Ketkä valmistautuu syksyyn 2006?

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hittolainen :) kylläpäs te aloitatte dieetit ajoissa...jos syksyn kisoihin olette menossa :worship: Täällä kans kohti syksyä katsellaan.. vaikka toi olkapää onkin vähän rempallaan ja haittaa vähän sekä puntti että vapari treenejä :( Biksut alkaa olla kohta valmiina ja sitten pistetään vapariasu työn alle,onneksi kultainen naapuri lainasi ompelukoneen niin ei tarvitse käsin ommella :D

Nojoo :D nyt vasta huomasin että noi aikaisemmat viestit oli viime vuodelta :D Hehee,kyl mä ajattelinki et johan porukka nykyään vetää pitkiä diettejä :D

smurf sanoi:
Hittolainen :) kylläpäs te aloitatte dieetit ajoissa...jos syksyn kisoihin olette menossa :worship: Täällä kans kohti syksyä katsellaan.. :( Biksut alkaa olla kohta valmiina ja sitten pistetään vapariasu työn alle,onneksi kultainen naapuri lainasi ompelukoneen niin ei tarvitse käsin ommella :D

Nojoo :D nyt vasta huomasin että noi aikaisemmat viestit oli viime vuodelta :D Hehee,kyl mä ajattelinki et johan porukka nykyään vetää pitkiä diettejä :D
Joo,mä kaivelin valmiin otsakkeen esiin:D

Aloitin tän SM-kisadieetin jo viime syksynä(05) koska mulla on sen verran kamaa lihan(?) päällä,että on parempi olla varsinaista rääkkidieettiä ennen jo kuosissa...Mun normi dieetti on muutenkin se 6kk...:(

tosi rääkki alkaa huhtikuussa jolloin mistään ei jousteta:vielä ei haittaa vaikka syön yhden korvapuustin sunnuntaisin:D

Ai säkin teet itse asusi:thumbs: . Hyvä, voin kysellä sitten ohjeita privana jos hurautan koneella väärästä kohtaa...:david:

Luomuporkkana: Oletkos menos body-fitnekseen vai tulossa vaparipuolelle? Toi asujen ompeleminen on aika hupaisaa touhua,välil menee sit niiiiin hermot ku neulat katkeilee ja kone syrttää :D...mua kun ei ole oikeen tuohon ompelukoneen eteen luotu.. mut se on kumma juttu kun on tarpeeks motivaatiota niin sitä onnistuu missä vaan :) Onneks viime keväänä kaveri (jolla on sit oikeesti noita ompelutaitoja) teki vapari asuun yläosan kun oma tekele "venähti " harkkojen aikana ja lennähti rintojen yli :D siinäpä olisi ollut tuomaristolla ihmettelemistä :D

smurf sanoi:
Oletkos menos body-fitnekseen ? Toi asujen ompeleminen on aika hupaisaa touhua,välil menee sit niiiiin hermot ku neulat katkeilee ja kone syrttää :D...mua kun ei ole oikeen tuohon ompelukoneen eteen luotu.. mut se oma tekele "venähti " harkkojen aikana ja lennähti rintojen yli
Body SM...gaad mitähän siitäkin seuraa.....:arvi:
Kyllä täälläkin muutama v***u lentää kun ompelen pariin kertaan ihon läpi :curs: jne.Mutta yritän silti.Ajattelin myös liimata kisa-asun varoiks suutarin pikaliimalla nahkaani kiinni , jottei kävis kuten usein unissa näkee...:nolo:

meikä on mukana syksyllä 2006. Dieetti alkaa huhtikuun alussa. Vapari on valmiina ja asuja pitäisi alkaa miettiä..

fitnesspimu sanoi:
Täh? :eek: Montakos viikkoa siitä kertyykään?

siitä kertyy turun karsintaan n. 24 viikkoa ja mahdollisiin MM-skaboihin 25 viikkoa. Pidän mielummin hieman pidemmän dieetin. Karsinnoissa tulee jo olla ykköskunnossa.

Pinja sanoi:
siitä kertyy turun karsintaan n. 24 viikkoa ja mahdollisiin MM-skaboihin 25 viikkoa. Pidän mielummin hieman pidemmän dieetin. Karsinnoissa tulee jo olla ykköskunnossa.

Hiffasin nyt vähän jälkikäteen että tavoitteet onkin tuolla karsinnoissa!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
fitnesspimu sanoi:
Hiffasin nyt vähän jälkikäteen että tavoitteet onkin tuolla karsinnoissa!
Jokos me saatais nähdä fitnesspimukin lavoilla taas ens syksynä? :)

Emmah sanoi:
Jokos me saatais nähdä fitnesspimukin lavoilla taas ens syksynä? :)

Pistitpäs hankalan kysymyksen :D

Liian kiireinen aikataulu tälle keväälle ja alkukesälle vähän mietityttävät. Treenannut ollen koko ajan kisat mielessä ja varsinainen dieetti ei nyt paljoa aikaa vaatisi, mutta tuon vapaaohjelman kasaaminen ja harjoitteleminen kylläkin. Se on se suurin kysymysmerkki tällä hetkellä. Musiikki on jo valittu kaksi vuotta sitten, mutta varsinaisen ohjelman eteen en ole uhrannut yhtään aikaa :( Peilisalissa ei oo tullu vierailtua ainakaan vaparin merkeissä kahteen vuoteen :eek: (oho, ei tällaisia saisi mennä julkisesti kertomaan :nolo: )

Syksyn kisoista varmaan tulee tosi upeet, joten kyllähän niissä puitteissa olisi hienoa kisata. Nyt tarviisin vaan jonkun potkimaan mut sinne peilisalin puolelle vähän jumppailemaan :whip:

Let's see...;)

Zone-sarja -42%
Aika uskomatonta ...aloin jo viimeyönä uneksimaan kisapäivästä....aiemmin kyl ovat nämä unet tulleet vasta kuukaus ennen kisoja ...EI 7kk ennen :D Kevättä varmaan rinnassa tai jotain :lol2:

Tarkoitus olisi osallistua syksyn kisoihin, body-fitness puolelle. Dietti alkaa kyllä vasta kesä-heinäkuun vaihteessa. Siihen asti syödään REILUSTI :) Kyllä tuo aika silti rientää, vaikka tässä pakkasessa on vaikea kuvitella, että kesä lähestyy :)

fitnesspimu sanoi:
Peilisalissa ei oo tullu vierailtua ainakaan vaparin merkeissä kahteen vuoteen :eek: (oho, ei tällaisia saisi mennä julkisesti kertomaan :nolo: )

Peilisali "korkattu" taas pitkän hiljaiselon jälkeen :hyper:

Ohjelma purkitettu yhdessä päivässä aivan kuten kaikki edellisetkin :lol2: Vilkas mielikuvitus ja mielikuvaharjoittelun osaaminen on kyllä suuri lahja tässä lajissa :D

Mä kilpailen myös syksyllä, body fitnesssä.. Motivaatio on kova ja treenit on kulkenut lukuunottamatta pakollista lepoa sairaslomani takia. Nyt on huilia takana kohta 3 viikkoa mutta onneksi edessä on pitkä 7 kk:den taival kohti kisalavoja....
Varsinaisen dietin aloitan kesä-heinäkuussa. :whip:

täällä tähtäimessä syksyn karsinnat

Heips vaan! Ekaa kertaa kirjailemassa sivustolle ja ekaa kertaa kiipeemässä lavalle syksyllä, Vielä porskutan korkeilla kaloreilla, siivous ja siit sit dieetti on suunniteltu alotettavaks kesäkuun alusta, Ja nyt jo on aivan tietty intoo piukassa! Olipa muuten kiva löytää tällanen saitti , mistä voi luurailla muitten kuulumisia, Mulla ei omassa ihan lähipiirissä oo innostuneita tyttökavereita,
Kevätaurinkoo jokaiseen päivään ja voimaa reeneihin!

Dieettiä ollu jo parisen viikkoa. Kivasti sujuu, ei ole ollut vaikeaa pysyä ruodussa :) Ihme: myönnän, että dallaspullat ja fazerin siniset on käyny unissa, mutta kuitenki...

Keho on reagoinu tosi nopeasti: muistanee viime dieetin, sillä vatsa on paljon timmimpi , kiristynyt hanskoista, nelisen kiloa tullu alas, tosin nestettähän se .

Täällä dietin aloitus häämöttää ja innolla odotan miltä taas tuntuu olla "totaali kieltäytyjä" ja kuinka hommat alkaa pelittään heti alusta :) kultsalta haetaan viimeinen potku persiille ja sit aletaan tositoimiin.

Outoo lämmön nousua ollu tässä viime päivinä...sunnuntai iltana 37,5. Maanantaina ei mitään, tiistaina 37,7 ja seuraavina päivinä ei mitään.

Saako udella, mitä teillä on pudotettavana? Siis syksyn koitoksiin? Itellä on suunniteltu dietinkesto 14-16 viikkoo, Eli alottelen siin kesäkuun alusta, Kiristettävää on kunnosta riippuen 10-15kg, Yläkroppahan on, omasta mielestä(hih) ihan ok, mut ne jalat tarvii varmaa laittaa juoksuun kesän lopulla,,,
Mulla nää on ekat kisat ja eka dietti, ni kaikki on tietty ihan isossa kädessä, Onneks on hyvä valmentaja! Jaksan siis uskoa tuloksiin,

Latest posts

Back
Ylös Bottom