kickboxing-kehonrakennus treeni ohjelmasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jumpe
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
olen tuon kick-boxingin aloittanut vähän aikaa sitten ja on meinannut jäädä
punttisali treeni vähäiseksi,vieläkin tuntuu olevan joululoma päällä....
mitä mieltä olette tällaisesta ohjelmasta,kerkeääköhän palautua
(EDIT:PALAUTUMISjuoma ON) , vaikka ajattelin rueta tekemään aamuvenyttelyt ja iltavenyttelyt salivenyttelyjen lisäksi.
eli

MA
kick-boxing

TI
selkä
kyljet
vatsat

KE
kick-boxing

TO
ojentajat
hauis
forkut

PE
olkapäät
rinta

LA
jalat
vatsat
kyljet

Su
välillä joku aerobinen kävely/hölkkä lenkki

ja kunnolla tosiaan ajattelin venytellä,aamuisin n.20min

:kippis1: jätän pois viikonloppu ohjelmasta,lähiaikoina vähän liikaakin tullut tuota treenattua.

Kommentteja :whip:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Parhaiten pystyt itse sanomaan ehditkö palautumaan. Kyllä tuolla ohjelmalla on aivan mahdollista palautua kunnolla, riippuu hieman millaiset nuo kickboxing-treenit ovat ja kuinka kovia salitreenejä vedät. Jätä suosiolla ainakin yksi päivä viikossa täydellisesti levolle. Välillä saattaa olla paikallaan pitää myös väliviikko.

Tottakai lepo on tärkeetä ja enemmän saa punttitreenistä irti jos vaan rötvää lopun aikaa. Mutta. Ite oon treenannu monta vuotta ma-la joka päivä reenit plus 3krt vko aamureenit joiden yhteydessä puntti, siis 3krt/vko. Aika paljon se on, mutta puntin oon vetäny aina täysillä ja kehitystä on tapahtunut koko ajan. Varmasti ois tietenki kehittyny enemmän isommalla levolla, mutta pointti on se että varsinki teini-ikäsenä pystyy treenaamaan aika helvetin kovaa ja silti kehittymään kaikilla osa-alueilla. Tietenkin jos puntin vetäminen on se no 1 niin voi alkaa kyrsimään jos kehitys on hitaampaa kun vedät paljon kb:a. Mutta ei ne toisiaan todellakaan sulje pois.

Ite tein aikoinaan, niin että vedin puntin samana päivänä, pari kertaa viikossa, kikkailutreenien kanssa... Näin sain sinne mahtumaan kaksi lepopäivää ja sillein jaksoin sitten höyrytä kaikki mitä pitikin...

Aikaahan se viepi, mutta kyllähän se lepo on niin tärkeetä...

Edit: Siis yhdistin samalle päivälle puntin ja kb:n.. treenasin kuitenkin suhteellisen paljon punttia + muuta...

Zone-sarja -42%
Itse treenasin toissa syksynä suhkot samalla tavalla eli kävin kickboxingissa ja salilla kolme kertaa viikossa... tulosta tuli todella hyvin mutta pää ei kestänyt puolen vuoden jälkeen.. jos jaksat vetää treenit niin luulis toimivan aika hyvin :)

Mulla on tällä hetkellä 3 x vko punttisali + 2/3 x vko laji treenit ja tulosta on syntyny.
Mutta jos jossain vaiheessa alkaa tuntua että: " En vaan jaksa...", ni jätä laji treenien välinen treeni päivä pois. Mutta toi sun ohjelma näyttää kyl hyvältä ku ei oo lajitreenien väli päivä niin raskas.
(Älkää kuunnelko nyt on niin paljon turhaa asiaa..:D)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom