Kesää tässä on odoteltu, kun silloin pystyy panostamaan enemmän. Koulu ei häiritse ruokailujen järjestämistä ja treenaamaan voi mennä, kun haluaa. Onhan ne jalkatreenit joskus aika helvetistä, kun hikoilee monia litroja pois treenin aikana, mutta monessa muussa maassa on vielä kuumempaa.
Nyt on vielä harvinaisen mukavaa, kun ensi viikolla pääsen minäkin pitkän tauon jälkeen aloittamaan treenit. Monen kuukauden tauko takana, tosin aina välillä kävin vääntämässä, mutta ne oli lyhyitä, viikon tai parin jaksoja.
Sitten on vielä hyvä fiilis, kun oli koulussa voimamieskisat ja olin luokan paras penkkipunnertaja.
Aika yllättävääkin, kun luokalla on eräs minua 50kg painavempi äijä. Mä olen tosiaankin luullut, että olen sellainen, joka ei ole hyvä missään, mutta tuo nyt sitten sujui todella hyvin.
Tässä tuli nyt selitettyä vähän muutakin, kuin topiciin liittyvää, mutta pakko oli kirjoittaa, kun ei ole mennyt näin hyvin koskaan. Vielä se Pakkiksenkin arvonnan voitto, sekin taisi olla ensimmäinen kerta kun voitan mitään. Helvetinmoinen hyvänolon tunne kyllä.