Ketonen & Myllyrinne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ozzy
  • Aloitettu Aloitettu
Eihän jokainen sketsi voi olla kullalla päällystettyjä... paskoja löyty, mutta tuttua K&M tavaraa löyty kyllä:hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
olihan tossa ihan hyviä kohtia montakin, ainakin mun makuun. päiväkänni oli ehottomasti paras vaikka huumorin tekeminen viinasta alkaa oleen jo todella vanhanaikaista, mutta tuo toimi :thumbs:

Joo, odotukset oli ja on vieläkin korkeella. En varsinaisesti pettyny tähän ekaan jaksoon, mutta parempikin ois voinu olla.

Alussa oli aika väsynyttä, mutta heti kun ruvettiin tekemään vitsiä viinasta&humalaisista niin johan rupes yllätys yllätys toimimaan!

Onneton eka jakso...yksi hymy, sekin lähinnä säälistä. Toivottavasti petraa seuraavassa...

Älä oo milläskään, älä oo milläskään.

Pari kauempaa haettua, mutta joukkoon mahtuu paljon kehityskelpoista. Päiväkänni oli eliittiä.

Miten tuota ekaa jaksoa voi haukkua, ei ymmärrä. Se kahvihuone juttuhan oli parasta suomalaista komiikkaa aikoihin. Täydet pojot siitä!

Loppua kohti parani tuo jakso, toivottavasti silti taso nousis samaan kuin ykköskausi oli!

Oli ihan hanurista...Pettymys... Ainoo hauska kohta oli ku se poliisi anto sen känän sil toisel ja sano et "Se on sulle."

Postaamisen aikana olin just nähnyt tuon sketsin ja sen missä se mies oli tiukassa paikassa ravintolassa. Ei se loppukaan nyt ihan hanurista ollut mun mielestä. Hyviä sketsejä on varmasti luvassa ja toi oli ihan vahva aloitus.

Miten näin moni voi olla pitämättä K&M:stä :hyper:??
Missä teidän huumorintajunne on vai olenko minä jotenkin vajaa kun olen sitä mieltä että pasilan ohella tämä on suomen parasta huumoria :D

Näenkö harhoja, vai onko sillä pienemmällä kaverilla kukkakaalikorvat? :rock: Loistosarja.

Näenkö harhoja, vai onko sillä pienemmällä kaverilla kukkakaalikorvat? :rock: Loistosarja.

Itsekkin huomasin saman huomenta-suomen haastattelussa :D

Ketonen oli nuorissa aikanaan maamme huippujudokoita, josta näytteleminen vei sitten voiton.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom