Kiekko.tk - Koukuttava nettipeli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PeKsE
  • Aloitettu Aloitettu
Luin täältä että pakkiksella on tiimi ja heti piti ottaa hokkarit pois naulasta :D. Nyt vaan porukkaa joskus paikalle niin päästään pelaamaan.

Jos voi kahdessa joukkueessa pelata, niin kutsukaapa nimimerkki Timpsu12 :)
Oon toisne joukkueen ylläpitäjä vissiin, mut en oo moniin kuukausiin pelannut, voiko siitä liittyä toiseen joukkueeseen silti? :) :) :)

Jos voi kahdessa joukkueessa pelata, niin kutsukaapa nimimerkki Timpsu12 :)
Oon toisne joukkueen ylläpitäjä vissiin, mut en oo moniin kuukausiin pelannut, voiko siitä liittyä toiseen joukkueeseen silti? :) :) :)

Ei oo ainakaan tähän mennessä ollut muita rajoituksia kuin se että on palstalainen. Ja Meillä on nykyään NGV!!!:hyper: :hyper: :hyper:

Juu voi helv muistin nyt miks en oo pelannu tota

"vitutu aXAa noob noob oot homopaska et osaa mä osaan noohooboonobn öö paskaa oon 12v"

Jees, vois töiden jälkeen taas lämmitellä vanhoja muistoja. :) Mites, vieläkö kiekkoa vaivaa nämä pro-tiimit jotka esittää olevansa noveja? Muistan nimittäin yhden jos toisenkin kerran kun tuli ihan kunnolla pataan "nov"-tiimeiltä.

E: Mikäs hiton elite-äijä siellä oikein pyörii, parempi sit olla kans kova luu! ;)

Heh :D
Joo kyllhän toi ailahtelee välil et turpaan noveilrt ja si voittaaki jonku yber tiimin

Hienoa että saahaan porukkaa lisää!! nyt vaan aktiivisuutta sitten
Kutsuin kaikki noi edellämainitut nimimerkit ja lisää saa tottakai tulla1

Hyviä spelailuja!

Joku osaava vois käydä tekee ton laajennetun peliasuvalikoiman kun credittejä olis nyt tarpeeksi..

Hienoa kun tiimi on perustettu uudelleen! Voisin myös tulla taas pelailee sinne vaikka nickillä nihatis eli kutsua sille :thumbs:

Back
Ylös Bottom