setae sanoi:
Jaa. Sitten varmaan vaan käyn juttelemassa salilla vedestä nauttiessani.
Varsinkin jos otan merisuolaa & kreatiinia ennen salille menoa, on tuo janon tunne aika voimakas. Siinä menee se ~1.5 litraa treenin aikana, aina kovan sarjan jälkeen kun ottaa pari kunnon hörppyä. "Relax" fiilis ei kyllä kuulosta tutulta, sen sijaan voimaton olo ilman sitä hörppyä kyllä; sen jälkeen tuntuu saavan kovin kummasti lisää energiaa että jaksaa painaa ne sarjat loppuun asti. Treenin jälkeen sitten vielä 0.5 litraa lisää palkkarin kanssa.
Eli siis litkität vettä, ja nyt sanot, että et litkitä vettä vaan hörppäät aina vähän sitä vettä kovien sarjojen jälkeen, mutta vettä menee 2L salilla... täh.
*huokaus*, en koskaan sanonut, etteikö pidä hörppiä sitä vettä. Minähän kirjoitin, että muutaman sarjan jälkeen kantsi vain hörppästä sitä vettä. Mutta jos 2L menee treenissä, niin jätkällä on joko muutaman tunnin treeni tai sitten sä juot sitä vettä ihan turhan paljon (siitä ei tule haittaa eikä etua).
setae sanoi:
Nyt on menossa ultrakevyt viikko (ts. kahdesti vatsat ja kerran leuanvedot, ei muuta salitreeniä), ja samalla jää krea+suola tauolle, täytyykin tarkkailla miten kovasti viikon päästä salilla janottaa
Kerro lisää
, mua kiinnostaa ihan kybällä
.
Mulla on todella toinen käsitys koko kroppa treenistä, ja kevyestä viikosta, nimittäin kevyellä viikollakin pitäisi treenata koko kroppaa, tauolla sitten pidetään taukoa. Jos sä siis edes treenaat koko kroppaasi, se on saman tekevää minulle.
Niin ja kaikkihan täällä pakkotoistossa treenaa kovaa, ei sinun tarvitse edes sanoa sitä, varsinkin kun käytät kreatiinia ja, HUOM, ja suolaa enne treeniä. On nimittäin ihmisiä ketkä roinaa, ja aloitettuaan 80kg'sena he painavat vuoden jälkeen 82kg.