keuhkot huonona

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fredke
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkäs funtsin, kun olen juossut maksimit niin keuhkoihin alkaa särkemään.. Varsinkin kun vedän syvään henkeä.. Onko se yksinkertaisesti vaan paskasta kunnosta :hyper: tai vaikkapa keuhkoputken ahtaudesta.. Siis tämä kipu tulee VAIN sen jälkeen kun juoksen maksimit. Olen lenkkeillyt nyt sen kuukauden pari normaalisti, mutta kun otan sen spurtin oikeen kunnolla niin alkaa siellä keuhkon/rinnan alueella särkemään.. Pitäisikö käydä lekurilla kyselemässä vai oisko vastaus täältä löydettävissä?

Ekana tulee mieleen että poltatko? Nimittäin polttajilla on huonot keuhkot.

Itse kun dieetillä aloin juoksemaan intervallia tosissaan, sattui mullakin keuhkoihin, vaikka savuttelen "vain" harvoin. Eikä enää satu.

Tosta kuvauksesta päätellen noin, mutta voihan se jotain vakavampaakin olla, viisaammat auttakoon.

Kyllä se siitä kun jaksat juosta :thumbs:

Mee ihimeessä lekurille. no käytä järkee! oot vasta alkanu juokseen ja veät max vetoja niin ei oo kumma jos särkee

Tottakai se tuntuu joltain kun vetää hapenottokyvyn äärimmilleen. Kokeilkaapa samaa kuntopyörällä ihan samalta se tuntuu.

hohhoo näitä threadeja.. mutta kun kerta asiasta pitää puhua niin toistetaan sama kun muut maalaisjärkiset eli juokse juokse ja ku kunto kasvaa niin se kipu loppuu.

Vaikka se hullulta kuulostaakin, itselläni toimii kivun ehkäisynä kun venyttelen rintalihakset ennen suoritusta. Sattumaa? Voi olla, mutta niin kauan kuin se toimii niin en sille sen enempää ajatuksia uhraa :D

Voisko keuhkojen tilavuudella olla mitään tekemistä asian kanssa?
Mulla on ainakin ollu koko elämäni ajan suht huono kunto ja nyt keväällä kävin työn puolesta siinä keuhkojen puhallustestissä ja tuloksena oli se, että mulla on n. litraa pienemmät keuhkot kuin keskimäärin.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%

Kirjoita vastaus...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom