Ketä sinä avustat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja H.R.
  • Aloitettu Aloitettu
Ärsyttävyyteni, sekä silkan itsetehostuksen nimissä avaan ensimmäisen threadini.
Olen huomannut, että täällä keskitytään 110% omaan kehoon. Mitä jos ei se oma keho olisikaan edes lähtökohdiltaan "lähellekään täydellistä", tai ei reagoisi käskyihin?
Olen monta vuotta ollut Tukilinja-lehden tilaaja ja se juontaa varmasti juurensa lapsuudestani. Varsinainen asiani on se, että voiko Pakkislainen asettua näihin meidän "NORMAALIEN" ihmisten elämän ulkopuolele?

www.tukilinja.net

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
H.R. sanoi:
Ärsyttävyyteni, sekä silkan itsetehostuksen nimissä avaan ensimmäisen threadini.
Olen huomannut, että täällä keskitytään 110% omaan kehoon. Mitä jos ei se oma keho olisikaan edes lähtökohdiltaan "lähellekään täydellistä", tai ei reagoisi käskyihin?
Olen monta vuotta ollut Tukilinja-lehden tilaaja ja se juontaa varmasti juurensa lapsuudestani. Varsinainen asiani on se, että voiko Pakkislainen asettua näihin meidän "NORMAALIEN" ihmisten elämän ulkopuolele?

www.tukilinja.net

Öh, voi. Nimimerkillä pakkislainen ja sairaanhoitaja. Kai tuo "normaalien" ihmisten elämän ulkopuolelle asettuminen sujuu ihmisiltä, jolla on hitunenkin tunne-elämää. En oikein ymmärrä mitä kysymykselläsi haet.

Toisaalta sitä, että täällä haetaan sitä optimaalista lihaskasvua joillakin punnituksilla ravintoaineiden suhteen (joka ei tosiaankaan ole paha asia, totta vieköön). Toisaalta unohdetaan se tosiasia, että joillakin on vaikeuksia jo pelkästään puheen tuotannon, motorisen liikkeen + muiden ongelmien kanssa. Tämä threadi ei ollut tarkoitettu omien avustuskohteiden kertomiseen, eikä oman avustuskohteen buustamiseks

Kiitos ja anteeks :david:

Tää on just tätä... Ammattini puolesta en enempää voisi auttaa ja muutenkin muidenkin kuin oma hyvinvointi kiinnostavat. Taas tämä sama stereotypia :( Joskus muinoin opiskeluaikana eräs työtön ystäväni kommentoi, että ton narsistisen salilla käynnin sijaan voisin tehdä jotain hyödyllistä, esim. kerätä rahaa Pietarin orvoille lapsille. Kun itse makasi päivät pitkät ja syljeskeli kattoonn..

Ihan normaaleita ihmisiä pakkislaisetki on, Itsestä tulee ammatilta erittäin itsekäs varmaan että menestyy paremmin mutta mulla on se avustaminen sydämmessä kun puhutaan sotaveteraaneista, ilman niitä pakkis vois ihan hyvin ollu venäjäks ;) KOMRAD.

Kun punttaamme, me punttaamme. Kun keskustelemme punttaamisesta, me keskustelemma punttaamisesta. Kun keskustelemme avustamisesta, me keskustelemme avustamisesta. Kun avustamme, me avustamme. Huomaatko, ihminen voi tehdä enemmänkin kuin yhden asian? Pitäisikö meidän tästä lähtien lisätä 'Vaihtoehto heraproteiinille?' -ketjuun kummilapset galleria? Ja se miksi täällä keskitytään siihen omaan kehoon 110 prosenttisesti, on se että kehomme rakennus ja hyvinvointi on harrastuksemme. Käy vasiten kattomassa vaikka postimerkkeilijöiden palstalta että keskittyykö ne 110 prosenttisesti postimerkkeilyyn palstallaan... Ja jos seuraat yleinen keskustelu -osastoa, löydät varmasti paljon keskustelua muistakin aiheista kuin meidän navoistamme.

ironchef sanoi:
Onks tää Lehtimainos?

