- Ikä
- 38
Elikkä olen nyt tässä ollut noin 3 viikkoa tavallisella hieman matalahiilarisella dietillä (hiilarit ~120 g), mutta nyt olen päättänyt kokeilla ketodiettiä ja olen sillä ollut jo 3 päivää ainakin omasta mielestäni, mutta haluan varmistaa, että tiedän kaikki faktat.
1) Hiilareita -40 g
2) Proteiinia 2-2,5 g/painokilo
Ja tuohon se tietämykseni paljolti perustuu, ja haluaisin tietää seuraavia asioita.
1) Tapahtuuko syöminen samanlailla kun bulkilla eli, että 6 ateriaa päivässä?
2) Onko joku raja kuinka pitkään voi olla ilman niitä hiilareita vai pitääkö jossain vaiheessa pitää jakso millon syö hiilareita? 3) Pitääkö rasvaa olla kuinka paljon?
4) Pitääkö vielä tietää ketodietistä jotain?
Ja lisätään nyt vielä, että dietillä olen, jopa 15 kuukautta, kun pitäis ennen inttiä saada paino/rasvat alas. Tällä hetkellä painoa ~110 kiloa ja rasvat ~22-25 %
1) Hiilareita -40 g
2) Proteiinia 2-2,5 g/painokilo
Ja tuohon se tietämykseni paljolti perustuu, ja haluaisin tietää seuraavia asioita.
1) Tapahtuuko syöminen samanlailla kun bulkilla eli, että 6 ateriaa päivässä?
2) Onko joku raja kuinka pitkään voi olla ilman niitä hiilareita vai pitääkö jossain vaiheessa pitää jakso millon syö hiilareita? 3) Pitääkö rasvaa olla kuinka paljon?
4) Pitääkö vielä tietää ketodietistä jotain?
Ja lisätään nyt vielä, että dietillä olen, jopa 15 kuukautta, kun pitäis ennen inttiä saada paino/rasvat alas. Tällä hetkellä painoa ~110 kiloa ja rasvat ~22-25 %