Elikkäs nyt ois halukkuutta tiputtaa pari kiloa rasvaa kehosta ja ajattelin näistä kaikista dieteistä luettuani että tämä voisi toimia minulla. Tuossa vuosi sitten kun tuntui että olin ollut kaksi vuotta tavallisella miinuskaloridietillä mutta mahaa ei lähtenyt, eli tää tuntuu vähän kuin viimeiseltä toivolta. Pituutta löytyy n. 172cm ja painoa n.63kg (terveystarkastuksessa joku vaaka näytti jopa 67kg). Joku tietty sanoo että olen muutenkin luikku että ei mihinkään dietille pitäisi rueta, mutta ongelma onkin vain pelkkä maha, kuten varmaan useimmilla... :D
Pitäis siis kehosta tiputtaa se pari kolme kiloo rasvaa pois, että mahastakin jotain lähtisi. Kuinka kauan ja kuinka vähillä kaloreilla tätä pitäisi toteuttaa?
Tässä olisi pientä ruokavalion suunnittelun alkua. Tarvitsisin hieman kokeneempien apua tän täydentämiseen, kun pelkällä tunallakaan ei viitsisi elää. Mielellään jotain edullista, helppo ja nopea tekoista ja tietty hyvää :D
Aamulla:
Tonnikala öljyssä 140g:
proteiinia: n. 32g
rasvaa: n. 6g
hiilareita: 0
kaloreita: n. 180
Hera80 maustamaton n.30g:
proteiinia: n. 22g
rasvaa: n. 3g
hiilareita: .1,5g
kaloreita: n. 120
Raejuusto n. 100g:
proteiinia: n. 18g
rasvaa: n. 0,3g
hiilareita: n. 2g
kaloreita: n. 80
Päivällä:
Raejuusto n. 100g:
Maitorahka (Milbona) n. 250g + n. 0,5d rasvatonta maitoa:
rasvaa: n. 1,5g
hiilareita: n. 12.5g
kaloreita: n. 187
Tonnikala salaatti (purkki tunaa öljyssä(140g), keitetty muna(n.80g...?),
jäävuorisalaattia(lasken vaikka sadalla grammalla), kurkkua n.50g):
proteiinia: n. 43g
rasvaa: n. 15g
hiilareita: n. 5g
kaloreita: n. 390
Iltapäivällä:
Ja siihen loppuikin mielikuvitus. Noita raejuustoja voin sit sotkee tunan sekaan jos sattuvat samalle aterialle. Mut mitäs tähän sit lisäilis? Lenkit kulkee joka toinen päivä ja puntti yleensä 6kertaa viikossa ja sit yks päivä lepoon viikossa(tarpeen mukaan toinenin).
Aloituksen ajattelin tehdä juoksemalla jonakin iltana eka pitkän lenkin tyhjentäen hiilarivarastot ja sit ei enää illalla hiilaria ja seuraavana aamuna lähtisikin sit se varsinainen ruokavalio rullaamaan.
Mitenköhän kauan ketolla joutuu olee et alkaa näkyä pysyvämpää tulosta? (siis että on lähtenyt muutakin kuin nestettä) Itse ajattelin tällaista parin viikon jaksoa kun tavoitekkaan ei mikään tavaton ole, mutta voiko tässä ajassa saada mitään pois?
Kiitoksi jo kaikille jotka vaivautuu minua auttamaan!
Pitäis siis kehosta tiputtaa se pari kolme kiloo rasvaa pois, että mahastakin jotain lähtisi. Kuinka kauan ja kuinka vähillä kaloreilla tätä pitäisi toteuttaa?
Tässä olisi pientä ruokavalion suunnittelun alkua. Tarvitsisin hieman kokeneempien apua tän täydentämiseen, kun pelkällä tunallakaan ei viitsisi elää. Mielellään jotain edullista, helppo ja nopea tekoista ja tietty hyvää :D
Aamulla:
Tonnikala öljyssä 140g:
rasvaa: n. 6g
hiilareita: 0
kaloreita: n. 180
Raejuusto n. 100g:
Päivällä:
Raejuusto n. 100g:
Maitorahka (Milbona) n. 250g + n. 0,5d rasvatonta maitoa:
rasvaa: n. 1,5g
hiilareita: n. 12.5g
kaloreita: n. 187
Tonnikala salaatti (purkki tunaa öljyssä(140g), keitetty muna(n.80g...?),
jäävuorisalaattia(lasken vaikka sadalla grammalla), kurkkua n.50g):
proteiinia: n. 43g
rasvaa: n. 15g
hiilareita: n. 5g
kaloreita: n. 390
Iltapäivällä:
Ja siihen loppuikin mielikuvitus. Noita raejuustoja voin sit sotkee tunan sekaan jos sattuvat samalle aterialle. Mut mitäs tähän sit lisäilis? Lenkit kulkee joka toinen päivä ja puntti yleensä 6kertaa viikossa ja sit yks päivä lepoon viikossa(tarpeen mukaan toinenin).
Aloituksen ajattelin tehdä juoksemalla jonakin iltana eka pitkän lenkin tyhjentäen hiilarivarastot ja sit ei enää illalla hiilaria ja seuraavana aamuna lähtisikin sit se varsinainen ruokavalio rullaamaan.
Mitenköhän kauan ketolla joutuu olee et alkaa näkyä pysyvämpää tulosta? (siis että on lähtenyt muutakin kuin nestettä) Itse ajattelin tällaista parin viikon jaksoa kun tavoitekkaan ei mikään tavaton ole, mutta voiko tässä ajassa saada mitään pois?
Kiitoksi jo kaikille jotka vaivautuu minua auttamaan!