Ketonen & Myllyrinne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ozzy
  • Aloitettu Aloitettu
Se "doping-käry"-sketsi oli ihan hauska...kyllähän tuota voisi toistekin mulkaista.:3:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En tiedä onko se tuo "myöhainen" lähetysajankohta (tarpeeksi väsyneenä kaikki on sairaan hauskaa), vai minkä takia nuo K&M-sketsit uppoaa ja kunnolla... Ja näyttelijät loistavat... Aivan hervottomana nauranut kaikille jaksoille. Toki "kehnompiakin" sketsejä joukossa, mutta loistava kokonaisuus kerrassaan...

DVD tulossa subin nettisivujen mukaan ulos 8.11.2006

Pulkkinen saanut nyt kovan haastajan...

Eka jakso oli todella ei-naurattava, mutta täytyypä sanoa että sarjahan on parantunut joka jaksossa ja kyllä tässä viimeisessä doping-lehdistötilaisuus jo sai aikaan aika hervottoman naurukohtauksen.

Ja "setämies" pisti kyl kans nauruhermot koetukselle... ;)

Ketosella on mun mielestä ihan Peteliusmaisia karikatyyrejä jotka aikanaan meikäläisen nauruhermoja koetteli ihan urakalla.

Pari hyvää sketsiä (mm. toi intersport on loistava), muuten :2:. Ei vaan jaksa ja jotenki tuntuu, että monet läpät jauhaa paikallaan ja ei tosiian tiedä missä vaiheessä pitäisi nauraa.

Kaikki jaksot katottu mitä on tullu,naurahtanut olen ehkä kahdesti.

Hirveä hypetys "katso tämä, pakko katsoa yms" ja sitten tämmöstä paskaa.
Pitkäveteisiä sketsejä.

Ekassa jaksossa oli ihan paras se kun yks äijä käski toisten äijien laittaa meikin naamaan ja sanoi, että te lähdette mun mukaan, ku ei saanut naista mukaan.

hoho, noi sketsit toimii ainakin mulle kuin junan vessa :D Saattaa tosin toimia keskimäärin paremmin vähän varttuneempaan väkeen nuo jutut :)

:D :D Huono sarja mut vittu se intersport juttu on mahtava :hyper: :hyper: :rock: :worship: :5:

"Ollaaks ihan rehellisiä ja myönnetään kaikki ettei poika tuu sillä mitään naisia saamaan."

"no jos nyt pelattais ja katellaan ne naiset myöhemmin"

"kannatais varoa ettei käy pojalle niinku isälle " :D :D

Näyttelijöihin on helppo samaistua ja sketseissä on ajatusta mukana. Minä tykkään tällaisesta vähän oudosta lähestymistavasta, kaikkea ei väännetä rautalangasta. Pojot sarjalle (vaikkakin ennakkohypeä oli aivan liikaa) :thumbs:

Teurastaja meni vähän överiks, mutta sokkotreffipätkä oli ihan mielettömän hyvä. Muuten aika köyhä jakso.

hoho, noi sketsit toimii ainakin mulle kuin junan vessa :D Saattaa tosin toimia keskimäärin paremmin vähän varttuneempaan väkeen nuo jutut :)

Sama tuli mieleen, että K&M ei varmaankaan iske aivan teineille, eikä muutenkaan "suoremman" huumorityylin ystäville. Mutta ei semmoista
sarjaa varmasti olekkaan joka kaikille uppoaa.
Mulle on kyllä myöskin uponnut suurin osa sketseistä ihan täysillä:rock:

Tää on just sellasta huumoria mille kavereiden kanssa nauretaan / epätoivoisesti yritetään (tilanne)komiikkana harrastaa. :D

tylsää, huono.. pari jaksoa katsottu, eikä kumpikaan ollu toista parempi. Jos verrataan vielä esim. Julmahuviin, Trabant expressiin ym. muihin suomalaisiin sketsi sarjoihin, niin voi elämä...

Näytteliät on toisaalta ihan sympiksia ja 2 juttua jäi mieleen:

Tohtori venäläisellä (?) aksentilla "Se on paljon pahempaa kuin syöpä.. olet vamppyyri"

Ranskalainen parittaja (?), joka auttoi talkkarin kertomaan tunteensa pomolleen (?), ei voi tietää, mutta hauska aksentti.

Mika Myllylä juttu olis voinut olla aivan sairaan hauska, mutta lyöty ihan läskiksi. OLis parempi, jos ne vaan pysyis hiljaa siinä haastattelussa

Taas putosin ihan täysillä...

Se Kokkikaksikko oli yksinkertaisuudessaan yliveto. Ja ne baariveikot...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom