Kesäkuntoon 2011!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt riitti tyrkkiminen ym vittuilu, sali kutsuuu. Olen 17v 170cm ja 63kg poika. En harrasta aktiivisesti muuta liikuntaa mutta talvisin käyn pelaamassa jääkiekkoa ulkojäillä 3-5 kertaa viikossa ja pyörällä tulee päivässä ajattua 5-10km. Haluan lisää voimaa ja lihaksia, en välttämättä massaa niin paljon (tai miten sen nyt ottaa) haluan pitää vartaloni timminä ajatellen esim sixpackkiä. Millaisella ohjelmalla kannattaisia aloittaa ja kuinka monta kertaa viikossa? Tähän lopuksi vielä pyydän että joku viisaampi voisi hiukan antaa osviittaa että jos nyt esim penkistä nousee noin 50kg niin mitä se olisi keväällä/alku kesällä? ja jos löytää niin voi kuviakin lähettää mitkä on saatu noin 6kk treenillä!? kiitos ja anteeksi kirjoitusvirheet!:worship:

Ei kukaan voi sulle sanoa että mitä keväällä saat penkistä mutta jos sulla ei salitaustaa hirveästi ole niin nopeestihan se penkkitulos nousee. Rupea treenaamaan vaikka Rippetoen Starting Strengthillä, sun tavoitteisiin ei parempaa ohjelmaa taida ollakaan: http://www.pakkotoisto.com/aloittel...ength-1-jakoinen-perusohjelma-aloittelijalle/

Syöminen se kuitenki enemmän merkkaa ku treeniohjelma, pääasia että treenaa kovaa ja syö tavoitteiden mukaisesti..

Yrittäisin päästä kesäkuntoo 2011...!!! tahtoisin olla ylpeä kropastani ja kävellä ilman paitaa... Olen 21 vuotias 167 pitkä ja paino tällä hetkellä 66 eli en ole mikää ylipainoinen. Tahtoisin päästä sanotaan nyt vaikka tollaiseen kuntoon http://www.novafm.com.au/photo_jared-leto-in-the-hurricane-music-video_154239?s=157 . . . Olen käynnyt nyt noin 1.5 vuotta salilla ja kehitystä on tapahtunu huomattava määrä. Käytän tällä hetkellä tälläistä ohjelmaa http://musclenet.fi.customer.axxion.fi/ohjelma9.php .. Mun mielestä tavoite on aika hyvä ottaen huomioon sen että toi Leto ei oo kuitenkaan mikää muskeli hirmu .. Onko mahdollista päästä tohon kuntoon 6 kuukaudessa...???? sori jos on sekavaa tekstiä mutta saa kysyä jos ei jotakin ymmärrä ja saa antaa neuvoja vinkkejä ja teidän mielestänne paras saliohjelma tohon tavotteeseen. Painon yritän tiputtaa siihen 60 !!!

Kylmäkanki, tuollahan noita ohjelmia oli, mutta mulla on ollu ns, alusta asti perussäännöt. Eli perusliikkeitä jotain 2-5x8-10 toistoilla.

[Heku, tossa kuvassa ei lihasta ole nimeksikään. Tuommoiseen kuntooon pääset jo muutamankuukauden vatsalihasliikkeillä, ja penkkiä tekemällä. Mutta se, että saat mm, vatsalihakset selvästi näkyviin. On vain mahdollista tosi matalalla rasvaprosentilla. Eli joudut laihduttamaan läskiä iha hemmetisti pois. Mutta esim, vuoden kunnolla treenanneena sulla on kovempi kroppa kuin kyseisessä kuvassa, + hirveä laihdutus.

Yrittäisin päästä kesäkuntoo 2011...!!! tahtoisin olla ylpeä kropastani ja kävellä ilman paitaa... Olen 21 vuotias 167 pitkä ja paino tällä hetkellä 66 eli en ole mikää ylipainoinen. Tahtoisin päästä sanotaan nyt vaikka tollaiseen kuntoon http://www.novafm.com.au/photo_jared-leto-in-the-hurricane-music-video_154239?s=157 . . . Olen käynnyt nyt noin 1.5 vuotta salilla ja kehitystä on tapahtunu huomattava määrä. Käytän tällä hetkellä tälläistä ohjelmaa http://musclenet.fi.customer.axxion.fi/ohjelma9.php .. Mun mielestä tavoite on aika hyvä ottaen huomioon sen että toi Leto ei oo kuitenkaan mikää muskeli hirmu .. Onko mahdollista päästä tohon kuntoon 6 kuukaudessa...???? sori jos on sekavaa tekstiä mutta saa kysyä jos ei jotakin ymmärrä ja saa antaa neuvoja vinkkejä ja teidän mielestänne paras saliohjelma tohon tavotteeseen. Painon yritän tiputtaa siihen 60 !!!

Toi ohjelma näytti muuten hyvältä, mutta maven sarjapituudet on kyllä pielessä. Tee mieluummin vaikka 5*5 kasvavin sarjapainoin (pari ekaa sarjaa vielä helppoja).

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
eli lyhyesti sanottuna laihdutuskuurille vaan ja vatsoja miljoona toistoo :D

Muista, että se sixpacci ei "kasva" jos olet miinuskaloreilla. Eli yritä saada paljon proteiinia ja syö paljon ruokaa. Sitten laihdutat fläsät pois. Kannattaa tehdä vatsoja lyhyemmillä sarjoilla esim. lisäpainoilla.

seuraavat 3-4kk

Eli tarkotus olis päästä hyvältä näyttävään kondikseen noin kolmessa kuukaudessa. Sali taustaa löytyy kyl, esim liikkeet hyvin hallussa ja käyny nyt noin 4kk säännöllisesti puntilla. Taustaa: mies, 23vuotta, pituutta 185cm, paino 75kg, rasvat arvioisin johoki 20paikkeille. Tällä hetkellä Bulkki päällä, mut tavotteita 3-4kk ajatellen olisko hyvä vetää dietti päälle ja rasvat alas? Jatkaa syömistä noin 500kcal per päivä yli kulutuksen ja myöhemmin vast dietti? Ajatuksia minkälainen dietti ja milloin dietille? Myös ohjelmasta voi heittää vinkkejä mimmonen olis paras tämmöseen tavotteeseen oli sit päällä bulkki tai dieetti? Ja toki homma jatkuu 3-4kk jälkeenki, sillon taas todnäk uudella setillä

Toi ohjelma näytti muuten hyvältä, mutta maven sarjapituudet on kyllä pielessä. Tee mieluummin vaikka 5*5 kasvavin sarjapainoin (pari ekaa sarjaa vielä helppoja).

Siis MitVit??!

Tuollahan on maven sarjat merkitty laskevasti muistaakseni jotenkin 20, 15, 8, 6, 2 tai jotain tohon tyyliin. Sen lisäks siellä sanotaan, että "Huom: Kaikille 3 pääliikkeelle (kyykky, penkkipunnerrus ja maastaveto), lämmittele kolmella kevyellä sarjalla. Muille kaksi kevyttä lämmittelysarjaa."

Eli mä ymmärrän ton jut niin, että jokaiseen sarjaan nimenomaan lisätään painoa, eli just niinkuin MassaVaje neuvoitkin...(sillä erotuksella, että sarjapituudet lyhenee painojen kasvaessa)?

Eli tarkotus olis päästä hyvältä näyttävään kondikseen noin kolmessa kuukaudessa
En oo ehkä paras vastaamaan. Mutta Noin lyhyessä ajassa ei paljoa saavuteta. Tietysti jos oot plussalla ja teet kaikki OK. Mutta suuremman ahaa elämyksen saat varmaan parinvuoden päästä. Jos haluut suhtkot kireeseen kuntoon(kesäksi biitsille?) Niin laihduttaa kannattaa alottaa parikuukautta aijemmin. Tietysti riippuu miten nopeesti sitä läskiä lähtee. Kuitenkin tulee kiire...

Jos bulkkailet niin normiliikkeitä jollain 8-10 toistoilla. Syväkyykkyä, mavea (ei pakko), kulmasoutua alataljassa, ylätaljaa tai leukojakin. Vaikka sotilaspenkkiä (ei liian kapeella) otteella. Tuohon lisäks pohkeet, hauikset, ojentajat, olkapäät (muistataka). + jaloille taljoja. Siis perusliikkeitten jälkeen. Kannattaa kuitenkin lämmitellä KUNNOLLA, itse olen sortunu alussa, etten lämmitelly mm, olkapäitä. Ja poksahteli ja vaikka mitä. :wtf:

dieetillä vähennä vaikka hiilareita? Pääasia että syöt tarpeeks mutta rajansa kaikella. Kaikki turha pois, eli mitä et tarvitse elämiseen. (ajatusleikki). Läskin poiston aikan keskity edes siihen että sarjapainot pysyy suhtkot samoissa ettei tule pettymystä.

Siis MitVit??!

Tuollahan on maven sarjat merkitty laskevasti muistaakseni jotenkin 20, 15, 8, 6, 2 tai jotain tohon tyyliin. Sen lisäks siellä sanotaan, että "Huom: Kaikille 3 pääliikkeelle (kyykky, penkkipunnerrus ja maastaveto), lämmittele kolmella kevyellä sarjalla. Muille kaksi kevyttä lämmittelysarjaa."

Eli mä ymmärrän ton jut niin, että jokaiseen sarjaan nimenomaan lisätään painoa, eli just niinkuin MassaVaje neuvoitkin...(sillä erotuksella, että sarjapituudet lyhenee painojen kasvaessa)?

Ei mitään järkeä lähteä tekemään 20 tai 15 toiston sarjoja mavessa. Menee vaan lantio tukkoon.

Voin sanoa tota tehdessä että ei kannata tehdä yli 15 sarjaa mavesta paitsi kun lämmittelee pienillä painoilla... mulla vetää ainakin alaselän niin kipeeks että se ei tunnu enää lihaskivulta vaan siltä kun olis selkä suoraan sanottuna paskana

Ihan turha haikailla mitään ihmeitä puolessa vuodessa. Kiinteytymään pystyt hyvinkin, mutta lihaksia nyt ei tuossa ajassa kerkeä millään saamaan vielä nimeksikään. Pitkän kehityksen tulosta se on, että pääsee siihen "kesäkuntoon". Eikä sitä sitten enää edes mieti, kun salin on aloittanut, että olenko nyt siinä "kesäkunnossa". Jos haluat juuri lihaksiasi näkyviin ja herättelet toiveita six-packista, voi se olla juurikin mahdollista käymällä salilla ja periaatteessa kiinteyttämällä sitä ylimääräistä mitä lihaksiesi päällä on. Mutta ei tuossa ajassa vielä kasvateta sitä lihasmassaa kovinkaan paljoa. Läskiähän nyt voi saada sen verran mitä syö, ja siitä sitten se jokin osa lihasmassaa.

Toiset kehittyvät nopeammin, toiset hitaammin ja saa olla kyllä hyvin tarkka ruokailun ja levon suhteen, että saa sen maksimaalisen hyödyn irti. Sarjapainoihinhan nyt tulee aluksi kehitystä nopeastikin, mutta ei se tulos ulospäin niin nopeasti kuitenkaan näy.

Puolentoista vuoden ajan nyt melkein tullut käytyä kavereiden kanssa salilla, erinäisiä ohjelmia noudattaen viikottain. Kaikilla ovat sarjapainot nousseet ja kehitystä on tullut ulkoisestikin jonkin verran, mutta sanotaanko että enemmänkin olisi silloin "aloittelijana" luullut saavan, kun nyt miettii jälkeenpäin kertoja kuinka useasti siellä on tullut ravattua ja tulee jatkossakin ravattua. Salilla käyntiä tulee silti vain jatkettua, koska siitä tulee niin rutiininomaista ja kaiken lisäksi se tekee muutenkin hyvää. Siinä samalla sitä kehitystä sitten tulee myös hiljalleen, mutta nämä yhtäkkiä-ajatukset "haluan kesäkuntoon in 3 months" kannattaa unohtaa heti alkuunsa. Ei ei. Tai no, suhteellinenhan tuo "kesäkunto" käsite nyt on, mutta ei tuollaisessa ajassa ihmeitä saavuteta, vaikka treenimetodit olisivatkin kunnossa.

http://www.youtube.com/watch?v=fjROpmBtyE4&feature=related jotain tommosta voit odottaa puodelta vuodelta jos teet rankasti töitä ja muistat syödäkin jotenkuten... ja siihen penkkitulokseen niin heittäsin näin lonkalta että jos et ennen ole käynyt oikeastaan puntilla niin alussa voit saaha sen 25kg/puoleen vuoteen eli tossa 75kg paikkeilla se vois loppukeväästä olla..

No joo toi veikkaus on IMO aika inhorealistinen, jos oikeasti treenaa lujaa ja syö edes vähän sinnepäin, muistan itse joskus teininä "valmentaneeni" (Tosin olipa omatkin treenit sillon aika paljon pielessä) yhden kaverin 60 kg -> 105 kg olisko aikaa kulunut joku 6-7 kk, koska penkki nousee pelkästä tekniikan parantumisen myötä jo sen 10 kg.

Suositut

Back
Ylös Bottom