Kesäksi armeija kuntoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arnold24
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moro kaikille! olen 20v jamppa 180cm/77.5kg ja nyt on semmone tilanne että haluaisin päästä kesäksi ennen armeijaa eroon kaljamahasta ja jos siinä samalla vähän lihasta sekä kuntoa ehtis saada lisättyä.
Olen töissä Lapissa hotellilla reilut 2kk ja asun siellä. hotellilla on tarjota ilmainen kuntosali sekä 3x päivässä ruokailu: aamiainen, lounas ja päivällinen. tästä inspiroituneena ajattelin aloitta joka aamu lenkkeilyn ja töiden jälkeen tai ennen (riippuen työvuorosta) sitten salilla käymisen. Halusin aloittaa tämmöisen threadin tuloksieni seuraamiselle ja toivoisin vinkkejä sillä mulla ei ole mitään aikaisempaa urheilu harrastus kokemusta. joten kaikki tipsit otetaan vastaan!

Tilasin tämmösiä tuotteita että saisin maksimoitua inspiraation tälle touhulle:
aamulle ripped hardcore naamariin joka aamu ennen lenkille lähtöä.
multivitamiini
vesi/proteiini sekoitus iltapalaksi
[mod]Mainoslinkitykset ovat kiellettyjä[/mod] vesi/proteiini sekoitus ennen/jälkeen salilla käynnin

Siinä se aloitus viesti sitten olisi. Mitä mieltä te ammattilaiset olette noista tilaamistani tuotteista? onko mahdollista päästä kuntoon näin lyhyessä ajassa? olisiko mitään ehdotusta mitä liikkeitä salilla?
voinko juosta sekä käydä salilla joka päivä vai onko lepopäivä välttämätön?

Siinäpä päällimmäisenä mieleen tulleet kysymykset tähän alkuun. Kiitos kaikille! :rock:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itsekin olen melko aloittelija tällä saralla, mutta kyllä lepo on ehdottoman tärkeää. Varsinkin jos lihasta haluat kasvattaa. Vasta aloittelet harrastusta, niin en nyt lähtis ihan joka päivä salille. Mut kyllähän tässä on vielä aikaa kesään, tietenki sitä vähän parempaan kondikseen pääsee. btw, missä päin lappia olet töissä?

Joka toinen päivä kuulostaapi jo paremmalta, kerkeää vähän palautuakkin. Ite käyn kaks päivää salia, ja yks päivä välii. Vaikka minähän en hyvä ole neuvomaan, vedän ihan sillä mikä hyvältä tuntuu ja kieltämättä usein tuntuu että vois käydä vaikka joka päivä :D mutta pitää osata rauhottua välillä ;)

http://www.pakkotoisto.com/aloittel...ihaksen-kasvatukseen-ja-ruokavalioesimerkkej/ Tuolta esimerkiksi koko kroppa kerralla tai 2-jakoinen tai sitten G6 http://www.pakkotoisto.com/treeni/39774-arnoldin-kultainen-kuusikko/
Joka toinen päivä salille ja välipäivinä tunnin kävelylenkki niin saat buustia rasvanpolttoon ja kävelylenkki auttaa myös moneen muuhun asiaan positiivisesti. Ravinto on kaiken a ja o.

Panosta alussa tekniikkaan ja lisää vasta sitten painoa kun tunnet osaavasi liikkeet. Youtubesta löytyy lähes jokaiseen perusliikeeseen hyvät videot, myös täällä foorumeilla on ohjeita joihinkin liikkeisiin kuvien kanssa.

Noista mömmöistä sen verran, että vitamiinit on hyvä olla ja noi protskut vedät salin jälkeen buustimaan palautusta. Henkilökohtainen mielipide noista fatburnereista on se että ne on pelkkää rahastusta. Mutta jos ne auttaisi vaikka lume-lääkkeinä? Tsemppiä treeneihin ja muista maltti, kaikki tänne heti nyt- asenteella ei pitkälle pötkitä.

No jos armeijakuntoon haluat niin reppu selkään ja tuntureille käppäilemään, siihen perussettiä lihaskuntoo vaikka kuntopiirin muodossa, vai meetkö tykistöön?

