Ketä sinä avustat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja H.R.
  • Aloitettu Aloitettu
Sepen ilmassa pitämiseen pistin juuri jokusen kympin. Sitä edellisen kerran tuohon vaalipaikalla olleeseen keräykseen. Paikallisten sotaveteraanien kauppaaman joululehden ostan jos kauppias kohdalle sattuu. Sen verran laput silmillä kuljen että ulkomaan avustuskohteisiin en anna pennin jeniä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Veteraaneille ja lapsien hyväksi järjestettyihin keräyksiin laitan kolikkoni mielellään. En KOSKAAN aio mitenkään olla tukemassa greenpeacea.

Lahjoitan säännöllisesti rahaa Greenpease järjestölle, Punaiselle ristille, syöpätutkimukseen, Helsingin eläinsuojeluyhdistykselle (lähinnä vain jouluisin),
,Pelastusarmeijalle(lähinnä vain jouluisin), WWFälle(vain satunnaisesti) ja erillaisiin lipaskeräyksiin mm sotaveteraaneille (luonnollisesti vain silloin kun kerääjiin törmään eli hyvin satunnaisesti).
Harrastan enimmäkseen "suoralahjoitusta" eli noin 1krt/kk menen jokaisen puljun netti sivulle ja verkkopankin kautta siirrän sitten jokaiselle yhdistykselle pienehkön summan eli joku 5-15eur/järjestö/kk.
Nyt kun tuli miettineeksi niin olenhan mä kyllä muutamassa yhdistyksessä/järjestössä jäsenenäkin jolloin avustan siis jäsen/vuosimaksulla.
Näin rahaa ei ainakaan tuhlaudu keräyskuluihin.
Ei välttämättä taloudellisesti pyrin avustamaan läheisiäni ja verkossa tapahtuvia hyväntekeväisyys/vapaaehtoistyö projekteja.
Lisäksi avustaisin mielelläni kantasolututkimusta joten jos joku tietää missä sitä voisi tukea niin laittakaahan linkkiä.

Olen lisäksi mukana tuossa sigussanikin näkyvässä grid verkossa johon voisinkin tässä haastaa kaikki liittymään.
Idea ko verkossa on hyvin yksinkertainen eli lataat pienen ohjelman joka suorittaa "laskutehtäviä" tällä hetkellä esim lääkkeen kehittämiseksi aidsiin.
Liittyminen ei luonnollisestikkaan maksa mitään ja ohjelman voi laittaa toimimaan pelkästään näytönsäästäjänä jolloin se ei vie laisinkaan kone tehoja normi käytöstä (tosin esim netti surffailu yms on niin kevyttä nykyprosessoreille että itselläni pyörii tuo kokoajan taustalla eikä mikään kevyt esim web selain tai office ohjelma tahmaa.

En luota hyväntekeväisyyteen enää. Eikä mun pikkuhiluilla niitä nälkiintyneitä pelastettaisikaan, varsinkaan jos antamastani rahasta vaan 0,0001% menee perille.

Vähän hassu on threadin aloitusviesti, jos H.R. olisi kirjoittanut DVDPlazaan, niin hän olisi varmaan aloittanut, että "Täällä kun kaikki panostaa oman olkkarin hifiin ja stereoiden äänenlaatuun 110%, niin voisi välillä miettiä vähäosaisempia..."

Avustan Unicefia pienellä suoraveloituksella kuukausittain.

Veromarkkojen muodossa avustan yhtä sun toista instanssia, mm. sosiaalipummeja ja muita vastaavia järjestelmän väärinkäyttäjiä.

Keräyksiin en juurikaan rahojani laita, avustan muilla teoilla ihmisiä päivittäin.

Mixu sanoi:
Vähän hassu on threadin aloitusviesti, jos H.R. olisi kirjoittanut DVDPlazaan, niin hän olisi varmaan aloittanut, että "Täällä kun kaikki panostaa oman olkkarin hifiin ja stereoiden äänenlaatuun 110%, niin voisi välillä miettiä vähäosaisempia..."

Avustan Unicefia pienellä suoraveloituksella kuukausittain.

Joo se olikin lauantaiaamuna avattu ketju ja ei näköjään toi hermotus aivoista käsiin vielä toimi :rolleyes:

Tuli vaalipäivänä laitettua lippaaseen pari eeroa.

Tuossa aikaisemmin oli joku kirjoittanut, ettei avusta koska ei tiedä meneekö rahat oikeaan osoitteeseen. Mielestäni sellaiset jobbarit jotka keräävät rahaa hyvän asian nimissä, mutta kääräisevät rahat omaan taskuun, voitaisiin viedä saunan taakse ja...noh lopun voitte arvata

Iso peukalo myös teille jotka omassa ammatissanne tai muuten avustatte lähimmäisiä.

Palokunnan ja poliisin kannatusilmoituksia olen ostellut firmoille monasti, kyseiset alat ovat mielestäni aliarvostettuja ja niiden apua tunnutaan arvostavan vasta kun sitä itse tarvitsee.

Percele sanoi:
Palokunnan ja poliisin kannatusilmoituksia olen ostellut firmoille monasti, kyseiset alat ovat mielestäni aliarvostettuja ja niiden apua tunnutaan arvostavan vasta kun sitä itse tarvitsee.
Mitä nuo on?

B.O.S.S. sanoi:
Mitä nuo on?

Sekä palokunnalla että poliiseilla on erilaisia julkaisuja omistettuna heidän eri järjestötoiminnoilleen urheilusta koulutukseen, joihin myydään pieniä tuki-ilmoituslänttejä. Itse hyväntahtoisesti uskon että ilmoitusmaksu ei päädy pelkästään ilmoitusmyyjän taskuun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom