Keuhkokuume

Ikä
40
Tosiaankin..sain armeijasta viikon kotihoitoo keuhkokuumeen vuoksi,mutta nyt mietityttää et kuuluuko keuhkokuumeeseen kova kurkkukipu?..ei viittis lähtee soittelee varuskuntasairaalaan,kun ne pahimassa tapauksessa käskevät tulemaan takas...Et jos joku tietäväinen rohkenis valaisemaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
WhiteExorcist sanoi:
Tosiaankin..sain armeijasta viikon kotihoitoo keuhkokuumeen vuoksi,mutta nyt mietityttää et kuuluuko keuhkokuumeeseen kova kurkkukipu?..ei viittis lähtee soittelee varuskuntasairaalaan,kun ne pahimassa tapauksessa käskevät tulemaan takas...Et jos joku tietäväinen rohkenis valaisemaan.
Itellä tuli kans kauhkokuume intissä. Ei mulla ainakaan ollut minkäänlaista kurkkukipua. Mut tuskin se niin vakavaa kuitenkaan ole,soitan vaan sinne varuskuntasairaalaan.

WhiteExorcist sanoi:
Tosiaankin..sain armeijasta viikon kotihoitoo keuhkokuumeen vuoksi,mutta nyt mietityttää et kuuluuko keuhkokuumeeseen kova kurkkukipu?..

Sulla voi olla joku toinen infektio päällä.

...ei viittis lähtee soittelee varuskuntasairaalaan,kun ne pahimassa tapauksessa käskevät tulemaan takas...

No voi kamalaa. Mene sinne veksiin tutkimuksiin.

Olin inttiaikana 2 viikkoa veksissä spinaalipäänsäryn ja sen jälkeisen helvetillisen influenssan takia. Paskamaistahan se oli maata kaksi viikkoa paikallaan mutta oli ainakin lääkäri 10 metrin päässä jatkuvasti ja TYKS 200m päässä. Mukavampaa se on olla veksissä kuin pohtia kotona: "Mikä mua vaivaa?"

Dragon sanoi:
Mene sinne veksiin tutkimuksiin.

Ei ne veksissä osaa ratkaista arvoituksia..se on nähty monen muunkin kohdalla jotka ovat kuukaudesta toiseen tutkittavana ja vasta siviililääkärille meno on auttanut..Miks noi naamat ei toimi operassa?..

Kurkkukipu hellittänyt..se on hyvä se

WhiteExorcist sanoi:
Miks noi naamat ei toimi operassa?..

Kyllä ne mulla Operassa toimii ihan ongelmitta. Vika on varmaan jossain javassa tai muussa mikä sulta puuttuu, en tiedä...?

Mulla oli keuhkokuume vuosi sitten,eikä ollu kurkku kipeenä,tosin kun keuhkokuume meni ohi ja palasin päiväks töihin,niin seuraavana aamuna oli kuumetta ja poskiontelotulehdus.Monestihan tuo keuhkokuume on jälkitauti,eli saattaa ensin olla kova flunssa,ja sen jälkeen tulla tuo keuhkokuume.Tuskin tuo sun kurkkukipu mitään vakavaa on,mutta jos asia vaivaa ja siltä tuntuu niin mene lekuriin niin saat rauhan asiasta.

Mulla sitten taas on oli keuhkokuume ja oli myöskin kurkku kipee.. Kurkkukipu laantu kun tulehdusarvot laski normaaliin..

nostellaas vähän,kirjottelin tästä "saatanan flunssa"treadiin mutta jatketaas täälläkin.Mulla todettiin muutama päivä sitten keuhkokuume olin sairaalahoidos muutaman päivän.kyselin lääkäriltä millon vois alotella taas futiksen treenaamisen alkuun kevyesti tottakai.Lääkäri oli sitä mieltä,että viikon totaalilepo ja sitten kevyesti.kyselisinkin onko täällä paljon keuhkokuumeen sairastaneita ja kuinka olette toipuneet?Millon olette päässeet treenit aloittamaan? kiitos jos joku viitsii vastailla!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom