🔥 HEAVY DUTY – YKSI SARJA, MAKSIMITULOS 🔥

Meta title: 🔥 HEAVY DUTY – YKSI SARJA, MAKSIMITULOS 🔥

Meta description: HIT-metodin rautainen treenifilosofia: äärimmäinen intensiteetti, lyhyt määrä, maksimaalinen kasvu.

Moro kaikille! olen 20v jamppa 180cm/77.5kg ja nyt on semmone tilanne että haluaisin päästä kesäksi ennen armeijaa eroon kaljamahasta ja jos siinä samalla vähän lihasta sekä kuntoa ehtis saada lisättyä.
Olen töissä Lapissa hotellilla reilut 2kk ja asun siellä. hotellilla on tarjota ilmainen kuntosali sekä 3x päivässä ruokailu: aamiainen, lounas ja päivällinen. tästä inspiroituneena ajattelin aloitta joka aamu lenkkeilyn ja töiden jälkeen tai ennen (riippuen työvuorosta) sitten salilla käymisen. Halusin aloittaa tämmöisen threadin tuloksieni seuraamiselle ja toivoisin vinkkejä sillä mulla ei ole mitään aikaisempaa urheilu harrastus kokemusta. joten kaikki tipsit otetaan vastaan!

Tilasin tämmösiä tuotteita että saisin maksimoitua inspiraation tälle touhulle:
aamulle ripped hardcore naamariin joka aamu ennen lenkille lähtöä.
multivitamiini
vesi/proteiini sekoitus iltapalaksi
[mod]Mainoslinkitykset ovat kiellettyjä[/mod] vesi/proteiini sekoitus ennen/jälkeen salilla käynnin

Siinä se aloitus viesti sitten olisi. Mitä mieltä te ammattilaiset olette noista tilaamistani tuotteista? onko mahdollista päästä kuntoon näin lyhyessä ajassa? olisiko mitään ehdotusta mitä liikkeitä salilla?
voinko juosta sekä käydä salilla joka päivä vai onko lepopäivä välttämätön?

Siinäpä päällimmäisenä mieleen tulleet kysymykset tähän alkuun. Kiitos kaikille! :rock:

Itsekin olen melko aloittelija tällä saralla, mutta kyllä lepo on ehdottoman tärkeää. Varsinkin jos lihasta haluat kasvattaa. Vasta aloittelet harrastusta, niin en nyt lähtis ihan joka päivä salille. Mut kyllähän tässä on vielä aikaa kesään, tietenki sitä vähän parempaan kondikseen pääsee. btw, missä päin lappia olet töissä?

Joka toinen päivä kuulostaapi jo paremmalta, kerkeää vähän palautuakkin. Ite käyn kaks päivää salia, ja yks päivä välii. Vaikka minähän en hyvä ole neuvomaan, vedän ihan sillä mikä hyvältä tuntuu ja kieltämättä usein tuntuu että vois käydä vaikka joka päivä :D mutta pitää osata rauhottua välillä ;)

http://www.pakkotoisto.com/aloittel...ihaksen-kasvatukseen-ja-ruokavalioesimerkkej/ Tuolta esimerkiksi koko kroppa kerralla tai 2-jakoinen tai sitten G6 http://www.pakkotoisto.com/treeni/39774-arnoldin-kultainen-kuusikko/
Joka toinen päivä salille ja välipäivinä tunnin kävelylenkki niin saat buustia rasvanpolttoon ja kävelylenkki auttaa myös moneen muuhun asiaan positiivisesti. Ravinto on kaiken a ja o.

Panosta alussa tekniikkaan ja lisää vasta sitten painoa kun tunnet osaavasi liikkeet. Youtubesta löytyy lähes jokaiseen perusliikeeseen hyvät videot, myös täällä foorumeilla on ohjeita joihinkin liikkeisiin kuvien kanssa.

Noista mömmöistä sen verran, että vitamiinit on hyvä olla ja noi protskut vedät salin jälkeen buustimaan palautusta. Henkilökohtainen mielipide noista fatburnereista on se että ne on pelkkää rahastusta. Mutta jos ne auttaisi vaikka lume-lääkkeinä? Tsemppiä treeneihin ja muista maltti, kaikki tänne heti nyt- asenteella ei pitkälle pötkitä.

No jos armeijakuntoon haluat niin reppu selkään ja tuntureille käppäilemään, siihen perussettiä lihaskuntoo vaikka kuntopiirin muodossa, vai meetkö tykistöön?

Jos armeijassa haluaa jaksaa, niin lenkkeily kannattaa. Sekä lihaskunto harjoitteet.
Siellä ei niin tarvitse sitä raakaavoimaa, sitkeyttä ja lujaa tahtoa enempi. :)

moderaattorille joka poisti linkit noista tuotteista pahoittelut, olin oman pään sisällä jotenki olettanu että fitnesstukku ja pakkotoisto on jotenki partnereita :face:

Kannattaa harrastaa kunnon lenkkeilyä/muuta aeroobista 3 kertaa viikossa ja käydä salilla vaikka myös sen 3 kertaa viikossa ja yksi totaalinen lepopäivä. Armeijassa kunto sitten kasvaa, ja helposti kyllä ne haalimasi lihaksetkin siellä katoaa jos ei osaa pitää kiinni :D

Joo no ihan ekaks opettelet olemaan älyttömän nopee kaikessa; syömisessä, petaamisessa, liikkumisessa, iltatoimissa ja jopa paskomisessakin ;) Muuten olen suurin piirtein samaa mieltä BoxTrainerin kanssa, eli kunnon lenkkeilyä ja salilla 2-3 kertaa viikossa. Mitään älyttömiä lihasmassoja älä edes lähde haaveilemaan, kyllä ne siellä intissä sitten katoaa.:D

Periaatteessa armeijaan mennessä ei kyllä mitään teräsmieskuntoa tarvita, kyllä ne siellä hoitaa :D Jos siihen touhuun haluaa kuitenkin jollain tavalla valmistautua, niin juoksukuntoa on hyvä olla jo sinne mennessä, riippuen tietysti aselajista ja palveluspaikasta. Täyspakkaus selässä juokseminen 30 asteen helteessä on kyllä melkoista rääkkiä hyväkuntoisellekin, mutta ei tuohon touhuun monessakaan paikassa taida joutua.

Aika kiirus kyllä saattaa tulla tälläsellä aikarajalla, mutta kyllähän tässä nyt ainakin jonkunverran kerkee panostelemaan. Pitää kyllä sitten omistautua oikeen kunnolla, safkat ja reenit kuntoon. Itse olen jo tälleen aikasessa lähtenyt panostamaan, että kerkeis sitte oikeen kunnolla päästä armeija kuntoon, mutta tsemppiä sulle! :thumbs:

elikkä 3 jakoinen perusohjelma haussa.mitä kannattais ottaa huomioon kun välillä on rankkaakin koulutusta.
Kuinka palautuksen kanssa käy ja kannattaako palautusjuomaa ostaa?

Itse treenaisin 1-jakoisella, missä suosisin perus isoja pääliikkeitä. Proteiinia ja hiilaria jauheen muodossa ja älä stressaa turhia. Intti on loppujenlopuksi lyhyt aika, joten treenaata ehtii myöhemminkin. Treenaat voimien mukaisesti, koska jokatapauksessa treenien suhteen tuskin tulee olemaan se paras vuosi/ puolivuotta.

Eise rankkuus ole mikään tekosyy löysäillä mitä treenaamiseen tulee :) Syöt vaan tarpeeksi hiilareita niin kroppa palautuu nopeammin, ja toki jokainen bodari panostaa myös siihen proteiininsaantiin!

Joku fiksumpi saa heittää pätevämpiä neuvoja :D

Mä kehotan ottamaan todella iisisti treenaamisen kanssa intin aikana. Minä paskoin itseni intin aikana, olkapäät vaivaa vieläkin ja selkä ei tule olemaan entisellään varmaan koskaan, ainakaan ilman leikkausta. Kai se kokonaisrasitus vaan oli liikaa, en muutakaan syytä keksi kun ennen inttiä kesti paikat hyvin ja kovempaakin treeniä.

Nyt jälkiviisaana olisin ottanut iisimmin. Ne lihat mitä lähtee saa takaisin uskomattoman nopeasti. Kuuntele kroppaasi.

1jakoinen ehdottomasti koska tulee varmasti viikkoja kun pääset "vain" 1-2kertaa salille tai et ollenkaan.
Mulla oli intissä aika iisiä johtuen siitä että mua ei kiinnostanut koko touhu yhtään, mut laitettiin alunperinkin väärään paikkaan mitä papereissa luki. (Suojelupioneeri papereissa paikanpäällä selvisi että musta tulee tykkimies.)

Helppoahan tuolla on keskittyä treenaamiseen kun aikaa on alokaskauden jälkeen enemmän kuin tarpeeksi.

Jos menit laivastoon ja pääset laivalle, niin joka päivä mahdollisuus käydä salilla jos ei meripäivää. Paras valinta mitä omalla armeija uralla voi tehdä.

Back
Ylös Bottom