Keskiluokan auto, max 7000e

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Red28
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niinno itsellä tullut halvaksi A4:n ja nyt Passatin huollot kun kaverin korjaamo tekee ne osien hinnalla. Mut ei ne osat ainakaan paljoa maksa, lähinnä niveliä on pitänyt vaihtaa. Ja ajoa varmaan 100tkm takana ja just ainoina vikoina noita koiranluita on pitänyt vaihtaa.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Millanen on Volvo S40 ? Missä malleissa tossa on matkustajan airbag? Noita näyttäs saavan tähän hintaluokkaan.

T4 koneella liikahtaiskin. Kulutus vaan ois aika infernaalinen.

Millanen on Volvo S40 ? Missä malleissa tossa on matkustajan airbag? Noita näyttäs saavan tähän hintaluokkaan.

T4 koneella liikahtaiskin. Kulutus vaan ois aika infernaalinen.
Edit-aika meni jo, unohtu pistää ettei toi avensis oikeen napannu. Entäpä Passat? Näyttäs olevan hyvin varusteltu hintaan nähden.

Passatit on perushyviä. Niitäkin on tuotu Suomeen paljon, eli kilometrien paikkaansapitävyys kannattaa jotenkin selvittää. Toisaalta Passatteja on paljon myynnissä, joilla ajettu n.350tkm, eli kyllä ne sit kestääkin.

Passatit on perushyviä. Niitäkin on tuotu Suomeen paljon, eli kilometrien paikkaansapitävyys kannattaa jotenkin selvittää. Toisaalta Passatteja on paljon myynnissä, joilla ajettu n.350tkm, eli kyllä ne sit kestääkin.

Noissa Passateissa on sellainen hauska piirre, että niillä tuntuu olevan järjestään ajettu n. 300tkm tai yli. Hinnat eivät päätä huimaa, mutta kyllä se aika riski on noin paljon ajettua autoa ostaa, mielestäni.

Appiukolla oli muistaakseni -00 1.9 TDI A Passatti (sedan), hyvä ajaa ja pätevä peli muutenkin kunnes alkoi syömään nesteitä ja poiki kansirempan. Tosin kilometrejä taisi olla +300 tuhatta.

Ensimmäisissä S40-sarjan Volvoista on kuulunut jonkin verran ongelmia olevan, ainakin verrattuna edeltäjään 850:een. Tuli lueskeltua aikoinaan kun itekin autoa haeskelin, mutta ei omakohtaista kokemusta.

Passat ja A4 siis on korin ulkonäköä ja sisustusta lukuunottamatta ihan sama auto, et kumman saa parempaan hintaan ja parempikuntoisena.

Passat ja A4 siis on korin ulkonäköä ja sisustusta lukuunottamatta ihan sama auto, et kumman saa parempaan hintaan ja parempikuntoisena.

Passat on kyllä huomattavasti kookkaampi ulkomitoiltaan ja sisätiloiltaan, taitaa olla A6 joka on passatia lähinnä oleva malli audilta.

Ensimmäisissä S40-sarjan Volvoista on kuulunut jonkin verran ongelmia olevan, ainakin verrattuna edeltäjään 850:een. Tuli lueskeltua aikoinaan kun itekin autoa haeskelin, mutta ei omakohtaista kokemusta.

:offtopic: Eihän S40 sentään 850:n seuraaja ole. 850:n seuraajana pitäisin S70:iä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
2001 uudempi S40 on ihan toimiva laite, T4 koneella hauska ajaa.

Volvot on mun mielestä varsin toimivia pelejä, poislukien tietysti maanantaikappaleet. Vikoja ei ole oikein nimeksikään. Jotenkin kuitenkin sanoisin että jos pelkkiä tehoja+lukuja katsoo niin S40/V40 ei mielestäni ole oikea valinta. Tehoja katsoessa nälkä kasvaa syödessä ja T4:n tai 2.0T:n tehot ei riitä kauaa..

Itselläni v40 2004 classic ja matkustajan airbag oli lisävaruste.

Mulla oli Renault joskus. Toista ei tule, koskaan. En ottas edes ilmasiks jos sillä joutus ajamaankin. Hyviä ajettavia ja pirteitä koneiltaan, siihen se hyvyys jääkin. Eiköhän tuo Lagunan laatu selviä sinullekin sanotaan viimeistään 2kk kuluessa...

Mulla oli Renault joskus. Toista ei tule, koskaan. En ottas edes ilmasiks jos sillä joutus ajamaankin. Hyviä ajettavia ja pirteitä koneiltaan, siihen se hyvyys jääkin. Eiköhän tuo Lagunan laatu selviä sinullekin sanotaan viimeistään 2kk kuluessa...
Muistan hyvin kuinka haukuit meganea kun olin semmosta hankkimassa ja täällä kyselin siitä :hyvä: 20tkm ajoin sillä ja olin ihan tyytyväinen, pakoputkea kerran piti hitsata ja yhen polttimon vaihoin. Ei muuta vikaa. Ja sillä oli mittarissa ostettaessa 218tkm. Meni vaihdossa lagunaan. Ihan tyytyväinen olen.

Eikös sulla ollut Megane? Ja joku kaikki viat omannut yksilö. Tredin aloittajallahan on myös ollut vanha Megane, ja toiminut moitteettomasti. Ja uskalsi ostaa toisenkin rellun. Ei nyt loppuelämää kannata koko automerkille niuhottaa, jos yksi peli on reistannut niin helvetisti. Eikä kaikkia maailman ongelmia millään ratkaise -89 Nissan tai upouusi Corolla.

Duunikavereilla ollut noita "uusia" Lagunoita. Eli silloin kun koppa vaihtui ja siihen tuli se luottokortti-avain uutuutena. Aivan susia pelejä. Uudemmat on varmaan jo laadumpaa.
Ja kun asun Saksassa niin tottakai vihaan kaikkea ranskalaista, viineistä autoihin ja kaikkea siltä väliltä :lol2:

Duunikavereilla ollut noita "uusia" Lagunoita. Eli silloin kun koppa vaihtui ja siihen tuli se luottokortti-avain uutuutena. Aivan susia pelejä. Uudemmat on varmaan jo laadumpaa.
Ja kun asun Saksassa niin tottakai vihaan kaikkea ranskalaista, viineistä autoihin ja kaikkea siltä väliltä :lol2:

Yhdeltä olen käyttökokemuksia kuullut 01 ta 02 Lagunasta. Pikkuvikoja siinäkin oli riittävästi, mm. siinä avainhommassa jotain ongelmaa, takalasin pyyhin reistaa ja muuta vastaavaa pientä ärsytystä.

Itsellä vanhan mallinen vm 2000 Laguna, ja täynnä noita pikkuvikoja sekin on. Erittäin hyvä ajaa tuollaiseksi halvaksi pieruksi, ja on ollut luotettavakin, viat eivät ole menoa haitanneet merkittävästi.

Sen verran voin yhtyä Hupen mielipiteeseen, että yksi ranskalainen riitti. Jos hyväksyy sen, että pientä näpertämistä voi tulla milloin vaan ja huoltaminen on vittumaisempaa, niin ok. Toki samaan hintaan saa paremmat varusteet, kuin vanhemmissa japanilaisissa, mutta toisaalta huoltamistakin on keskimäärin enemmän.

Muistan hyvin kuinka haukuit meganea kun olin semmosta hankkimassa ja täällä kyselin siitä :hyvä: 20tkm ajoin sillä ja olin ihan tyytyväinen, pakoputkea kerran piti hitsata ja yhen polttimon vaihoin. Ei muuta vikaa. Ja sillä oli mittarissa ostettaessa 218tkm. Meni vaihdossa lagunaan. Ihan tyytyväinen olen.

olin oppipoikana yhdellä korjaamolla tossa syyslomaviikolla ja aina kun sisään tuli joku ranskalainen auto niin kaikki työntekijät, mukaanlukien johtaja, tuli suurinpiirtein osoittamaan autoa sormella ja nauramaan sille ja haukkumaan :hyvä:.

mutta mitäs sitten. lienee pääasia että itse on autoonsa tyytyväinen? kuinka moni täälläkin vihaa opeleita ja silti niillä ajellaan ja ollaan jopa tyytyväisiä. minä ainakin olen :)

Suositut

Back
Ylös Bottom