kertokaapas mulle..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja soulsick
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
nyt ois muutama kiperä kysymys, mihin haluaisin tietoa..

1. olen ajatellut rinta-ojentaja päivänä jättää normaalipenkin pois ja tehä kapeaa penkkiä nyt kuukauden-pari..kannattaako? olisiko mitään vaikutusta penkkitulokseen? rinnoille:rolleyes: ajattelin tehä vinopenkkiä käsipainoilla, vipareita ja taljassa sitä yhtä hommelia.

2. edelleen rinta-ojentaja päivästä. elikkäs kannataako tehä sekasin niitä liikkeitä, esim. ekaksi kapea penkki, sitten dippi, vinopenkki, viparit, rintaliike taljassa ja viimeseksi ojentajapunnerrus taljassa :confused:

3. miten te saatte pidettyä itsenne hereillä? itse menen heti koulun jälkeen nukkumaan puoleksi tunniksi, ja sitten harjoituksiin, sieltä syömään sitten salille. jos nukun päivällä, ei tuu yöllä unta ja aamulla ei meinaa jaksaa nousta jotenka koko päivän väsyttää, ja kierto lähtee taas alusta..

perhana, tulipa pitkä viesti
:eek:

Originally posted by soulsick

3. miten te saatte pidettyä itsenne hereillä? itse menen heti koulun jälkeen nukkumaan puoleksi tunniksi, ja sitten harjoituksiin, sieltä syömään sitten salille. jos nukun päivällä, ei tuu yöllä unta ja aamulla ei meinaa jaksaa nousta jotenka koko päivän väsyttää, ja kierto lähtee taas alusta..

Kuulostaa aika tutulta, kun harrastin vielä karatea ja treenejä tuli 8-9 kertaa viikossa (karate + punttis siis) niin päivät meni juuri tuollalailla. Koko ajan oli väsymys päällä. Kun sitten jätin karaten vajaa vuosi sitten pois niin väsymys vähentyi, eli se johtui siitä että treeniä oli yksinkertaisesti liikaa.

...jos nukun päivällä, ei tuu yöllä unta ja aamulla ei meinaa jaksaa nousta jotenka koko päivän väsyttää, ja kierto lähtee taas alusta..
ylikunto

Mulla oli sama homma sillon vuonna nakki ja makkara kun söin kuin varpunen ja treenasin ma, ke, pe salia ja ti, to, la itsepuolustusta.

Tällä hetkellä syön kuin hevonen ja pidän 4 on/1 off vko.

kyllä mulla ravintoasiat on mielestäni ihan hyvin, syön aika säännöllisesti, mutta tosiaan ku neljänä päivänä salilla ja kolmena pesisharkat. huhhuh. :rolleyes: antakaahan lisää vastauksia:kippis1:

Mene aikaisemmin nukkumaan. Jos tuntuu että aikaa ei riitä kaikkeen, priorisoi. Tai väliaikaisesti voisit käyttää kofeiinitabletteja väsymykseen, mutta noin yleisesti jos väsyttää niin nuku enemmän.

Kova punttitreeni illalla voi siirtää unen tuloa. Yleensä myös ylikunto voi aiheuttaa nukahtamisvaikeuksia.

Kirjoitit että mielestäsi ravintoasiasi ovat _ihan hyvin_ ja syöt _melko_ säännöllisesti. Jos haluat tuloksia niin se ei riitä kovin pitkälle. Mutta viestissäsi et sanonutkaan mitä tavoitteita sulla on, penkkituloksen lisäksi.

En tekisi rinta- ja ojentajaliikkeitä sekaisin, vaan ensin rinta ja sitten ojentajat.

persketi..pitäsköhän jotenki sitten muutella tuota ohjelmaa?? jos vaikka 3-jakoiseksi pistäs, ni tulis enemmän lepopäiviä. äää!! on se vaikeaa! sanokaa miten muuttasitte ohjelmaa, jos siinä sitten vikaa löytyy

vaihda 3- tai 2-jakoiseen ohjelmaan ja tee treeneistä lyhyempiä. ota tilalle isoja massa&voimaliikkeitä. tee puntti eri päivänä kuin lajitreeni. syö enemmän.

jos ei meinaa tulla uni niin pidätä hengitystä 3 minuuttia.:whip:

no päätinpä sitten pistää ohjelman 3-jakoiseksi tyyliin:

MA:HARTIAT,OJENTAJAT,HAUIS
TO:JALAT
LA:RINTA,SELKÄ,VATSAT

jospa nyt rupeaisi kulkemaan

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by leif perkelsson
Missä MAASTAVETO?

siellähän se on rinta/selkäpäivänä.

ekaksi penkkipunnerrus, sitte vinopenkki käsipainoilla, sitte viparit, maastaveto,leuanveto,alatalja jne..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom