Khabib "The Eagle" Nurmagomedov

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
En minäkään usko että siellä olisi armoa aneltu mutta kyllä mielestäni selvästi kuuluu sanat only business. Onko se muka noin epäselvä joidenkin korvaan?

No, varmaan Conor sanoi "It's only business", mutta ei varmaankaan anonut sillä armoa, mutta saatoi ehkä viestittää ettei kyse ole mistään elämää suuremmasta, kun oli huomannut Khabibin käyvän kuumana kuin hellankoukku. Viesti olisi voinut olla selväjärkiselle Khabibille myös "it was 2 million for you", mutta valitettavasti Khabib veti taputuksen jälkeen överiksi.... Ja itsehän olen yhä Khabibin junassa.....

khabib_mcgregor_response.jpg

https://www.bloodyelbow.com/2018/10...edia-khabib-nurmagomedov-conor-mcgregor-fight

Tuon Mcregorin heitto It's only business" voi tulkita monella tavalla. Tulkinta että Mcgregoria olisi pelottanut, että nyt Khabib syö elävältä tuntuu hieman oudolta ja yrittänyt rauhoitella tällä Khabibbia tuntuu hieman kaukaa haetulta. Itse näin asian siltä kantilta että Khabib yritti sinä luoda jotain henkevää keskustelua "Let's talk" kun kakkos erässä kun hutki päältä GNP:tä alla olevaan Mcgregoriin. Tähän Mcgregor ei mitään vastannut, kunnes olivat pystyssä "It's only business"~ eli rivien välistä:" ei tänne ole tultu jauhamaan paskaa, vaan tappelemaan". Tämän jälkeen kolmos erä olikin sitten vain ""businesta".

Tässä vielä teoria, että Mcgregor ei olisi nöyrtynyt tippaakaan ja olisi sanonut että Mcgregor pikku rikkeiden jälkeen 3.erän lopussa sanonut valittavalle Khabibille "Fighting Business"~ älä valita tämä on tappelua". Khabibilta pikku kivien hiplaus ja kiville lyönti siitä sitten vastapainoksi sen jälkeen.

Onko täällä vielä joku, joka ei ymmärrä conorin tapaa toimia? Matsia myydään ja yritetään päästä ihonalle. Matsin jälkeen vastustajaa kunnioitetaan sekä voitossa, että tappiossa. Se on sitä ottelubisnestä ja rahantekoa. Ei conor ole matsin jälkeen alia tai khabibia enää dissannut, toisinpäin kyllä älämölöä on ollut enemmän kuin tarpeeksi.

Ei ole. Minun mielestäni on kyseenalaista selittää kaikki teot promoamisena. Matseja voi promota monella tyylillä ja Conorin tapa on selvästi tehokas. Ei se silti tarkoita sitä että minä kannustaisin ottelijoita kyseiseen toimintaan.

On ja ei, osa minä mukaan lukien ei ymmärrä sitä mikä tuossa "riekkumisessa" on pointti, tai rahahan se pointti on, mutta ei kuitenkaan vanno pelkästään sen nimeen promossakaan. Itse otteluissahan Conor on ihan reilu ja sen jälkeenkin. Tässä kulttuurit vaan törmäsi hieman liian kovaa, vaikka huonostihan Khabib toimi voiton jälkeen. Mikä sitten olisi auttanut Conorin toiminnassa taputuksen jälkeen? Ei varmaan mikään, jotain "fuck you are geat" tms olisi ehkä voinut tyynnyttää Khabibin tunnemyrskyn, mutta luultavimmin sekään ei olisi riittänyt. Katsekontakti nyt ainakin olisi pitänyt säilyttää.... Mielestäni Conor oli sysipaska ennen ottelua ja Khabib ottelun jälkeen....

Sai ja ei saanut, länsimaisen kultturin kasvatti Ei olisi ottanut promoja noin vakavasti, mutta venäläiset ovat hieman totisempia. Jokatapauksessa Khabib sai varmasti tuosta Conorin pelleilyistä ihan vitusti rahaa. Ja edelleen olen Khabibin junassa, jossa hypeä ei tarvita....

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miltsi lähtee Khabibilta päältä ja molemmille ottejoille Khabib ja Mcgregor haetaa lifetime bannia. Lifetime bannia tuskin kuitenkaan kumpikaan saa, mutta jonkin pituinen sanktio varmasti tulee molemmille. Lisää tutkimusta siis.

