Ketkä valmistautuu kevääseen 2008?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Cirppu
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Cirppu

Pläski
VIP
Ikä
39
Ikinä ei ole liian aikaista lähteä jo fiilistelemään 19.4.2008 Helsingin kulttuuritalolla käytäviä skaboja :hyper: Ensimmäiset on varmasti jo aloittaneet dieettinsä. Olkoon tämä kevään kisaajien threadi, jossa tuttuun tapaan tunnelmia matkan varrelta. Ketkäs on mukana?

Meitsi ilmoittautuu mukaan:dance: Diettiä takana jo neljä viikkoa. Pudotettavaakin sen edestä. Mutta parempi aikaisin kuin liika myöhään:D

Cirppu: jopas sitä ollaan ajoissa, hih mutta hyvä jos on innostus kohdillaan:rock:

Itse osallistumassa vaparifitnesiin. Tiedän nyt vasta kaksi itseni lisäksi ketkä kisaavat keväällä joten jos joku muukin samaan sarjaan tulossa niin olisi mukavaa jos meitä olisi useampi osanottaja :) joten eikun postia tänne...

Dieettiä takana nyt itsellä hurjat 13pvää joten monta vielä edessä mutta ainakin alku on ollut ihan mahtavaa, kovasti tätä odotettiinkin !!! ja ruoatkin parempia kuin offilla :) hih !:hyper: Hirveä tsemppi päällä !!!:dance:

Vaparifitnessiin olisi minunkin keväällä tarkoitus osallistua...dieetti alkoi ruokavalion siistimisellä jo syyskuussa, mutta "varsinaisesti" oikeastaan tässä marraskuun alussa. Kaikenlaista terveydellistä hässäkkää on ollut tässä dieetin alkutaipaleilla...mutta jos nyt ei mitään ikäviä "yllätyksiä" enää satu niin toivottavasti lavalle asti pääsen:dance: Jännää hommaa tämä eka dieettailu+ vaparin treenaaminen on:)

Vaparifitnessiin olisi minunkin keväällä tarkoitus osallistua...dieetti alkoi ruokavalion siistimisellä jo syyskuussa, mutta "varsinaisesti" oikeastaan tässä marraskuun alussa. Kaikenlaista terveydellistä hässäkkää on ollut tässä dieetin alkutaipaleilla...mutta jos nyt ei mitään ikäviä "yllätyksiä" enää satu niin toivottavasti lavalle asti pääsen:dance: Jännää hommaa tämä eka dieettailu+ vaparin treenaaminen on:)

Ihan mahtavaa, että säkin oot osallistumassa !!! :hyvä: hetken jo kerkesin miettimään, että ootkohan tulossa mut tosi hyvä näin:dance:

Itselläkin on aikamoista keplottelua dieetin, koulun, duunin, salitreenin, vaparitreenin ja muun sosiaalisen elämän välimaastossa mutta ihanaa aikaa tää on :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Minähän se:) Treenailen Sport Clubilla...mulla on tosiaan ollut tässä nyt syys-lokakuussa aika paljon treenitaukoa kun on kaikenlaista yllättävää terveydellistä "hässäkkää" ilmennyt, eli aika lailla satunnaisesti olen salilla päässyt käymään. Mutta nyt alan olemaan taas kunnossa ja treenit jatkuu täysillä. Mikkelissä treenailen vielä tämän marraskuun. Joulukuussa työt vievät minut takaisin Jyväskylään...

Competitiongirl...oletkos se tyttö, jonka kanssa juteltiin viimeksi vaparileirillä:)? Oletko tulossa leirille taas joulukuussa?

Seitsemän vkoa diettia takana ja nyt sitten tuli kunnon flunssa päälle:( no, kroppa näyttää silti toimivan vaikka treenit sekä aerobiset on jääny toistaiseksi väliin. Paino tippuu pikkuhiljaa, tosin mulla on vielä kalorit aika korkeella, ja yritetään pitääkkin ne sillä mahd. pitkään. Mua kiinnostas millasella dietillä muut kilpasiskot valmistautuu kevääseen ja miten paljon ja millasta aerobista teette?
Koska itse mulla on nyt kaksi diettiä takana ja tämän hetkinen eroaa aika paljon kahdesta ensimmäisestä.
Teen intensiivisempää (korkealla sykkeellä lyhyemmän ajan) aerobista ja kalorit on tosiaan aika korkeella. Aikaisemmin aamulenkit saattoivat kestää 60-70 min.
Oon ollu nyt kaksi päivää saikulla töistä ja voi että voi käydä aika pitkäksi. Kun yleensä tota vapaa-aikaa ei ole, vaan elämä on aika hektistä tällä hetkellä. Töissä päivälle ja illalla treenit ja kotiin päästyään seuraavan päivän ruuat... kello lyökin sen verran että on
aika käydä nukkuu. Mut ei voi valittaa, ME LIKEE:lol2:

Ootko Monica jo tervehtymään päin? Täällä aloitellaan maanantaina ekalla kalorienpudotuksella. 2300 saa tulla päivässä ja kolme aamulenkkiäkin tulee mukaan ohjelmistoon. Jänskättää..

Vielä täällä sairastetaan. Eilen kävin hakemassa lisää saikkua loppuviikolle. Tosin parempaan päin ollaan menossa:) Treenit jätän ensi vkolle vaikka parempi olo alkaakin olla.
Cirppu: Vai että maanantaina alkaa, kivaa! Mä olin kans ihan täpinöissä ku ekalle aamuaerobiselle lähdin. Hymyilin vissii koko lenkin ajan:lol2:

Onpa täällä hiljaista tai sitten kukaan ei ole oikeasti tulossa kevään kisoihin :)

Itsellä alkaa maanantaina 7vko dieettiä ja kiloja takana jo ihan kiitettävästi. Toivotaan, että homma jatkuu samaa mallia. Tää dieetin alku on ainakin ollut mulle ihan parasta aikaa mun elämässä. Taidan olla vielä vähän turhankin pilvissä tän homman kanssa, mutta parempi niin...eiköhän se juttu siihen otsaan jossain vaiheessa nouse, hih:D Vielä en tee edes aamuaerobisia joten sinäänsäkään ei oo tää dieetin karu todellisuus tullut vastaan. Aion kyllä nauttia tästä ajasta täysillä ja loppuun asti paahdetaan! :hyper:

Noh, laittakaahan muutkin tytöt kuulumisia ettei mene ihan yksinpuheluksi:)

Jeespoks, hiljaista on, mutta pidetään me muutama sitä enemmän mölyä :D Täällä eka dieettiviikko takana. Nopeasti on aika mennyt ja aamuaerobiset tuntuneet tosi kivoilta - on ollut niin lämminkin :) Kalorit on vielä melko korkealla, mutta täytyy tunnustaa: mulla on välillä ihan kunnollinen nälkä :nolo:. Tuosta nyt ei auta ruikuttaa, sillä se tulee siitä vain pahenemaan ja siihen on vain totuttava. Piste.

Mutta siis: Fiilis on loistava :rock:

Nauttikaa tytöt :). Aika menee tosi nopsaa ja se dieettiaika on pääasiassa tosi ihanaa aikaa. Nälkään ja muihin vähemmän mukaviin juttuihin tosiaan tottuu ja kova tahto vie eteenpäin raivolla. Kisapäivä on ihan mahtava. En unohda sitä ikinä.

Paljon tsemppiä kaikille kevääseen valmistautuville :rock:.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom