Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
otin varaslähdön ja alotin jo maanantaina.uusivuosi menee töissä niin ei oo sen suhteen ongelmaa.
osaan kyllä ottaa ylimääräsen pois,mutta en saa pidettyä sitä poissa,katsotaan jos se tällä kertaa onnistuisi
Pitäis tarkistaa paremmin mitä kirjoittaa. Siis puoli kiloa viikossa.Pakkohan sitä on vähäsen kesäks kiristellä, tosin vedän todella maltillisilla miinuksilla kesään asti. Puoli kiloa yritän pitää ylärajana ja salilla ei pitäisi näkyä tuloksissa.
Tänään jatkuu... Ennen jouluu -10kg koittanu pitää samas pari viikkoo. (mätöt, dokailu jne...) viel ois about 14-16kg tavotteen poistaa. Eli 114kg->~90kg +-2kg sit oon happyy!
Mulla jatku kanssa eilen. Alotin vuosi sitten kun painoa oli 140kg ja nyt oon siinä 106-105kg. Vielä pitäis päästä jonnekki about 85kg asti..
Mulla on kans nyt kesäksi tavoitteena vähän kiristyä. Ensimmäinen ''diettaaminen'' kyseessä ja olisikin pari kysymystä: Mistä tiedätte, että paljonko pitää pudottaa painoa? Katsotteko peilin mukaan, että milloin näyttää hyvältä? Ja toinen kysymys on, että kuinka arvioida sopivan aikavälin, että koska alkaa kiristellä. Esimerkiksi, kun minä haluaisin 1.6 saada ''dietin'' valmiiksi eli koska kannattaa aloittaa ja kuinka paljon pudottaa? 193/95 ovat mitat ja 6kk tullut se 10kg. Itse ajattelin, että 5kg voisi olla ihan hyvä, ettei vaatimattomat lihakset lähtisi mukana..
Mulla on kans nyt kesäksi tavoitteena vähän kiristyä. Ensimmäinen ''diettaaminen'' kyseessä ja olisikin pari kysymystä: Mistä tiedätte, että paljonko pitää pudottaa painoa? Katsotteko peilin mukaan, että milloin näyttää hyvältä? Ja toinen kysymys on, että kuinka arvioida sopivan aikavälin, että koska alkaa kiristellä. Esimerkiksi, kun minä haluaisin 1.6 saada ''dietin'' valmiiksi eli koska kannattaa aloittaa ja kuinka paljon pudottaa? 193/95 ovat mitat ja 6kk tullut se 10kg. Itse ajattelin, että 5kg voisi olla ihan hyvä, ettei vaatimattomat lihakset lähtisi mukana..