Minustakin vähän haiskahtaa mainokselle. :nolo:

Avustuksista sen verran, että kyllä sitä tulee aina lahjoitettua noihin keräyksiin joita kadulla / kotiovella tulee vastaan. Tosin ihan kelle vain, en rahojani anna, sillä on alkanut vituttamaan se prosentti mitä viedään välistä. Se käy jo ihan hyvästä liiketoiminnasta.

Veteraaneille aina heruu rahaa, kuten myös unicefille ja punaiselle rastille.

H.R. sanoi:
Olen huomannut, että täällä keskitytään 110% omaan kehoon.
Onhan se perin juurin ällistyttävää, että kroppafoorumilla keskustellaan siihen liittyvistä asioista.

On vähän jääny noille järjestöille rahan antaminen,
oon kuullu liikaa juttuja paljonko sieltä häviää välistä ja montako
kälystä prosenttia menee oikeasti niille apua tarvitseville. :jahas:

Nikodemus sanoi:
On vähän jääny noille järjestöille rahan antaminen,
oon kuullu liikaa juttuja paljonko sieltä häviää välistä ja montako
kälystä prosenttia menee oikeasti niille apua tarvitseville. :jahas:

sama juttu.. eikä se pelkästään ole "juttua" se on kylmä totuus! :curs:
en laita rahaa mihinkään keräykseen..!!
ja jos haluaa auttaa ni antaa sitä rahaa suoraan köyhille..

No meikäläisen veromarkoistahan menee monellekin yhteiskunnan osa-alueelle rahaa. Samoin kun pelaan rayn ja veikkauksen pelejä. En pysty yksilöimään että meneekö ne naapurin Penan viina rahoiksi vai Penan vaimon hoitokuluihin kun Pena pieksää vaimonsa sairaalakuntoon. Eli onhan tässä jo kolme isoa kohdetta joilla menee rahaa niin sairaanhoitoon,taiteeseen,urheiluun jne.

Itselläkin ajatus lähti lähinnä siitä, että olen taas pitkästä aikaa punttaamassa tosissaan ja kun näitä threadeja lukee, niin ihmiset on tosi paljon huolissaan omista makrojakaumista (joka ei tosiaankaan ole paha asia), vaikka asiat voisi olla toisinkin. Itse lueskelin tuota (en ole mainosmies) ensimmäisessä viestissäni mainitsemaani lehteä ja tunsin kyllä osani onnekkaaksi. Selkä joskus vihoittelee, mutta se onkin melkein ainoa vaiva.

:piis:
Rauhaa ja rakkautta kaikille

P.S. Laittakaahan sydäntänne lähellä olevat (avustamanne) asiat jonoon...

Edit: ...ei tämä niin huono asia olisi edes mainostaa, joten mainostetaan nyt vähän.

Avustan sotaveteraaneja, Punaista Ristiä ja kaikkia eläimiä auttavia keräyksiä. Oon joskus itsekin ollut keräämässä Punaiselle Ristille.

Avustan nälkää näkevää opiskelijaa Oulusta.

No jees, Punaisen ristin isompiin keräyksiin tulee osallistuttua.

SPR:n suurkeräyksiin tulee osallistuttua jos joku tulee lippaan kanssa kysymään, muihin keräyksiin en oikein enää luota viimeaikaisten uutisten jälkeen.

Käyn luovuttamassa verta ja kaikenlaista pientä muutakin tulee satunnaisesti tehtyä.
Aihetta sivuttaen: Mua ihmetyttää, ku jotku ihmiset saattaa olla luovuttamatta verta, koska pelkäävät sitä piikkiä ja oman veren näkemistä. Tuo pitäisi mennä sanomaan suoraan sille, joka sen veren tarpeessa on.. ;) Eipä sillä, näyttäisi tuo Veripalvelu silti pystyvän pitämään tuon punasolutavoitteensa lähes aina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom