Kevyeksi

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tästä on tullut ilkeä vaihe kertoa mutta on pakko :(
-Paino 61Kg
-Pituus 168cm
-Ikä 12
-huono kunto ja Lihakset
Miten suosittelette että pääsisin ensivuodeksi kesä kuntoon (Proteiinii,treenausta,Ruokavalioa) mulla on huonot vatsat ja Rinnat.
ja Huono mieli ku kaikil kavereil on Six-packit ja mulla Fat Packit...:wall: :(

hei oot kyl nii nuori, et älä missään nimessä rupee laihuttamaan.

Nyt vaa pelaamaan jalista, säbää, tennistä. Ku oot viel tos iäs nii hypi vaik trampoliinia, leiki kirkkistä pääasia että nautit liikkumisesta.

Ja tost ruuasta: syö kaikkee mitä äitees tekee älä nirsoile ruuan suhteen. eli perusruokaa suuhun vaan ja nauti. Kyl sä viel saat ne lihakset kuhan vaan maltat. Et tsemii ja kesää hikoilun merkeis

joo ei tos iässä kannata ruveta stressaamaan tommosia, nautit vaan liikunnasta, ja kuten hanaa sano tämänkin, syö kaikkee mitä äitee laittaa, äläkä veä paljoo karkkia

sitten myöhemmin rupeet salilla käymään, vaikka parin vuoden päästä

muistan itse, miten tossa iässä tein sen 100-200 punnerrusta illassasa ja 100-300 vatsaa ja polin ihan hulluna... huono idea

ja kannattaa kuunnella näitä, kyllä porukka tietää mistä puhuu ja nyt sitten offtopic: mitä on kirkkis?

ja kannattaa kuunnella näitä, kyllä porukka tietää mistä puhuu ja nyt sitten offtopic: mitä on kirkkis?

Kirkonrotta:lol2: hippa peli.

ja nii mä lisään viel et kantsii myös pelata 10 tikkua laudalla.

ja sit viel kaapis on mörkö pelii:D

noita pelejä mää ainaki kaveriporukois pelailin:thumbs: hiki virtas ja hauskaa oli

Kirkonrotta:lol2: hippa peli.

ja nii mä lisään viel et kantsii myös pelata 10 tikkua laudalla.

ja sit viel kaapis on mörkö pelii:D

noita pelejä mää ainaki kaveriporukois pelailin:thumbs: hiki virtas ja hauskaa oli

Juu oon minäkin noita pelaillu (paitsi tota "kaapis on mörkö" -jutskaa, en oo kuullukkaan) joskus ala-asteen aikoina, mut enemmänkin sitä jalkapalloo ja lentopalloo sillonkin

ja niin minä :david: pistin tän kokonaan :offtopic::iks

edit:
Ollos hyvä eikä tarttee kiitellä

ok Kyllä mä sitä futista Pelaan 2-3H Päivässä Mutta Ei niiku lihakset lisäänny :(

1. ei ne fudiksesta lihakset lisäänny, tai ainakaan tietyn rajan yli muutkun jalat
2.sulla tuskin on vielä hormonitasot ton ikäsenä kovin korkeella

JOTEN: Nauti vaan nuoruudesta, ja pelaa, älä huolehdi vielä näistä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Shiiit. My bad. :lol2: Oli niin kiire päästä kirjoittamaan omia leikkejä että en edes lukaissut aloituspostista hätäseen kuin osan.

Joo kuule piä vaan hauskaa :) Sie tulet vielä kasvamaan pituutta, joten senkään vuoksi ei ole fiksua aloittaa painoharjoittelua. Piä kuule hauskaa ja leiki ja pelaile :]

Mie alotin salilla käynnin vasta 18 vuotiaana, eikä yhtään kaduta. Sitä ennen pelailin fudista, tennistä ja lätkää. Noitten lajien avulla saa hyviä pohjia sitten salitreeneihinki :]

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom