Kesätreenit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Niko 79
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jussiin asti reeniä täysillä, sitten alkaa kesäloma. Lomakuukausi kevyttä reeniä, grilliä sekä KARHUA :kippis1:

Loman jälkeen alkaa taas kunnon rymistely.

Pistetäänpä tänne omakin lupaus... Eli tarkoitus olisi kasvaa ja kehittyä kesällä.

Toukokun loppuun asti diettaan. Sattaa olla, että venytän dieettiä juhannuksen asti, jos tulokset siltä näyttää. Sitten aloitan 2 viikon välein bulkki ja diettaus vaihtelua. Pysyy sitten koko kesän kunnossa.

normaalia treeniä kesällä .. ainut ikävä puoli on se että jalkatreeneissä tulee kuumalla lähes poikkeuksetta mulla pää kipeäksi :(

Kesällä reenataan ihan normaalisti. Jaloille vaan otetaan ylämäkijuoksua/30m lähtöjä lisänä ja reenataan 8-10 toistoa. Muuten ihan normaali reeniä.

hmn, mulla on nyt eka kesä kun ei ole jääkiekon kesäharkkoja (4x viikos) ja oon koko kesän töissä 0700-1530 joten tiputan salitreenin neljästä kerrasta viikosta varmaan 2-3kertaa viikossa ja 2-3 lenkkiä per viikko :thumbs:

kevyttä jumppaa pitää vetää kesälläkin. punttia tulee tehtyä varmaan 2-3 kertaa/viikko ja aerobista biatch-volleyn ja rullaluistelun merkeissä.
terangilla tulee varmasti vietettyä paljon aikaa, myös grillimakkaraa on tarkoitus syödä moooonta pakettia :kuola:

weedie :haart: kesä

Muistaa vaan juoda vettä niin *tanasti.. hyvin se kulkee kesälläkin! :kippis1:

Kesällä treenataan täysillä tietty, Kesä on sitäpaitsi hauskinta aikaa treenata kun sali jossa käyn on yleensä ihan tyhjä, kun taas Tammi-Maaliskuussa kaikki Wannabe bodarit valtaa sen.

Treeniä, treeniä, treeniä!!! Heti toukokuun puolivälistä enemmän salitreeniä, kun muissa aiheissa vähän löysätään kesäkaudella - porukka hajoaa lomille kuin varpusparvi...Olisi tarkoitus nostaa penkkitulosta 10kg nyt viimein kun ojentajakin alkaa olla ok. Eikä näin aloittelijalla ole varaa kadottaa grammaakaan kovalla työllä hankituista lihaksenaluista! :D

Muuten normaalisti, mutta taitaa mennä kesäkuussa 3-jakoiseksi että ehtii "palautumaan" tietyistä viikonlopuista.

Joo, no tuota kesäkuussa töihin ja salilla aina kun töiltä ehtii, mikä on tosi harvoin kun oon turvesuolla duunissa ja siellä ollaan sit aamu kuudesta ilta kahteentoista jne. siinä duunissa kuolee kun on niin vitun kuuma ja ihan helvetin raskasta duuniakin, mut sit sateella pääsee aina reenaileen :(

Sitten heinäkuussa pitäis lähteä armeijaan ryömimään ja miinoittamaan metsiä ja siinähän ne reenit kärsii aika paljon. Toivottavasti pääsis siellä mahd. pian treenaan. Kesän treenit on siis tuhoontuomittuja :itku:

Joo-o. Kesätreenit saattaapi jäädä aika vähäselle (tosin eka kesätreenivuosi oiskin, paljoa ku oo harrastanu tätä vielä), johtuen matkustelusta ja sitten vielä heinäkuun 12. päivä armeijan harmaisiin :).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom