Keskustelua Volvon maineesta ja merkin haukkumisesta

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Aina olen ihmetellyt tuota D2 ja R-design yhdistelmää. Joku vastaava on Audin 1.6TDI ja S-line. Tulee mieleen oma itse juoksutrikoissa.

Jos motaria on paljon, niin kuvittelisin kulutuksen olevan 6-6,5 litran välillä. Olettaen, että ajelee rajoitusten pintaan + normaali ylitys. Moottoritienopeus on kyllä myrkkyä kulutukselle.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
näinhän se on että tuo 1,6 tdi ja r paketti on melko dorka yhdistelmä mutta kun mennään tilojen, lapsiystävällisyyden ja oman lompakon ehdoilla niin tuolla yhdistelmällä tuntuisi saavan melko hyvän vaihtoehdon. Karvalakkimallit on kaikki poissuljettuja vaihtoehtoja samoin kuin manuaalivaihteiset. D5 awd aut. Summumista haaveilen mutta tarpeeksi uutta ja pienillä kilsoilla ei meikäläisen kriteereillä oikein löydy.

Toista Volvoa olen V70:n tilalle itsekin katsellut, mutta eipä niitä hirveästi tunnu olevan. Ja hinnat aika korkealla. Jostain syystä Audit tuntuvat olevan nykyään halvempia :D

V60 D4A jos löytyisi jostain hyvään hintaan, niin sellaisen ostaisin.

Pöö.

Onkos pakkislaisilla millaisia kokemuksia -07 vuoden S80:stä, eli näistä uudemmalla korimallilla olevista. Opiskelut alkoivat syksyllä ja edellinen V70 tuli pukattua maailmalle, mutta Turunkin kokoisessa kaupugissa on alkanut pyörällä ja Fölillä suttaaminen vituttamaan sen verran, että auton osto tuli ajankohtaiseksi just nyt.

Noita saa Nettiauton mukaan ihan kohtuuhinnoilla, mutta suht kovillakin kilometreillä (+400tkm) olevia saa jopa edullisesti. Mitä nyt nettivertailuja autosta lukenut, niin korkeammillakin kilometrimäärillä olevat yksilöt ovat pelanneet moitteetta. Myös käyttökulut autossa lienee maltilliset.

Jos jollain on ollut vastaava auto -07 tai pari vuotta uudempanakin niin saa heittää kommentteja.

Mikä on uusin bluetooth softa versio vm. 2010-2011 Volvo v70. Itsellä löytyy 04.23_R(ei sensus). Jos uudempaa löytyy niin yhdistyykö siihen esim. jokin android 5.0 luuri? Vanhemman android puhelimen tuo 04.23_R löytää.
Iphone 5s bluetooth löytää , mutta vaihdan ennemmin auton kuin vaihdan iphoneen.

Zone-sarja -42%
Pitäis auto viimeinkin taas hommata alle, ja olen katsellut V60/XC60 malleja, 2015 tai uudempaa. Nää on USAssa T5/T/6 bensakoneella. Kokemuksia?

Kaksi V70:stä ruotsista hakenut ja halvemmaksi tullut mitä saksassa. Hinta ollut halvempi suhteessa ja hakukustannukset myös. Autot myös jotenkin luotettavampia huoltokirjojen ja kilometrien suhteen, myös valikoima aika laaja ruotsissa. Kauheita ollu vaan myyjät ku eivät millään meinaa antaa tinkiä hinnasta kruunuakaan :)

Ostin sitten 37k mailia ajetun 2015 V60 Haldex T5:n certified pre-owned 100k mailin / 7 vuoden takuulla. Saas nähdä jääkö takuun hinnassa voiton puolelle. Edellinen omistaja oli onnistunut hajottamaan yhden tuuletusritilän, se pitäisi käydä korjauttamassa.

Onko toi 100k mile/7 year takuu oikeasti ihan todellinen. Paremmin Jenkkilän takuista tietämättä, kuulostaa aika uskomattomalta. Miks ei meillä Suolessa sama?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ja olisit nyt luonnon ystävänä ottanut sen D6 ladattavan hybridin, vai millä mallimerkinnällä se nyt menee ;)

Ostin sitten 37k mailia ajetun 2015 V60 Haldex T5:n certified pre-owned 100k mailin / 7 vuoden takuulla. Saas nähdä jääkö takuun hinnassa voiton puolelle. Edellinen omistaja oli onnistunut hajottamaan yhden tuuletusritilän, se pitäisi käydä korjauttamassa.
Miltä on ekat metrit maistunu?

Onko toi 100k mile/7 year takuu oikeasti ihan todellinen. Paremmin Jenkkilän takuista tietämättä, kuulostaa aika uskomattomalta. Miks ei meillä Suolessa sama?
Jep. Määräaikaishuollot pitää tehdä, mutta korjaukset on ilmaisia merkkiliikkeessä (työ ja osat). Tuo on siis siitä hetkestä kun auto oli uusi, ja pitää sertifioida uudelleen kun auton ostaa käytettynä.

Miltä on ekat metrit maistunu?
Ajanut lähinnä motaria ja kaupunkipyöritystä pari sataa mailia. Ohjaus on aika tunnoton, mutta muuten ajo on jämäkän tuntuista. Penkit on pirun mukavat, mikä oli iso ostokriteeri selän takia. Ollaan muuttamassa, joten tavaratilaa ja näppärästi kaatuvia penkkejä on osannut arvostaa. Tehoa tuntuisi olevan ihan riittävästi, mutta pitää nyt eka kuukausi ajella tasaisemmin, kun on autossa vakuutusyhtiön sensori, jonka näyttämän perusteella tulevat vakuutusmaksut määräytyvät...

Ajanut lähinnä motaria ja kaupunkipyöritystä pari sataa mailia. Ohjaus on aika tunnoton, mutta muuten ajo on jämäkän tuntuista. Penkit on pirun mukavat, mikä oli iso ostokriteeri selän takia. Ollaan muuttamassa, joten tavaratilaa ja näppärästi kaatuvia penkkejä on osannut arvostaa. Tehoa tuntuisi olevan ihan riittävästi, mutta pitää nyt eka kuukausi ajella tasaisemmin, kun on autossa vakuutusyhtiön sensori, jonka näyttämän perusteella tulevat vakuutusmaksut määräytyvät...
Hyvältä kuulostaa. Mulla tulee 50-60k ajoa vuodessa joten hyvät penkit on itsellenikin tärkeät, samaten riittävä tavaratila kun lapsiperhe on.

Puskista tuli tarjolle n. 30k ajettu vm. 2016 V60 Cross Country D4-koneella ja nelivedolla niin sillä utelen. Volvoja en ajatellut ikinä edes harkitsevani mutta tuossa on niin hieno sisusta että huh huh.

Mitä muuten vakuutukset jenkeissä suunnilleen maksaa tommoseen autoon? Mielenkiinnosta, itse kun vakuutusalalla olen.

Lauantaina mustaki tulee Volvokuski, 2016 valkoinen 36tkm ajettu V60 Cross Country D4 AWD automaattiaskilla tulee pihaan.

Polestar ohjelma, Nanolex pinnoite, tummennukset ja jotku kivat valkoset vanteet tulee tuohon.

Viimeksi muokattu:
Mitä muuten vakuutukset jenkeissä suunnilleen maksaa tommoseen autoon? Mielenkiinnosta, itse kun vakuutusalalla olen.
Taalla voi saataa omavastuut tms. noin pariinkymmeneen onnettomuuskategoriaan, mika tietysti vaikuttaa hintaan. Hain sellaisella normiprofiililla tarjouksia, joita sitten tuli valilta 100-1000 taalaa kuussa. Halventuvat paljon, kun on 6 vuotta puhdasta ajohistoriaa takana siina osavaltiossa, jossa auton omistaa. Sita taas voi kiihdyttaa ajamalla tuollaisen anturin kanssa. Jos ei aja tyomatkoja eika oisin, eika anturi tallenna paniikkijarrutuksia, saa alennusta (en viela tieda, kuinka paljon).

Tuli hommattua V60 2014 ja tuli kysymys mieleen, että mistä saan peilit käännettyä kylkiä vasten pikapesuun mentäessä?

L & R peilinsäätönappulat pohjaan samaan aikaan?
Näin ainakin jossain Volvon mallissa oli jossa ei erikseen ollut peilin kääntönappulaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom