Ketonen & Myllyrinne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ozzy
  • Aloitettu Aloitettu
Katoin puolet, ihan järkyttävää paskaa. En katsonut loppuun, yök.

ite katoin loppuun, mutta ei kyllä iske meikäläiseenkään.

no onneksi huomenna tulee jopet, valitettavasti vain viimenen jakso :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hypeen nähden ihan järkyttävää paskaa. Niin oli kyllä Studio Impossiblekin. Aika perus suomisketsiä kyllä. Ei kyllä millään mittapuulla paras kotimainen sketsisarja, edes tällähetkellä telkkarissa pyörivistä. Kaippa tämäkin mielipiteistä kiinni mutta silti.

Hähää, kyllä noi jutut toimii :D

"Tää kypärähän on ensiksikin aivan liian iso."
"NO PAKKO OLLA, kyllähän nyrkkeillessä pää turpoo aina vähä."

Loppu oli paras:

"Lyöthän sä äitiäkin aina paljon kovempaa, vaikkei sillä ole edes mitään kypärää"
"Jumalauta poika."
-KO-

Koeaika oli kans hyvä:
"Painu Pasi vittuun täältä, ennenkuin minä vedän sinua kunnolla turpaan. Mene Pasi, vielä kun omin jaloin pääset."

Ehdottomasti huonoin sketsisarja mitä olen koskaan nähnyt, Andy Milonakis Show voittaa tuon 6-0.

... meinasin nauraessani kusta housuuni kapiainen lääkärissä -sketsissä. :hyper: Muutama aivan hiton hyvä sketsi tosta jaksosta löytyi, katson ehdottomasti jatkossakin.:D

Jep, se oli kyllä helmi sketsi.
Samoin se "painu Pasi vittuun täältä" sai repeemään.

Aivan paska sarja. Tosin paha sanoa pelkän ekan jakson perusteella. Niillähän on joka jaksossa vähän eri sketsit? En oikeasti nauranut kertaakaan kun tuota katsoin. Jopet-show on iha eri luokkaa, joutuu repeilee koko-ajan!

Potentiaali sarjassa olisi, mutta valitettavasti se kaatuu ponnettomuuteensa. Alkoholisti-sketsi oli aika hyvä ja vielä kun saataisiin peliongelma-sketsi kusisin hunajaa viikon :D

Joo, ei oikein sarja toiminut, en tosin missään vaiheessa muuta kuvitellutkaan.

Itse odottelen Firmaa, viimeaikojen nerokkainta komediasarjaa DVD:lle. Loistavaa kamaa, mutta ymmärrän kyllä, että ei ehkä kaikkiin uppoa yhtä hyvin.

Helvetti kun ketuttaa, kun en ole vaivautunut katsomaan sarjaa aiemmin: oli ihan huippu! "Isi, kyllähän sä lyöt äitiäkin paljon kovempaa, eikä sillä ole edes kypärää päässä." :tähänTexWillermäinenSMACK&nyrkkiheilahtaa:

Kieltämättä tää toinen jakso oli huomattavasti parempi kuin edellinen, jopa taisin naurahtaa parissa kohtaa. Kai sitä voisi katsoa ensi viikollakin, tälläkin kertaa tuli katsottua lähinnä X-Filesia odotellessa.. :)
Jotkut sketsit nyt ovat vähän turhan ennalta-arvattavia, kuten esim. se AA-sketsi. Kyllähän sen arvasi heti, mitä tulee tapahtumaan ja miks se juominen on ongelma muijalle. En silti voinut olla nauramatta, kun muijan ryystäessä kosanderia kuvattiin miesten odottavia "vesi kielellä"-naamoja :D
Välillä tuli kyllä totaalisia puun takaa-juttuja, kuten em. wife beater-läppä ja se sijoitusneuvoja-sketsi :D

Milloinkas sarja tulee aina uusintana? Sunnuntai on nähtävästi se varsinainen esitysajankohta...

EDIT: löytyipä tokin kun näki vaivaa. Eli UUSINTA sarjasta torstaisin klo 23.50

Paskinta "viihdettä" pitkään aikaan.

Luomuteurastaja! ei juma mä putosin :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom