LuomuPorkkana
living with Pupu
syksyn kisaan 2006 valmistaudutaan hiki otsalla
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo,mä kaivelin valmiin otsakkeen esiin:Dsmurf sanoi:Hittolainen kylläpäs te aloitatte dieetit ajoissa...jos syksyn kisoihin olette menossa Täällä kans kohti syksyä katsellaan.. :( Biksut alkaa olla kohta valmiina ja sitten pistetään vapariasu työn alle,onneksi kultainen naapuri lainasi ompelukoneen niin ei tarvitse käsin ommella :D
Nojoo :D nyt vasta huomasin että noi aikaisemmat viestit oli viime vuodelta :D Hehee,kyl mä ajattelinki et johan porukka nykyään vetää pitkiä diettejä :D
Body SM...gaad mitähän siitäkin seuraa.....:arvi:smurf sanoi:Oletkos menos body-fitnekseen ? Toi asujen ompeleminen on aika hupaisaa touhua,välil menee sit niiiiin hermot ku neulat katkeilee ja kone syrttää :D...mua kun ei ole oikeen tuohon ompelukoneen eteen luotu.. mut se oma tekele "venähti " harkkojen aikana ja lennähti rintojen yli
Pinja sanoi:Dieetti alkaa huhtikuun alussa.
fitnesspimu sanoi:Täh? Montakos viikkoa siitä kertyykään?
Pinja sanoi:siitä kertyy turun karsintaan n. 24 viikkoa ja mahdollisiin MM-skaboihin 25 viikkoa. Pidän mielummin hieman pidemmän dieetin. Karsinnoissa tulee jo olla ykköskunnossa.
Jokos me saatais nähdä fitnesspimukin lavoilla taas ens syksynä?fitnesspimu sanoi:Hiffasin nyt vähän jälkikäteen että tavoitteet onkin tuolla karsinnoissa!
Emmah sanoi:Jokos me saatais nähdä fitnesspimukin lavoilla taas ens syksynä?
fitnesspimu sanoi:Peilisalissa ei oo tullu vierailtua ainakaan vaparin merkeissä kahteen vuoteen (oho, ei tällaisia saisi mennä julkisesti kertomaan )