Jos armeijassa haluaa jaksaa, niin lenkkeily kannattaa. Sekä lihaskunto harjoitteet.
Siellä ei niin tarvitse sitä raakaavoimaa, sitkeyttä ja lujaa tahtoa enempi. :)

moderaattorille joka poisti linkit noista tuotteista pahoittelut, olin oman pään sisällä jotenki olettanu että fitnesstukku ja pakkotoisto on jotenki partnereita :face:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kannattaa harrastaa kunnon lenkkeilyä/muuta aeroobista 3 kertaa viikossa ja käydä salilla vaikka myös sen 3 kertaa viikossa ja yksi totaalinen lepopäivä. Armeijassa kunto sitten kasvaa, ja helposti kyllä ne haalimasi lihaksetkin siellä katoaa jos ei osaa pitää kiinni :D

Zone-sarja -42%
Joo no ihan ekaks opettelet olemaan älyttömän nopee kaikessa; syömisessä, petaamisessa, liikkumisessa, iltatoimissa ja jopa paskomisessakin ;) Muuten olen suurin piirtein samaa mieltä BoxTrainerin kanssa, eli kunnon lenkkeilyä ja salilla 2-3 kertaa viikossa. Mitään älyttömiä lihasmassoja älä edes lähde haaveilemaan, kyllä ne siellä intissä sitten katoaa.:D

Periaatteessa armeijaan mennessä ei kyllä mitään teräsmieskuntoa tarvita, kyllä ne siellä hoitaa :D Jos siihen touhuun haluaa kuitenkin jollain tavalla valmistautua, niin juoksukuntoa on hyvä olla jo sinne mennessä, riippuen tietysti aselajista ja palveluspaikasta. Täyspakkaus selässä juokseminen 30 asteen helteessä on kyllä melkoista rääkkiä hyväkuntoisellekin, mutta ei tuohon touhuun monessakaan paikassa taida joutua.

Aika kiirus kyllä saattaa tulla tälläsellä aikarajalla, mutta kyllähän tässä nyt ainakin jonkunverran kerkee panostelemaan. Pitää kyllä sitten omistautua oikeen kunnolla, safkat ja reenit kuntoon. Itse olen jo tälleen aikasessa lähtenyt panostamaan, että kerkeis sitte oikeen kunnolla päästä armeija kuntoon, mutta tsemppiä sulle! :thumbs:

ensimmäinen päivä ohi, vitun hiihtoloma!!! saanu painaa kunnolla menemään hotellin keittiöllä kersoille tehä tilauksia ja muuta mukavaa :hyper: oli jo melkone treeni koko päivä itessään ja sittenku koittaa syyä terveellisesti nii ongelmia tuottaa tuo kun päivän viimene ateria on siinä illalla 16-18 aikaan ja pääsin töistä kasilta nii ei minkäälaisia voimia tehä mitää.. pikku lenkin kävin heittää ja oli nii vitun kylmäki että hotellihuoneeseen palasin nopeeta vitutuksen keskelle. toivottavasti ens viikoksi tulee protskut ja muut mitä tilasin jos ne vaikka auttais jaksamaan paremmin... voisin vetää vaikka rae juustoa nälkään mutta ei oo jääkaappia mun huonees :(

- - - Updated - - -

Oot varmaa selaillu nyyssölän blogia ja se hämänny :D ? Mut joo onnea matkaan !
joo sieltähän se on jääny takaraivoon :D

Juoksu kuntoo kannattaa parantaa huomattavasti jos haluut pysyä mukana. Salillakin voi tehä enemmän kuntopainotteista pumppailua. Onnee matkaa ja hajoo sinne :D Siellä ei ainakaan lihasta pahemmin kasvateta. Ruoka ei oo pahemmin proteiini pitosta.

Jarrua siellä tarjotaan senkin edestä:D

Pitäskö sitä mennä spadduksi että vois kumota tän urbaani legendan :D no joo ei vittu en jaksa kuoria perunoita aamulla ja muuta paskaa :whip: alkaa vähä jo vituttaa tämä oma ala, helvetinmoine kiire ja fyysisesti raskasta seistä kokopäivä ja juosta eri paikkoihin.. armeijan jälkeen alan vaihto johonki lepposeen hommaan esimerkiksi jonkunlaine autokuski tai jotain vastaavaa perseellän istumista ois suunnitelmissa :dance:

Puhelimella kakkos päivän mietteitä: Paska hotelli, kaikki terveellinen esim kala ja kana ui kerma kastikkeessa... Mahtaa tulla missio impossible mun projektista!!!! @ruokatauko

Aattelin alkaa kokeilla aamusin tuota "hiittiä" houkuttele sen lyhyt kesto verrattuna tunnin juoksemiseen aamulla ku on nii paska kunto.
Joo no ihan ekaks opettelet olemaan älyttömän nopee kaikessa; syömisessä, petaamisessa, liikkumisessa, iltatoimissa ja jopa paskomisessakin
Niinhän nuo kaveritki meinas että ei siellä ehtiny edes paskalla käydä :wtf:

Back
Ylös Bottom