Kesäksi kuntoon.(?)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JazkaM
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Päätin tässä aloittaa sali harrastuksen ku pitäs päästä kesäksi kuntoon, eli läskiä veke ja lihasta tilalle ;) Minkäslaista ohjelmaa mulle vois miettiä ku ei kauheesti tästä aiheesta kokemusta ole? Mitä nyt välillä käynyt esim. kavereitten/luokan kanssa. Eli minkälaisia liikkeitä ja kuin monta toistoa jne. Jos joku vois jonkunlaista ohjelmaa mulle auttaa kasaamaan niin olisin kiitollinen.

Täältä löytyy vaikka kuinka paljon ohjelmia kun vähän jaksaisi katsella..Mut katteles tuolta joku kiva ohjelma..Vaikka 3-tai 4 jakonen..Ja kun kerran sitä läskiä halutaan pois,niin sit dietille vaan. :)

Ohjelmia!

Tässä ajassa ei hirveästi noita massakausia varmaan pidellä. Riippuu toki nykyisistä rasvoistasi yms. Paino putoaa dietillä puolisen kiloa viikossa. Alussa toki vähän enemmän nesteen muodossa. Salilla kannattaa käydä vaikka dietillä olisikin jotta lihakset säilyisivät. Molempia on kuitenkin lähes mahdotonta saada.

No dieetillä täss ollaan jo, mutta pitäs jonkulaista saliohjelmaa kehitellä. Tarkoittaako toi 3-jakoisuus,4-jakoisuus että kuin monta päivää viikossa, vai b?

JazkaM sanoi:
No dieetillä täss ollaan jo, mutta pitäs jonkulaista saliohjelmaa kehitellä. Tarkoittaako toi 3-jakoisuus,4-jakoisuus että kuin monta päivää viikossa, vai b?

Se kertoo kuinka monelle päivälle eri lihakset/lihasryhmät on jaettu. Kierto voi olla vaikka kymmenen tai kaksi päivää. Yleensä kolmejakoisessa tehdään kierto viikkoon ja nelijakoisessa viikkoon tai kahdeksaan päivään.

Lueppa toki Usein kysyttyjä kysymyksiä. Siellä on paljon erilaisia ohjelmiakin ja opastusta ruokavalioon ja treeniin yms.

Sukulaku sanoi:
Paino putoaa dietillä puolisen kiloa viikossa
Minä oon käsittänyt että kyllä siiihen 1-1,5 kg päästään lihoja menettämättä?

harde20 sanoi:
Minä oon käsittänyt että kyllä siiihen 1-1,5 kg päästään lihoja menettämättä?

Tuttu tiputtaa siihen tahtiin, että edellisen 5 kuukauden keskiarvo per viikko on 1,5 kiloa. On tosin kunnon ketoosissa,tuskin tuo paikkareiden pointseilla onnistuu. Lihojen menetyksestä en tiedä, oma kokemukseni on ettei lähde.

Joo, kyllähän se enemmänkin voi toki tippua, mutta puolisen kiloa nyt ainakin.. tai yleensa tjsp:)

Riippuu läsän määrästä toi lihaksen lähtö. Normaalirasvoilla olevalle 1.5 kg viikkotahti on jo IMO melko hurja, läskisemmät kyllä pystyy vetämään radikaalimpaakin vauhtia.

Suositut

Back
Ylös Bottom