Kesätreenit!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Niko 79
  • Aloitettu Aloitettu
Viime kesän hulluina helteinä vedin varmaan parhaat treenit ikinä :hyper:

Samalla raivolla tulevanakin kesänä. Toivottavasti tulee samanlainen hellekesä niin porukka saa taas valittaa ja itkeä ku ei pysty nukkua, ei jaksa tehdä mitään ja jokapaikassa hikoiluttaa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
taitaa käydä niin, että treenit kulkee muun ohjelman sivussa. Koitan käydä vähintään pari kertaa viikossa, mutta ressiä en ota vaikka tulisi muutama pitempi tauko.

Joo kyllä yritetään treenata kesällä!!!
Ja sitten heti hirveessä pumpissa aina katteleen kaupungille KetunNeniä! :hyper:

Aah rakastan kesää on lämmin ja naisilla vähän päällä! :kuvia:

Kesää tässä on odoteltu, kun silloin pystyy panostamaan enemmän. Koulu ei häiritse ruokailujen järjestämistä ja treenaamaan voi mennä, kun haluaa. Onhan ne jalkatreenit joskus aika helvetistä, kun hikoilee monia litroja pois treenin aikana, mutta monessa muussa maassa on vielä kuumempaa.

Nyt on vielä harvinaisen mukavaa, kun ensi viikolla pääsen minäkin pitkän tauon jälkeen aloittamaan treenit. Monen kuukauden tauko takana, tosin aina välillä kävin vääntämässä, mutta ne oli lyhyitä, viikon tai parin jaksoja.

Sitten on vielä hyvä fiilis, kun oli koulussa voimamieskisat ja olin luokan paras penkkipunnertaja. :) Aika yllättävääkin, kun luokalla on eräs minua 50kg painavempi äijä. Mä olen tosiaankin luullut, että olen sellainen, joka ei ole hyvä missään, mutta tuo nyt sitten sujui todella hyvin.

Tässä tuli nyt selitettyä vähän muutakin, kuin topiciin liittyvää, mutta pakko oli kirjoittaa, kun ei ole mennyt näin hyvin koskaan. Vielä se Pakkiksenkin arvonnan voitto, sekin taisi olla ensimmäinen kerta kun voitan mitään. Helvetinmoinen hyvänolon tunne kyllä. :hyper:

Samaan malliin yritetään reenailla. Kesällä tuo säännöllinen syöminen ei vaan onnistu niin hyvin ja muutenkin menee enemmän mässyruokaa. Ja lisäksi sali, jossa treenaan on aikamoinen sauna kesäisin.

Ja Warheartille onnea. :D

Täysillä salille juu.. Tai ainakin silloin kun ehtii. Kolme kesä duunia et ei välttämättä jää aikaa reenaamiseen, mutta parhaimpani teen et sinne ain välillä pääsen.

Jeme sanoi:
Aah rakastan kesää on lämmin ja naisilla vähän päällä! :kuvia:

Ehdottomasti kesän paras puoli. :)

Ja kyllä täälläkin meinataan treenata kunnolla. Sitten myös aerobinen nyt kesällä kuntoon, mikään ei ole mukavempaa kuin rullaluistelu auringonpaisteessa ja välillä naisia katsellen. :whip:

Salille tottakai, entiseen malliin. Dieettiä jäljellä about kolmisen viikkoa ja sitten alkaa se MASSSHAAAAKHAAAAAUSIIII - kuten arvata saattaa, oluen ja grillauksen merkeissä. :)

Jostain syystä kesäkuukausien treenit ovat kahtena edellisenä kesänä menneet enemmän tai vähemmän kehnosti, paikallaanpolkiessa ja/tai pienen takapakinkin merkeissä. Huolimatta siitä, että pyhä kolmiyhteys - lepo, ravinto ja treeni - ovat kaikki olleet ainakin omasta mielestä kohdillaan (eikä sitä kaljoittelua ja grillaustakaan tule harrastettua paria kolmea kertaa useammin). Syksyllä, talvella ja keväällä puolestaan treeni kulkee hyvin ja kehitystä tulee. Allekirjoittaneelle on edelleen pienoinen mysteeri miksi näin on tapahtunut, mutta toivon ja uskon että tämä kesä tulee olemaan poikkeus ja että syksyllä kesäloman jälkeen palailen duuniin isompana, vahvempana ja tarmoa uhkuvana. :)

Joo täysillä ajattelin koko kesän reenata. Olishan se helvetin hienoo mennä sitten vähän isompana taas takasin koulun penkille syksyllä. On vaan meidänkin sali sieltä paskimmasta päästä ton ilmastoinnin suhteen, mutta se on iso, ja kesällä se on melko tyhjä.

Tottakai kesälläkin treenataan täysillä. Salillakaan ei oo kesällä edes ruuhka-aikana melkeen ketään.

Tosin kesätyöt tulee aika varmasti olemaan lemppaamista, eli saattaa työpäivien jälkeen olla vähän uupunut olo, mutta yritetään treenata ku raivohärkä :hyper:

Täysillä. Kovempaa kuin koskaan ennen. Talvi meni sairastelun takia vituiksi ja nyt kostetaan kunnolla. Loma kesäkuussa. Lähteköön muija ja mukulat keskenään jonnekin, jos huvittaa. Mä treenaan. Ja tämä on totta! Noh...Ehkä juhannuksena pieni tauko...

andor sanoi:
Noh paljonko pukkasit?
Kertoisin, jos kehtaisin. Hyvin vähän kuitenkin. Mä luulen, että tuo voitto oli lähinnä tuon tekniikan osaamista. Jonkunlainen hallintakin siihen tankoon on tuossa treenatessa tullut, kun taas muilla tanko tipahteli välillä otsaan tai kaulaan. :) Ja, jos tuo treenikaveri ei olisi ollut poissa koulusta, olisi voitto mennyt sille.

Tuo naisten vaatetus on muuten huono juttu salilla, mutta onneksi monet naiset pitää usein taukoa kesällä.

Warheart sanoi:
Tuo naisten vaatetus on muuten huono juttu salilla, mutta onneksi monet naiset pitää usein taukoa kesällä.

Joo.. ne naiset saa mun puolesta pysyä sielä rannalla, niin saa treenata rauhassa, eikä tartte salilla keskittyä minihkään muuhun. Illalla sitten sinne rannalle kattomaan naisia :kippis1: !

Saapa nähdä miten aika riittää salille. Kätevämpääkin kätevämpää olisi jos olisi pääsy sellaiselle salille jossa voisi käydä omilla avaimilla vaikka yöllä..Alkukesä menee kisamatkalla Italiassa ja Ruotsin reissu olis heti perään. Sen jälkeen on vähän aikaa luppoaikaa ja silloin reenataan ja naatitaa elämästä. Sitte ku työt alkaa ni voi olla aika hikistä se reenaaminen mutta yritys on kova! Ainakin todella mielelläni reenaisin kesän läpi ihan hirmuisella tahdilla mutta tahtoo tuo työhomma vähän verottaa. Mutta jos saa hyvät rahat niin ei se niin paljoa haittaa :D

Warheart sanoi:
Kertoisin, jos kehtaisin. Hyvin vähän kuitenkin. Mä luulen, että tuo voitto oli lähinnä tuon tekniikan osaamista. Jonkunlainen hallintakin siihen tankoon on tuossa treenatessa tullut, kun taas muilla tanko tipahteli välillä otsaan tai kaulaan. :) Ja, jos tuo treenikaveri ei olisi ollut poissa koulusta, olisi voitto mennyt sille.

Juujuu. No tärkeintä ei ole painot, vaan voitto! Nyt oot sitten teidän koulun kovin jätkä! ;)

Kylläkyllä. Viime kesältä on lämpimät muistot tallessa, salilla lähes 30 asteessa rehkimisestä. Nyt vieläpä näyttäisi siltä, että on säännölliset työajat kesällä ja jopa kuukausi lomaa. Aijai sitä treenaamisen riemua!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom