Moi! Olen pian 16vuotta täyttävä poika, painoa n. 62kg ja pituutta 170cm. Tavoitteenani olisi saada kesäksi paino lähemmäs 70kg. Olen käynyt salilla kuukauden ajan kaverini kanssa, ja voimatulosta nyt jo näkynyt molemmilla. Painoa pitäisi kuitenkin saada lisää, ja tähän tarvitsisin apua. Käytän Mass 2 jauhetta, ja yritän syödä mahdollisimman paljon proteiinipitoista ruokaa päivässä kuin mahdollista. Treeniohjelmaa minulla ei ole, olen vain pumppaillut joka lihasryhmää niin kauan kuin puhti piisannut. Tähän varmasti löytyisi jostain threadi, mutta myös vastauksia on monia. Motivaatiosta ei ole pulaa. Käyn salilla sen 2 kertaa (tiistai, lauantai) viikossa. Onko tämä tarpeeksi, vai pitäisikö kolmas kerta tunkea johonkin väliin?
Eli, jonkinlainen treeniohjelma lihasmassan saamiseen olisi kiva, ja yleisesti vinkkejä. Jokainen vinkki on tervetullut! Kiitos jo etukäteen!
OFF-TOPIC: Paljonko painoit kun alotit treenisi, minkä ikäinen olit, ja paljonko painat nyt/ikäsi?
Eli, jonkinlainen treeniohjelma lihasmassan saamiseen olisi kiva, ja yleisesti vinkkejä. Jokainen vinkki on tervetullut! Kiitos jo etukäteen!
OFF-TOPIC: Paljonko painoit kun alotit treenisi, minkä ikäinen olit, ja paljonko painat nyt/ikäsi?