Ketkäs aloittaa kiristelyn tammikuussa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zentel
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos nyt tammikuun vielä sikailis ja sit alottais dieetin että ois kesällä edes välttävässä läskin määrässä. Nyt painoa yli 100kg ja pituutta on sen 187cm. Jos sitä siihen 90kg tuntumaan diettailis tai alle.. Sitten sitä ehkä vihdoin näyttäis normaalilta ihmiseltä ekaa kertaa elämässään. Ennen aina jäätävä kynis ja nyt vitunmoinen läski. Josko sieltä nyt sitten läskien alta paljastuis vähän sitä lihaakin kun treenailee dietinkin tasasesti :)

Loppiaisen jälkeen olis tarkoitus alottaa ketoosi ja jatkaa sillä n.kuukauden päivät. Sitten pikkuhiljaa lisäillä hiilareita mukaan. Maaliskuun alkuun kun sais itsensä siihen kuntoon, että kehtaa kulkee bikineissä talvilomalla kap verdellä.. :)

Takana jo pari viikkoa dieettiä, 4 kg lähtenyt. Kyllä, joulun yli selvittiin sortumatta :D Eilen sitten eka mättöpäivä uudenvuoden kunniaksi.

Dieettiä jatketaan keväälläkin. Syksyn aikana tiputtelin neljä kiloa kaikessa hiljaisuudessa maltillisilla miinuksilla, ja samalla periaatteella pitäisi vielä huhtikuun loppuun mennessä jokunen kilo tiputella.

Kyllä täälläkin dieettiä jatketaan. Joulun sain vietettyä niin, ettei paino noussut yhtään. Viime vuonna putos yli kymmenen kiloo, kaikkiaan paino on pudonnut vajaa 20 kiloo. Tämän vuoden tavoite pyörii siinä viiden ja kymmenen kilon pudotuksen välissä. Henkisiä paineita en asiasta aio ottaa, enemmän stressaa kun malmi ei liiku.

otin varaslähdön ja alotin jo maanantaina.uusivuosi menee töissä niin ei oo sen suhteen ongelmaa.

osaan kyllä ottaa ylimääräsen pois,mutta en saa pidettyä sitä poissa,katsotaan jos se tällä kertaa onnistuisi

ekan viikon saldo -2,5kg

Pakkohan sitä on vähäsen kesäks kiristellä, tosin vedän todella maltillisilla miinuksilla kesään asti. Puoli kiloa yritän pitää ylärajana ja salilla ei pitäisi näkyä tuloksissa.

Pakkohan sitä on vähäsen kesäks kiristellä, tosin vedän todella maltillisilla miinuksilla kesään asti. Puoli kiloa yritän pitää ylärajana ja salilla ei pitäisi näkyä tuloksissa.
Pitäis tarkistaa paremmin mitä kirjoittaa. Siis puoli kiloa viikossa.

Tänään jatkuu... Ennen jouluu -10kg koittanu pitää samas pari viikkoo. (mätöt, dokailu jne...) viel ois about 14-16kg tavotteen poistaa. Eli 114kg->~90kg +-2kg sit oon happyy!

en oo näköjään ainoa jonka tarkotuksena on poistaa painoa vähä reilummi :)
lähtöpaino 118 ja alle kasikymppiin ois tarkotus puotella

Massaa on syksyllä alkaneen ja loppuvuotta kohti kiihtyneen K&K-bulkin (kebab & keskiolut) tullut erittäin hyvin, valitettavasti kuitenkin lähinnä vatsan ja perseen seudulle.

Tarkoitus ois tiputtaa semmoset 10kg pois alkuun, joka onnistunee ihan sillä, että lopetan tuon kebabin, kaljan ynnä muun moskan yltiöpäisen nautiskelun ja karsin hiilareita ruokavaliosta alle 100g/vrk-lukemiin ja koitan syödä semmoset 1500-2000kcal päivittäin. Katotaan jos siitä sais vielä 5kg pois sitten aikanaan ja painon pysymään suunnilleen siinä 75kg tienoilla (pituutta 178cm).

Muutaman kilon vois tiputella, tosin vasta helmikuun loppupuolella alottelen. Ei oo paljoa painoa mitä ylipäänsä tiputella, mutta en jaksa enää kanniskella turhia rasvakerroksia mukanani. Sama näyttää juutalaiselta.

Tänään jatkuu... Ennen jouluu -10kg koittanu pitää samas pari viikkoo. (mätöt, dokailu jne...) viel ois about 14-16kg tavotteen poistaa. Eli 114kg->~90kg +-2kg sit oon happyy!

Mulla jatku kanssa eilen. Alotin vuosi sitten kun painoa oli 140kg ja nyt oon siinä 106-105kg. Vielä pitäis päästä jonnekki about 85kg asti..

Mulla jatku kanssa eilen. Alotin vuosi sitten kun painoa oli 140kg ja nyt oon siinä 106-105kg. Vielä pitäis päästä jonnekki about 85kg asti..

Ei hemmetti, mut sulla on pudonnu hyvin vuodessa. Itsellä aloittaessa paino oli noin 145 kg ja nyt 117-118 kg. Tavoite siinä 105-110 kg eli sen suuntainen mitä sulla paino on nyt. Saako udella kuinka pitkä olet? Itse olen 190 cm ja en tiedä oikein kuinka alas pystyy vetämään painon silleen että ois normirasvoissa.

Mulla on kans nyt kesäksi tavoitteena vähän kiristyä. Ensimmäinen ''diettaaminen'' kyseessä ja olisikin pari kysymystä: Mistä tiedätte, että paljonko pitää pudottaa painoa? Katsotteko peilin mukaan, että milloin näyttää hyvältä? Ja toinen kysymys on, että kuinka arvioida sopivan aikavälin, että koska alkaa kiristellä. Esimerkiksi, kun minä haluaisin 1.6 saada ''dietin'' valmiiksi eli koska kannattaa aloittaa ja kuinka paljon pudottaa? 193/95 ovat mitat ja 6kk tullut se 10kg. Itse ajattelin, että 5kg voisi olla ihan hyvä, ettei vaatimattomat lihakset lähtisi mukana..

Mulla on kans nyt kesäksi tavoitteena vähän kiristyä. Ensimmäinen ''diettaaminen'' kyseessä ja olisikin pari kysymystä: Mistä tiedätte, että paljonko pitää pudottaa painoa? Katsotteko peilin mukaan, että milloin näyttää hyvältä? Ja toinen kysymys on, että kuinka arvioida sopivan aikavälin, että koska alkaa kiristellä. Esimerkiksi, kun minä haluaisin 1.6 saada ''dietin'' valmiiksi eli koska kannattaa aloittaa ja kuinka paljon pudottaa? 193/95 ovat mitat ja 6kk tullut se 10kg. Itse ajattelin, että 5kg voisi olla ihan hyvä, ettei vaatimattomat lihakset lähtisi mukana..

Paino ei kerro kuin sen että onko miinuksilla, mutta ei tiedä mitä sieltä lähtee. Täten yksi on ylitse muiden: mittanauha. Vatsan ympärys, riskiarvo uutisen (IS) mukaan 90cm miehillä, 80cm naisilla. Itse varmistan viellä ettei hanskan ympärys yms. pienene dieetin aikana.

Ja tulosten pysyminen samana, tai jopa nouseminen on hyvä singaali siitä ettei lihasmassaa ole pahasti palanut, ja tällöin voi sitä vaakaa aika hyvänä mittarina pitää rasvan palamisesta. Huomio toisin muutaman kilon nesteen poistuminen dieetin alussa, tämä tulee heti takaisin ja kannattaa huomioida se tavoitepainoa määriteltäessä.

Tollasessa viidessä kilossa on se vaikeus, että ekalla viikolla saattaa sun kokosella kaverilla pudota paino melkein jo sen viisi kiloa. Siittä on suurin osa nestettä ja sit ku palaat ylläpidolle tai bulkille niin paino saattaa nousta siihen 95 kiloon takas heti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom