Kevätväsymys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Immu
  • Aloitettu Aloitettu
Vähän on kyllä sellainen olo täälläkin ettei oikein jaksais mitää tehdä vaikkei sen kummemmin väsytä. Voi kyllä johtua siitäkin että olen tehnyt 4kk aamuvuoroa(5.00 heräilyt... ) unet max 6h/yö.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mua taas "vaivaa" kevät panetus.Varmaan ku ei oo juurikaan ryypänny ja on treenannu hyvin ni tulee tollasia.

Hahah. Ei luulis keväällä/kesällä olevan vaikeaa löytää lääkettä moiseen.

Mulla ainakin vie tuota "kevät väsymystä" pois se kun kiskoo vaan tarpeeks vitamiineja ja muita sen tyylisiä hifi juttuja:)

Aloin tässä just mietiskelemään(ei hyvä asia:D), että joka kevät puhutaan kevätmasennuksesta, kun tulee syksy on syysmasennuksen vuoro ja talvella iskee talvimasennus. Vittu on kyllä ankeeta elämää :D

Hahah. Ei luulis keväällä/kesällä olevan vaikeaa löytää lääkettä moiseen.

Pitää lähtee joo ettimään mut vittu kun on kaikkee muuta hommaa niin perkeleesti että helposti tulee vaan hätäseen vedettyä ränsään.

Oma kevätväsymys on mennyt ohi. Vielä kuukausi sitten oli tosi väsymys päällä ja piti oikein lääkärillä käydä verikokeissa. Tulokset olivat hyvät ja nyt myös kun päivät ovat valoisia niin jaksaa sinnitellä töissä ja vääntää habaa... :)

Olikos tää ed.m. xyzal pelkästään lääkärin määräämä lääke vai saako kenties ilman reseptiä?

Luulempa että se on ihan reseptilääke, mutta en mene vannomaan.

On ollut ilmassa. Päikkäreitä on tullut välillä otettua. Rautaa olen alkanut popsiin, kun vähän hemoglobiini laskenut. Se on piristänyt kummasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom