Keto&ravinteet

Ketoosista sadannen kerran...
Searchia olen aktiivisesti käyttänyt ja suurinpiirteinen KAIKKI ketoosia koskevat thradit on kahlattu.

Itse olen ollut viikon ketolla ja tällä hetkellä en pysty treenaamaan(vielä ainakaan 1-3kk) joten pitäkää nämä asiat mielessä kun vastaatte

Muutama tarkentava kysymys:
1. Öljyt? Omega-3 tarvitaan mutta onko tarpeen ottaa esim. rypsiöljyä?
2. Suolat, ennenkaikkea Kalium, mistä saa helpoiten kaliumia ja muita suoloja jotka ketolla jää vähemmälle?
3. Mitä mineraaleja ehdottomasti tarvitsee nauttia lisäravinteiden kautta?
4. Kuidut, mitä kuitua suosittelisit , pellavasiemenrouheen lisäksi?

+ jos mieleesi tulee mitä EHDOTTOMASTI tulee ketolla muista ravinteiden kannalta laita se tähän...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vapaudenpatsas sanoi:
Itse olen ollut viikon ketolla ja tällä hetkellä en pysty treenaamaan(vielä ainakaan 1-3kk) joten pitäkää nämä asiat mielessä kun vastaatte
Ja miten on tuon "tankkauspäivän" kanssa. Onko tarpeen tai haitallinen?

Oletko tosiaan lukenut aiemmat ketothreadit kunnolla läpi? Useimpiin näistäkin kysymyksistä olisi löytynyt vastaukset aiemmista ketjuista (olen nimittäin vastannut näihin aiemminkin).

vapaudenpatsas sanoi:
1. Öljyt? Omega-3 tarvitaan mutta onko tarpeen ottaa esim. rypsiöljyä?
2. Suolat, ennenkaikkea Kalium, mistä saa helpoiten kaliumia ja muita suoloja jotka ketolla jää vähemmälle?
3. Mitä mineraaleja ehdottomasti tarvitsee nauttia lisäravinteiden kautta?
4. Kuidut, mitä kuitua suosittelisit , pellavasiemenrouheen lisäksi?
1. Omegakolmosia kannattaisi pyrkiä saamaan mahdollisimman paljon koska vastapainoisesti kutosia ja ysejä saadaan automaattisesti ihan tarpeeksi. Rypsiöljy ei ole paras omegakolmosten lähde, vaan kalaöljy ja kala.
2. Kaliumit apteekista, mm. tuotenimellä Durekal. Magnesiumit kannattaa ostaa niinikään apteekista tai luontaistuotekaupasta, natriumia saat ihan ruokasuolasta.
3. Kaikkia tietysti, riittää kunhan käytät jotain vahvaa monivitamiini/mineraalivalmistetta.
4. Ihan vapaasti voi valita. Vähähiilariset kasvikset, leseet ja apteekista erikseen saatavat kuituvalmisteet kaikki kelpaavat.

vapaudenpatsas sanoi:
Ja miten on tuon "tankkauspäivän" kanssa. Onko tarpeen tai haitallinen?
Jos et harrasta mitään anaerobista liikuntaa (kuten salitreeniä) et teoriassa tarvitse hiilaritankkaustakaan. Käytännössä voi pää alkaa hajoamaan jollei ketoosia silloin tällöin keskeytetä ja ahmita hiilareita.

Suositut

Back
Ylös Bottom