Kesätavoite (APUA?)

Moi! Olen pian 16vuotta täyttävä poika, painoa n. 62kg ja pituutta 170cm. Tavoitteenani olisi saada kesäksi paino lähemmäs 70kg. Olen käynyt salilla kuukauden ajan kaverini kanssa, ja voimatulosta nyt jo näkynyt molemmilla. Painoa pitäisi kuitenkin saada lisää, ja tähän tarvitsisin apua. Käytän Mass 2 jauhetta, ja yritän syödä mahdollisimman paljon proteiinipitoista ruokaa päivässä kuin mahdollista. Treeniohjelmaa minulla ei ole, olen vain pumppaillut joka lihasryhmää niin kauan kuin puhti piisannut. Tähän varmasti löytyisi jostain threadi, mutta myös vastauksia on monia. Motivaatiosta ei ole pulaa. Käyn salilla sen 2 kertaa (tiistai, lauantai) viikossa. Onko tämä tarpeeksi, vai pitäisikö kolmas kerta tunkea johonkin väliin?

Eli, jonkinlainen treeniohjelma lihasmassan saamiseen olisi kiva, ja yleisesti vinkkejä. Jokainen vinkki on tervetullut! Kiitos jo etukäteen!

OFF-TOPIC: Paljonko painoit kun alotit treenisi, minkä ikäinen olit, ja paljonko painat nyt/ikäsi?

8 Kiloa lisää ja semmonen 2kk aikaa...? Kannattaa poika aloittaa syömään jo tänään, ja kovasti. Ja kovasti punttia. Joka päivä. Armottomasti.. "Murh!"

Plussakalorit nyt varmaan se tärkein jos painoa haluat :fuckyeah: sitte roteiinit ja hyvää treeniä nii pitäs kyllä kasvaa jos on kasvaaksee. Itse alottelin 63kg:na syksyllä ja 15kg tuli lisää noin 6kk:ssa. Nyt ollaan 85 tietämissä vuosien treenaus/laiskottelu kausien jälkeen.

Miksi sitä painoa pitää nostaa? Jos oikein ymmärsin, ootte käyny 3kk nyt salilla? keskittykää ennemmin tekniikan hiomiseen ja niiden tuloksien parantamiseen. Pitäkää ensin huoli siitä, että saatte proteiinia 1-2g/painokiloa kohti: 3x päivässä Whey 80-proteiinia (1dl maitoon) ja sitten loput protskut safkasta.

Eikös se oo kivempaa kesällä näyttää kiinteältä kuin saada läskiä vatsalihaksien päälle ja leuan alle ;)

Kuten jo sanottiin Arskan G6 näin alkuun 3kk ajan, treeniä 3 kertaa viikossa, muista syödä ja levätä hyvin. Lihaskasvatus ei ole hätästen hommaa.

Back
Ylös Bottom