Poistin ton joukkueen, missä olin master, kun ei siinä ollut enää ketään muu, ja rastitin kohdan, haen joukkuetta. Voiko joku koittaa uudelleen jos onnistuisi? :) :)

Mä kutsuin jo kertaalleen! mut pistetään nyt uutta sitten :) onko se varmasti toi nik?

Mä kutsuin jo kertaalleen! mut pistetään nyt uutta sitten :) onko se varmasti toi nik?

Juu on se tuo Timpsu12 :) Ei kai oo vieläkään, vai missä sen pitäisi näkyä? Oon aika pihalla, että missä se kutsu näkyy :D

No nyt löytyi tuo kutsu ja hyväksyin sen :) :D

Jaahas nyt vaan lisää porukkaa ja aktiivisuutta! varman on pakkiksel viel porukaa joka pelaa kikee mut ei vaan myönnä!

Jos saecci- sais kutsun niin joukkue sais yhden ex-pron riveihin. Peli vielä ei pahemmin kulje mutta alkaa taas avautumaan hissukseen. Ja oishan se vielä mukava pelailla pakkiksen väreissä.

Jos saecci- sais kutsun niin joukkue sais yhden ex-pron riveihin. Peli vielä ei pahemmin kulje mutta alkaa taas avautumaan hissukseen. Ja oishan se vielä mukava pelailla pakkiksen väreissä.

Kutsuttu!

Ja ny aktiivisuutta perhana! Koskaa ette paikalla oo. Ei sitä heti voi kaikkee osata vaan pitää reenata! ihan niiku lihastakin.

On tullut pelattua sellanen kaksi vuotta. Koukussa ollaan, vaikka välillä on kuukauden tai kahden taukoja tullut.

Pakkotoistoa on tullut lähinnä luettua, enkä ole jaksanut rekisteröityä. Muutenkin vain lueskelen foorumeita enkä jaksa yleensä kirjotella, ellei todella ole asiaa. Ja nettikauppaa on tullut käytettyä.

Testo:n loin, jos kiinnostaa kutsua.

kutsuttu

Eeeeieieieieiei.. oon joutunu käymää 3 vuotta vierotuksessa tän pelin takia! Kaikki se kova työ murenee nyt kun houkutus alottaa uudelleen kasvaa sairaan kovaksi :hyper: Viimeksi ku pelasin niin olin top10 joukkoeessa :) Pitäisköhän uhraa taas 90% elämästä siihen, että voi tuntea suunnatonta vihaa kun häviää jollekin 12v. joukkoeelle... maybe in the next life :piis:

Back
Ylös Bottom