Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paino ei kerro kuin sen että onko miinuksilla, mutta ei tiedä mitä sieltä lähtee. Täten yksi on ylitse muiden: mittanauha. Vatsan ympärys, riskiarvo uutisen (IS) mukaan 90cm miehillä, 80cm naisilla. Itse varmistan viellä ettei hanskan ympärys yms. pienene dieetin aikana.
Ja tulosten pysyminen samana, tai jopa nouseminen on hyvä singaali siitä ettei lihasmassaa ole pahasti palanut, ja tällöin voi sitä vaakaa aika hyvänä mittarina pitää rasvan palamisesta. Huomio toisin muutaman kilon nesteen poistuminen dieetin alussa, tämä tulee heti takaisin ja kannattaa huomioida se tavoitepainoa määriteltäessä.
Ei hemmetti, mut sulla on pudonnu hyvin vuodessa. Itsellä aloittaessa paino oli noin 145 kg ja nyt 117-118 kg. Tavoite siinä 105-110 kg eli sen suuntainen mitä sulla paino on nyt. Saako udella kuinka pitkä olet? Itse olen 190 cm ja en tiedä oikein kuinka alas pystyy vetämään painon silleen että ois normirasvoissa.
Kiitos. On sullaki kyllä hyvin tippunu. Pituutta on 183cm, että aika keskikastia sen suhteen. Varmaan aika yksilöllistä miten alas pystyy vetämään tuon painon.
Juu sillä tuota pituutta kyselinkin ja oon samoilla tiimoilla että yksilöllistä on kuinka alas pääsee. Riippuu ruumiinrakenteesta, lihasmassan määrästä, sukupuolesta ja monesta muusta. Mulla on vaan se oma tavoitepaino hakusessa ja en usko pääseväni niin hyviin lukemiin kuin sinä. Tsemppiä kiristelyyn.
Koitahan joku tavoitepaino kumminkin keksiä, tulee enemmän motivaatiota hommaan. Onhan sulla tuota pituuttaki sen verran että saa painoakin olla vähän enemmän. Tsemppiä sullekkin!
Tuskin dietin yhteydessä mitään erikoisia vitamiineja vedelleen ellei ruokavaliosta sitten puutu dietin takia jotain.Omat tavotteet on aerobisen kunnon nostamisessa jonka ohella rasvaprosenttia olisi tarkoitus tiputella hieman. Tarkoitus on lähinnä elämänlaadun parantaminen ja yleisen vireystilan nostaminen fiksaamalla ruokavalio puhtaammaksi, lenkkeilemällä ja kännikertoja vähentämällä yhteen kahteen kuukaudessa.
Mutta on mulla kysymyskin. Te oikeat kuntoilijat, mitä vitamiineja te otatte kiristelyjen yhteydessä? Olen sillä saralla melko uusi, lähinnä vihanneksia ja hedelmiä silloin tällöin nauttien olen vitamiinini tähän asti saanut. Opiskelijana en ole juuri jaksanut hedelmiä sun muita ostaa niin haen pitempi aikaista ratkaisua vitskuista nappimuodossa.
en oo näköjään ainoa jonka tarkotuksena on poistaa painoa vähä reilummi
lähtöpaino 118 ja alle kasikymppiin ois tarkotus puotella
Hienosti tosiaan lähtee tämäkin liikkeelle, kun yleensä en vuoden aika juo kun juhlapyhinä + ihan muutama muu kerta. Nyt on sitte korkattu pullo jo kahdesti dieetin aikana (n.2 vk -.-)
Omat tavotteet on aerobisen kunnon nostamisessa jonka ohella rasvaprosenttia olisi tarkoitus tiputella hieman. Tarkoitus on lähinnä elämänlaadun parantaminen ja yleisen vireystilan nostaminen fiksaamalla ruokavalio puhtaammaksi, lenkkeilemällä ja kännikertoja vähentämällä yhteen kahteen kuukaudessa.
Mutta on mulla kysymyskin. Te oikeat kuntoilijat, mitä vitamiineja te otatte kiristelyjen yhteydessä? Olen sillä saralla melko uusi, lähinnä vihanneksia ja hedelmiä silloin tällöin nauttien olen vitamiinini tähän asti saanut. Opiskelijana en ole juuri jaksanut hedelmiä sun muita ostaa niin haen pitempi aikaista ratkaisua vitskuista nappimuodossa.