Keskitetty hauiskääntö kulmatangolla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
44
Mitä mieltä ootte tästä liikkeestä, minun mielestä paljon parempi kuin hauiskääntö tangolla, eristää hyvin hauiksen.Painoina käytän noin 40kg

suosikki hauis liikkeeni :D saan tol liikkeel aina erinomaisen tuntuman :kippis1:

Originally posted by beginner
eli siis scott-penkki? en tykkää, mieluummin seisten

Ei vaan satu olemaan sama liike kuin scott-kääntö. Sitä tosin en tiedä, että tietääkö kysyjäkään tuota.

tuli väärä linkki---nyt on oikee kun korjasin

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by moppe
Parhaan tuntuman saan z-tangolla seisten ja vasarakäännöllä istuen/seisten... Jotain 6-10 toiston sarjoja, niin tulee kunnon polte! :p

kehtaisitko selittää millanen liike toi vasarakääntö (eli hammer) on?

Hammer cyrly ja twist

Originally posted by andor
kehtaisitko selittää millanen liike toi vasarakääntö (eli hammer) on?

Yksin kertaisuudessaan hauiskääntö peukalot ylöspäin.. eli käsipainosta samanlainen ote kuin vasarasta / kahvipannun kahvasta... Sitten paino olkäpäätä kohti nostaen.. <- on tietääkseni nimeltää hammer curly. sitten on toinen versio sama ote koukistaessa viedään käsi rintalihasta kohden.. eli jos nostetaan oikealla kädellä niin nostetaan vasemman rinnan kohdalle.. <- Hammer twist..

Mene ja tiedä onko noi oikein.... variaatioita on paljon...

Originally posted by harde20
Mitä mieltä ootte tästä liikkeestä, minun mielestä paljon parempi kuin hauiskääntö tangolla, eristää hyvin hauiksen.Painoina käytän noin 40kg

Eipä eristä niin hyvin kuin hauiskääntö suoralla tangolla, koska peukalot osoittavat enempi kattoon päin kuin suoraan ulkosivuille. Eli ote muistuttaa enemmän hammer-otteita joissa peukalot kohti kattoa, jolloin biceps brachii aktivoituu vähemmän ja brachioradialis ja brachialis tekevät suhteessa enemmän työtä.

Suora tanko vain ei kaikkien ranteille tunnu sopivan. Mulla tämä on juuri päin vastoin, z-tangosta rannekipuja :)

pistän nyt vielä kuvat näistä lihaksista jos on epäselviä:

brachioradialis
biceps brachii
brachialis

Back
Ylös Bottom