Khabib "The Eagle" Nurmagomedov

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sinällään vois olla ihan mielenkiintoinen kirja, jos availis enempi tota Dagestani treenailua, touhua ja kulttuuria. Ei varmaan helpolla syntyisi muuten motivaatiota aiheeseen syventyä, mutta tuon kirjan myötä ehkä.
Pahoin pelkään että särmät hiottu kirjasta ja aika pliisua tavaraa.

Meikästä tuli sittenkin Khabib fani. On se äijä.

View: https://m.youtube.com/watch?v=CFFx10vVQ7M&feature=youtu.be

Question:
What advice do you have for someone who wants to get into the fighting industry. What tips do you recommend, especially for a female?

Khabib:
For female I have very good advice. Be fighter inside your home. And one more advice, all the time finish your husband.

Khabib:
For female I have very good advice. Be fighter inside your home. And one more advice, all the time finish your husband.

Perus muslimi. Nainen nyrkin ja hellan väliin kaapuun peitettynä ilman mitään oikeuksia. Ompa tosi äijä joo..

Itsekkään en naisten mma:ta fanita, mutta mun mielestä naisillekkin pitää olla mahdollisuus kilpailla lajissa. Mielestäni olisi parempi, jos naisille olisi omat organisaatiot, niin voisivat ne seurata niitä joita kiinnostaa naisten mma.

Eiks tuo oo joka miehen salainen unelma, sen lisäksi että voi olla 7 vaimoa.

Luulen, että useimman unelmana on nainen itsensä ja Hästensin välissä, toivottavasti molemminpuolisesta tahdosta. Vielä parempi toki jos on 7 naisoletettua (muistakaa tämä täsmennys te patriarkaatin edustajat) siinä touhuilemassa.

Perus muslimi. Nainen nyrkin ja hellan väliin kaapuun peitettynä ilman mitään oikeuksia. Ompa tosi äijä joo..

Itsekkään en naisten mma:ta fanita, mutta mun mielestä naisillekkin pitää olla mahdollisuus kilpailla lajissa. Mielestäni olisi parempi, jos naisille olisi omat organisaatiot, niin voisivat ne seurata niitä joita kiinnostaa naisten mma.

Joo ja varmaan hyvin kehittäs WMMA:ta kun neitosille ei pystyttäs maksaa jenin jeniä ja silti puljut konkassa joka tapahtuman jälkeen. Eiköhän se ole ihan hyvä että tuossa UFC:n kyljessä menevät ja jos et kykene katsomaan, laita ilmanen striimi kiinni niitten ajaksi.

Joo ja Khabib on tosi äijä.

14kbj2s.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
https://bleacherreport.com/articles...vs-mma-club-wanted-on-attempted-murder-charge

According to Russian newspapers Moskovskij Komsomolets and Kommersant (h/t Zidan), Klopnev allegedly was amongst a "group of fighters affiliated to Eagles MMA and Summa Group [that] attacked Kuramagomedov and beat him within an inch of his life. The fighter was hospitalized with a concussion, a traumatic brain injury, and a broken nose."

Per Kommersant (h/t Zidan), a number of men associated with the Eagles MMA club have already been arrested, including "sports coach and judge" Felix Urujev and fighter Ismail Aliyev. Additionally, fighters Kurban Omarov, Rashid Sirazhudinov, and Khasan Umalatov have also been arrested in absentia.

Pitaa olla tyytyvainen etta saa asua sellaisessa maailmankolkassa jossa jengi osaa kayttaytya sivistyneesti eika niinkuin alkukantaiset elukat. On noita muslimimaitten juttuja keskimaarin aika ikavaa lukea ja kerran sellaisessa olen kaynyt eika takaisin ole ollut ikava.

Paskamaitahan nuo ovat. Vaikka ottelija-khabibia fanitankin, on kaveri menneisyydessä osoittanut ettei ymmärrä yhtään mitä objektiivisuuteen pyrkivä mma-journalismi on. Sen sijaan aitoon ryssätyyliin ottaa kaiken itseään koskevan uutisoinnin tarkoitushakuisena propagandana.

Back
Ylös Bottom