Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkjo mut jo kutsuttu nimellä Timpsu12? Poistin ton joukkueen, missä olin master, kun ei siinä ollut enää ketään muu, ja rastitin kohdan, haen joukkuetta. Voiko joku koittaa uudelleen jos onnistuisi?![]()
![]()
onko se varmasti toi nik?Mä kutsuin jo kertaalleen! mut pistetään nyt uutta sittenonko se varmasti toi nik?
Ei kai oo vieläkään, vai missä sen pitäisi näkyä? Oon aika pihalla, että missä se kutsu näkyy :D
:DJos saecci- sais kutsun niin joukkue sais yhden ex-pron riveihin. Peli vielä ei pahemmin kulje mutta alkaa taas avautumaan hissukseen. Ja oishan se vielä mukava pelailla pakkiksen väreissä.
Tulkaa pojat pellaileen! rankki on nyt päälle tuhatsata!
Kutsua odottelee ssk....![]()
Saisko tuon kutsun uudestaan. Jouduin tekemään nickin uudestaan et sain sen toimimaandone

Viimeksi ku pelasin niin olin top10 joukkoeessa
Pitäisköhän uhraa taas 90% elämästä siihen, että voi tuntea suunnatonta vihaa kun häviää jollekin 12v. joukkoeelle... maybe in the next life :piis:Saisko tuon kutsun uudestaan. Jouduin tekemään nickin uudestaan et sain sen toimimaan![]()
Mä olen kyllä sillä kannalla että lopetetaan pelaaminen kokonaan kun rankki on kerrankin yli 1000. Taitaa nimittäin olla ensimmäinen kerta HC Pakkotoiston historiassa. :D