Khabibin palkkiosta jäi miltsi takavarikoituna odottamaan lopullista päätöstä. Eli sakko voi olla merkittävästi vähemmänkin.

Ja Mayweather matsi lähenee!!

Cormierin kommentti Floyd matsiin oli, että toivottavasti ei tapahdu koska Khabib on niin sitkeä ja hullu että se ottaa beatingiä vaikka koko sen 12 erää, mutta ei luovuta. :eek:

Conor sai mitä tilasi.

Khabib Nurmagomedov | Respect for opponents

View: https://www.youtube.com/watch?v=YAVFN9Cchz0

Sinulla, kun on tuntunut menevän kovasti tunteella nämä viestit ja pikku provoa on aika usein viestien sisällä niin mites nää jutut?
:whistle:

View: https://www.youtube.com/watch?v=bagT-qJaXNQ

View: https://www.youtube.com/watch?v=VWn_9i0cMAU

“Zero. Zero, man. I don’t need money. I need only real fight. Fight for the title. I don’t fight for the money, I fight for my legacy, I fight for history, I fight for my people.

Now, everybody forget about [McGregor] because he doesn’t want real fight,” Nurmagomedov said. “He fight with only like 45-years old Floyd Mayweather or marijuana guy who lose 10 times in UFC, Nate Diaz. You know, like this is crazy.

https://www.lowkickmma.com/khabib-conor-only-wants-fight-with-old-floyd-marijuana-guy-nate-diaz/

Kyllä se myös raha kiinnostaa Dagestanin poikiakin näköjään ja ihan ymmärrettävästi toki.

Sinulla, kun on tuntunut menevän kovasti tunteella nämä viestit ja pikku provoa on aika usein viestien sisällä niin mites nää jutut?
.

Nimenomaan järjellä olen kirjoittanut ja oletko sattunut huomaamaan että ketju on otsikoitu Khabib "The Eagle" Nurmagomedov?

Täällä ravaa nyt ihan solkenaan Conor fania joko nostamassa Conoria jalustalle kertomassa pitkiä stooreja miten hieno mies se on ja blaa blaa tai lyttäämässä Khabibia alas tai lyttäämässä alas sitä kijoittajaa joka jotain positiivista tai edes neutraalia Khabibista kirjoittaa. Noi sun videot on jo käsitelty täällä.

Edit; pysyn asiallisena ja kerron vielä miksi linkkasin tuon videon: se osoittaa että Khabib on itse asiassa ollut otteluiden jälkeen kunnioittava vastustajiaan kohtaan. Conor oli poikkeus ja se oli itse aiheutettua.

Viimeksi muokattu:
Tuosta ei saa edes kunnolla selvää mitä siinä sanotaan. Ja sitten jengi väittää sen perusteella tietävänsä Conorin ajatukset.

Saipa selvää tai ei, niin kirjoitit, ettei videon perusteella kukaan voi kertoa totuutta. Sitten esitit, ettei kerrottu ollut totuus. Olen näkevinäni ristiriidan.

Khabibin takuupalkasta miljoona jäi pidätetyksi vielä toistaiseksi ja sanoivat että voivat leikata ppv-osuudestakin. Khabibin ansiot ovat välillä 5-6 miljoonaa kaikkinensa noiden mukaan.
Myös Conorin palkasta saattavat pidättää osan kunhan tutkinta valmis. Eli joulukuussa vasta tämä tilanne liikahtaa eteenpäin.
Saattaa tulla aika pitkääkin kakkua, koska juuri vastaavanlaisista tilanteista oli molempia leirejä varoiteltu useaan otteeseen komission taholta. Varsinkin punnitustilaisuutta ja ottelun päättymistä silmällä pitäen.

Khabibin loppurumblesta vielä sen verran että mieshän selitti muinoin jossakin podcadtissä (mma hour taikka vastaava) miten ottivat kavereidensa kanssa nuorina joukkomyllyä toista porukkaa vastaan jossakin ostarissa. Ja että miten tämä on perussettiä Dagestanissa (poliisikin kuulemma ymmärtää asiaa).

Khabib luultavasti kuvitteli tekevänsä hyvää showta ja tuovansa UFC:hen tämän harmittomaksi katsomansa tavan hoitaa kiistat loppuun. Tätä tukee sekin että jo promovaiheessa Khabib jauhoi jatkuvasti Conorille sitä että sano vain aika ja paikka niin tavataan porukoinemme.

Suositut

Back
Ylös Bottom